De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Subwoofer versus front speakers.

    Vraag; momenteel ben ik druk doende om mijn ht-set te upgraden; het Infinity HCS-setje gaat plaats maken voor (Infinity) Beta 10`s als rears, Beta 20`s als front en de center 250. Blijft erover de sub; mijn voornemen was het om de Sw 10 te bestellen, maar die is niet meer leverbaar.
    Nu kan ik er de Sw 12 voor een leuk bedrag bijkopen maar is dat geen overkill(12" en 500 watt) ???

    Concreet; kan een subwoofer te groot c.q. te sterk zijn (in vergelijk met de rest van het systeem) ?

    B.v.d,

    Sander.

  2. #2

    Standaard

    Dat kan wel maar is niet snel het geval. Zo ook niet in jouw voorbeeld. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Een SW 10 lijkt me ook voldoende. Volgens mij is de SW 12 geen 500 maar 250 Watt RMS. Die 500W is waarschijnlijk DIN
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    Zolang je de sub maar wel een klein beetje open kan zetten, prima toch>?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #5

    Thumbs up In bestelling

    De Infinity sw 12 is in bestelling! (net als een paar Beta 20 en een center 250)

    Ik verwacht komende week alles binnen te hebben maar dan wordt het nog 3 weken wachten voordat ik de speakerstands(Apollo Olympus) binnen heb ... dan pas kan ik de Beta HCS-set vervangen.

    Wordt ff geduld hebben dus.

    Sander.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •