De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard lost seizoen 1 t/m 3 box!

    Nu vindt ik dit op bol.com:

    Lost - Seizoen 1 t/m 3 (21DVD)
    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...BOL_OWNER_ID=1

    Is dit een grote digipack of gewoon de 3 boxen met een kartonnen hoes eromheen?!
    Eigenlijk zou ik deze wel willen aanschaffen (al heb ik 1 en 2 boxen al)
    maar over een paar jaar hebben we waarschijnlijk een box met alle 6 seizoenen erin..

  2. #2

    Standaard

    Ga er maar vanuit dat het gewoon een verzameling is van de 3 bekende losse boxsets in een extra kartonnen case. Net zoals dat bij 24 is gedaan. Voor een set die inhoudelijk niks toevoegt gaan ze echt geen compleet nieuwe set maken, laat staan een digipack.

    Redelijk zinloze uitgave als je seizoenen 1 en 2 al hebt. Bovendien is de serie pas afgelopen na seizoen 6, dus je hebt ook nog een incomplete set.

    Scheid het kaf van het koren, en laat die lege melkkoeien liggen! Er komt zoveel zinvoller materiaal uit dan dit.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  3. #3

    Standaard

    Zag op Bol.com dat Lost niet de enige is. Van Grey's Anatomy, Desperate Housewives, 24, ER komen allemaal nieuwe, incomplete boxen.

  4. #4

    Standaard

    Beetje overbodig inderdaad. Wacht dan ook liever op een complete box. Denk dat ik seizoen 3 van Desperate Housewives ook niet ga kopen gezien de box veel dunner is dan de vorige twee seizoenen. Dan wacht ik nog wel een jaar of vijf op een complete box.

  5. #5

    Standaard

    Seizoen 3 van Lost heeft ook een dunnere box gekregen dan de eerste twee. Het gaat nu om vier slimcases, waarvan de eerste drie 2 discs bevatten. In de kast is het dan misschien niet meer eenduidig, maar ach, waar hebben we het over...

    Geen reden voor mij om het seizoen komende week niet in huis te halen. Wachten op een complete box duurt me toch wat te lang. Daar offer ik het genot van deze serie niet voor op.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Seizoen 3 van Lost heeft ook een dunnere box gekregen dan de eerste twee. Het gaat nu om vier slimcases, waarvan de eerste drie 2 discs bevatten. In de kast is het dan misschien niet meer eenduidig, maar ach, waar hebben we het over...

    Geen reden voor mij om het seizoen komende week niet in huis te halen. Wachten op een complete box duurt me toch wat te lang. Daar offer ik het genot van deze serie niet voor op.

    hoe weet je dat ie dunner is.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jasmin1 Bekijk bericht
    hoe weet je dat ie dunner is.
    Bij vanLeest hebben ze hem al.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  8. #8

    Standaard

    Die dunnere boxen zal je nu waarschijnlijk bij alle Buena Vista TV-series gaan zien, bij Desperate Housewives seizoen 3 was het ook al zo.

  9. #9

    Standaard

    het mag ook allemaal niet veel kosten! zag hem net liggen bij free recordshop, inderdaad maar 4 dvds nu en de kartonnen hoes heeft geen diepdruk zoals seioen 2.

    Ik mis de tijd van de digipacks en voor deze simpele uitgave ook nog eens 60 euro vragen! hij komt zeker in mijn collectie maar ik wacht wel totdat ie 45 euro kost net zoals 1 en 2...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunefan Bekijk bericht
    het mag ook allemaal niet veel kosten! zag hem net liggen bij free recordshop, inderdaad maar 4 dvds nu en de kartonnen hoes heeft geen diepdruk zoals seioen 2.

    Ik mis de tijd van de digipacks en voor deze simpele uitgave ook nog eens 60 euro vragen! hij komt zeker in mijn collectie maar ik wacht wel totdat ie 45 euro kost net zoals 1 en 2...
    Die tijd mis ik ook. Als je naar veel verpakkingsoplossingen van tegenwoordig kijkt, dan zie je inderdaad de bezuiniging er flink aan af. Zelfs voor 2-disc keepcases zorgen ze dat de schijfjes nu aan weerszijden kunnen worden vastgeklikt, en niet meer met behulp van zo'n tussengedeelte. Boekjes of flyers met scene selection info kunnen er 9 van de 10 keer ook niet meer vanaf. Hetzelfde geldt voor sleeves en slipcases. Mooie uitklapbare digipacks worden digistacks of slimcases.

    Uiteindelijk hindert het verder niet, want wat je op het scherm te zien krijgt blijft goed. Maar als verzamelaar die wat extra's wil valt het hier vaak tegen. Telkens importeren lijkt mij echter op een gegeven moment ook vervelend worden.
    Wat dat betreft kies ik toch voor het gemak van de NL-markt, en pik ik gewoon al het (schaarse) mooie mee wat er uitkomt.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  11. #11

    Standaard

    Seizoen 3 net gekocht voor 39 euro bij de MediaMarkt Rotterdam Centrum.
    Hij is inderdaad dunner, maar staat nog erg mooi naast Seizoen 1 en 2.
    Vind de dunnere zelfs beter er uitzien.
    Er zal vast ooit een complete box uitkomen, maar voor 39 euro laat ik een seizoen van 7 DVD's niet liggen.
    **** me gently with a chainsaw.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •