De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.

Discussie: transformers

  1. #1

    Standaard transformers

    Heb hier en daar eens gekeken of ik de Transformers in NL kan krijgen. Heb eindelijk een site gevonden (www.futurezone.nl) die ze verkoopt. Alleen ze zijn 37 euro!! per stuk .

    Op Amazone zijn ze dan ook verkrijgbaar, maar ze zijn niet echt veel goedkoper en een creditcard heb ik ook niet.

    Zoek me ook nog eens rot naar een regio 2 release met NL ondertiteling, zodat ik ze normaal in NL kan aanschaffen.


    Heeft iemand enig idee wanneer deze uitkomen in NL, want 75 piekies vind ik toch wel iets teveel voor een DVD-tje

  2. #2

    Standaard

    Waarom wil je ze perse in het Nederlands?
    Vroeger bij Fun Factory heb ik het ook in het engels gekeken zonder ondertiteling. Ging best. Ik heb de originele serie trouwens nog nooit met ondertitels gezien.

    Jammer dat je geen creditcard hebt, en perse een regio2 versie zoekt, op play.com staat namelijk een hele mooie boxset van de Transformers Season 1:

    Special Features
    All 16 episodes are in chronological order digitally remastered from original 35mm negative on 3 discs
    Special bonus disc 4 contains all special features including: Rhino Remastering process / Animation outtakes and anomalies / Japanese Transformers show opening / Animation tests and slate / Bumpers / Japanese Bumpers / Script from Episode #4, "Transport to Oblivion" / "A Taste of Botcon:" highlights from the 2001 Transformers Convention
    DVD boxed set includes 2 limited-edition cels of Transformers characters (weet niet wat dit inhoudt, maar lijkt me wel aardig)

    Hij is alleen een beetje duur, €56,--

  3. #3

    Standaard

    Ik heb vroeger ook altijd naar de transformers gekeken maar om hem nou op dvd aan te schaffen vind ik ook weer zoiets....

    En dan ook nog zo duur?! dat snap ik niet

  4. #4

    Standaard

    Ze zijn idd duur, maar de DVD's van andere Series (denk aan de Simpsons, Friends, Buffy , Angel, Star Trek etc.) zijn ook zeker niet goedkoop.

  5. #5

    Standaard

    Hier http://www.dvdtoons.com/reviews/16 staat een review van de (regio 1) boxset van het eerste seizoen van de transformers!

  6. #6

    Standaard

    Op play.com staan ook regio 2 dvd's van de transformers!!

    Transformers: Generation 2 (Animated)
    In stock.
    Usually dispatched within 24 hours.
    our price: £11.99 Delivered
    RRP: £15.99 You save: £4.00 (25%)

    Transformers: Orig. Series Vol. 1 (Animated)
    In stock.
    Usually dispatched within 24 hours.
    our price: £11.99 Delivered
    RRP: £15.99 You save: £4.00 (25%)

    Transformers: Orig. Series Vol. 2 - Special Collector's Series (Animated)
    In stock.
    Usually dispatched within 24 hours.
    our price: £11.99 Delivered
    RRP: £15.99 You save: £4.00 (25%)

    Transformers: Orig. Series Vol. 3 (Animated)
    In stock.
    Usually dispatched within 24 hours.
    our price: £11.99 Delivered
    RRP: £15.99 You save: £4.00 (25%)

    Transformers: Takara
    Due for release on 26/08/2002
    our price: £11.99 Delivered
    RRP: £15.99 You save: £4.00 (25%)


    Transformers: The Movie (Animated)
    Temporarily out of stock.
    This item will be dispatched as soon as it arrives.
    our price: £11.99 Delivered
    RRP: £15.99 You save: £4.00 (25%)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charleybaak
    Ik heb de originele serie trouwens nog nooit met ondertitels gezien.
    op nederland 2 0f 1 bij Veronica kwamen ze ooit met ondertitels..
    Voor de detail..
    EJECT

  8. #8
    cybertropolis
    Guest

    Standaard

    Transformers is een van de meest belangrijke cartoons van de eighties (oftewel in dit geval 22- minuten durende speelgoedadvertenties ), en eentje die het verdient ook een goede release in Nederland te krijgen. Het is zeker geen sterk staaltje animatie of storytelling (in de meeste gevallen) maar ondanks dat blijft het leuk vermaak en voor de mensen die ermee opgegroeid zijn is het bijna een must. Vraag is er zeker naar, gezien het grote aantal Transformersfans in Nederland en Belgie.
    Maar waarom willen jullie per se NL- ondertiteling? Ik neem aan dat iedereen hier de Engelse taal toch wel meester is en anders wordt het eens tijd daar iets aan te doen

    De regio 1 DVD boxset is helemaal geremastered; met veel extra's, en dan heb je het complete eerste seizoen. Het tweede seizoen komt er nu ook snel aan.

    Transformers The Movie: als je de optie hebt ga voor de Rhino regio 1 release. Helemaal geremastered beeld en geluid, en interessante extra's (storyboards etc.). De UK Maverick versie schiet op deze gebieden nogal tekort.

  9. #9

    Standaard

    Toch maar mijn spelertje eens regiovrij maken....
    EJECT

  10. #10

    Standaard

    Misschien een rare vraag :

    Ik heb 'vroeger' ook heel lang naar de transformers gekeken, maar ben op een gegeven moment afgehaakt, is er iemand die weet hoeveel seizoenen er gemaakt zijn van de transformers ??

    En de film ? Sluit die een beetje aan bij het verhaal ??

    Alvast bedankt !

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeff
    Misschien een rare vraag :

    Ik heb 'vroeger' ook heel lang naar de transformers gekeken, maar ben op een gegeven moment afgehaakt, is er iemand die weet hoeveel seizoenen er gemaakt zijn van de transformers ??

    En de film ? Sluit die een beetje aan bij het verhaal ??

    Alvast bedankt !
    De film is wel grappig maar is eigenlijk alle 4 de seizoenen in 1 ander half duurende film.
    Dus er zijn 4 seizoenen en wat gaaf is,op dit moment wordt er weer een nieuwe strip van gemaakt en zijn er ook weer transformers actionfigures te krijgen bij de betere speelgoed winkel zoals: Pa Pinkelman in Groningen.

    Mijn Collectie DVD'tjes

    Where does he get those wonderful toys?

    -The Pinquin-


  12. #12

    Standaard

    Eerst 2 seizoenen...
    Dan de film...
    Dan seizoen 3...
    Dan seizoen 4 maar die bestaat maar uit 3 afleveringen...

    En dit is dus de originele amerikaanse tekenfilm...
    Je hebt ook nog andere amerikaanse transformers (beastwars etc.) en in Japan maakten ze hun eigen transformers tekenfilms...
    Maar er gaat toch niks boven de good old original transformers die we allemaal van vroeger kennen
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pierovic
    De film is wel grappig maar is eigenlijk alle 4 de seizoenen in 1 ander half duurende film.
    Eh nee hoor...
    In seizoen 3 zijn er een boel dingen anders dan in seizoen 2 (nieuwe autobot leader, megatron wordt galvatron enz. enz.)
    De film vertelt het verhaal over wat er gebeurt tussen die twee seizoenen...
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer

    Eh nee hoor...
    In seizoen 3 zijn er een boel dingen anders dan in seizoen 2 (nieuwe autobot leader, megatron wordt galvatron enz. enz.)
    De film vertelt het verhaal over wat er gebeurt tussen die twee seizoenen...
    Zal ik hem een keer beter bekijken Thanx

  15. #15

    Standaard

    Met de film bedoel je "Transformers: The Movie"? Zoja, dan moet ik die ook toevoegen aan mijn wishlist... Ofcourse only the original transformers, alles wat erna komt, vind ik zuigen

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door utmachine
    Met de film bedoel je "Transformers: The Movie"? Zoja, dan moet ik die ook toevoegen aan mijn wishlist... Ofcourse only the original transformers, alles wat erna komt, vind ik zuigen
    Tuurlijk gaat het over "Transformers: The Movie" De film is een mix van de originele (Optimus Prime, Bumblebee enzov.) en de second generation
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  17. #17

    Standaard

    Hmmm... Dan ga ik hem toch maar bestellen bij play.com

  18. #18

    Standaard

    B.T.W. Er is nu ook ee nieuwe serie gemaakt in america is echt wreed kijk op www.tfarchive.com voor de eerste episode. Is echt de moeite waard om te kijken. Het is de ARMADA serie.
    I'm the deadman and if you try me I'll make you famous

    Mijn Collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •