De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.

Discussie: Planet Earth

  1. #1

    Standaard Planet Earth

    Weet iemand wanneer deze in Nederland in de winkel verschijnt.
    Remember remember the fifth of November
    Gunpowder, treason and plot.
    I see no reason why gunpowder, treason
    Should ever be forgot...

  2. #2

    Standaard

    Geen flauw idee, maar als je niet al teveel moeite hebt met engels, dan zou ik gewoon de Engelse uitgave kopen...de serie is prima zonder Nederlands commentaar of ondertitels te volgen. Bovendien is ie nog voor een zeer aantrekkelijke prijs verkrijgbaar. Mocht hij hier uitkomen, dan denk ik dat je bovendien nog wel een tijdje kunt wachten voordat hij hier net zo betaalbaar is. Het is een prachtige docu trouwens, dus zeker het aanschaffen waard
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #3

    Standaard

    Heb zelf geen probleem met engels. Het is alleen zo dat mijn oma ook ontzettend kan genieten van dit soort series/docus zij heeft helaas veel problemen met engels.
    Remember remember the fifth of November
    Gunpowder, treason and plot.
    I see no reason why gunpowder, treason
    Should ever be forgot...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Geen flauw idee, maar als je niet al teveel moeite hebt met engels, dan zou ik gewoon de Engelse uitgave kopen...de serie is prima zonder Nederlands commentaar of ondertitels te volgen. Bovendien is ie nog voor een zeer aantrekkelijke prijs verkrijgbaar. Mocht hij hier uitkomen, dan denk ik dat je bovendien nog wel een tijdje kunt wachten voordat hij hier net zo betaalbaar is. Het is een prachtige docu trouwens, dus zeker het aanschaffen waard

    nog tips waar we de beste deal kunnen krijgen?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Homer72 Bekijk bericht
    nog tips waar we de beste deal kunnen krijgen?
    www.blahdvd.com

  6. #6

    Standaard

    Hij ligt op dit moment nog iets goedkoper bij Amazon.co.uk en HMV.com voor ongeveer 18 pond / 28 euro (excl. verzendkosten)
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    http://www11.cd-wow.nl/detail_result...subcat=region2

    Is dit ook een goede uitgave? ik weet niet, ik zie namelijk een 2.0 sound staan..
    Iemand deze ook al bij CDwow aangeschaft?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    http://www11.cd-wow.nl/detail_result...subcat=region2

    Is dit ook een goede uitgave? ik weet niet, ik zie namelijk een 2.0 sound staan..
    Iemand deze ook al bij CDwow aangeschaft?
    Jordy, ik heb het toevallig net in het onlangs aangeschaft topic gepost:

    Nu bij CdWow.us met link + bon voor omgerekend zo'n 20 euro de hele box, R2UK (R2NL bestaat niet voor zover ik weet).

    Daarmee wordt je vraag irrelevant lijkt me, gewoon bestellen bij .us, heb het net ook gedaan, en ben toch blij weer 6 euro bespaard te hebben door een beetje geduld te hebben.

    edit. Zie net dat ook daar DD 2.0 staat, maar ik ga ervan uit dat ze niet een versie op de markt brengen met slechte audio. Als je geen haast hebt met bestellen, kan ik je vraag beantwoorden zodra de box bij me binnen is!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #10

    Standaard

    Oké ik wacht even af Patrick, ik kan sowieso niet bestellen bij de .us site omdat ik geen CC heb, maar bedankt voor je reactie

  11. #11

    Standaard

    De mijne is regio 2+4 en heeft 5.1.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hezingen Bekijk bericht
    Heb zelf geen probleem met engels. Het is alleen zo dat mijn oma ook ontzettend kan genieten van dit soort series/docus zij heeft helaas veel problemen met engels.
    Dan zal je tot ergens in 2009 moeten wachten. Hij mag buiten de UK pas op dvd worden uitgebracht als hij in het desbetreffende land eerst op televisie is uitgezonden en dat gaat in de loop van dit jaar pas gebeuren in NL.

  13. #13

    Standaard

    op cd wow staat 27,99

    Nu bij CdWow.us met link + bon voor omgerekend zo'n 20 euro de hele box,

    Waar kan ik die link en bon vinden ??

    Of is die link en bon tijdelijk voor bepaalde klanten ?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Dan zal je tot ergens in 2009 moeten wachten. Hij mag buiten de UK pas op dvd worden uitgebracht als hij in het desbetreffende land eerst op televisie is uitgezonden en dat gaat in de loop van dit jaar pas gebeuren in NL.
    Is dat zo ? The Blue Planet en Life Of Brids zijn b.v. ook tv series maar zijn ook nooit hier op tv uitgezonden voor ze op dvd verschenen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #15

    Standaard

    De film Earth, die nu in de Nederlandse bioscopen circuleert, lijkt me gelijk aan de Planet Earth serie (maar dan korter vanzelfsprekend). Wellicht de eerste episode?

    Link: Earth
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De film Earth, die nu in de Nederlandse bioscopen circuleert, lijkt me gelijk aan de Planet Earth serie (maar dan korter vanzelfsprekend). Wellicht de eerste episode?

    Link: Earth
    Nee, een soort 'best of' met een selectie van beelden uit alle episodes.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Oké ik wacht even af Patrick, ik kan sowieso niet bestellen bij de .us site omdat ik geen CC heb, maar bedankt voor je reactie
    Ik heb de box binnen en ook op de hoes staat 2.0, wel gebruikt mijn boxenset ook de achterste boxen, maar dat zal wel een kunstmatig iets zijn.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik heb de box binnen en ook op de hoes staat 2.0, wel gebruikt mijn boxenset ook de achterste boxen, maar dat zal wel een kunstmatig iets zijn.
    Op mijn box staat toch echt 5.1 en krijg dat ook uit mijn speakers als de documentaire speelt. Lijkt me toch zeer stug dat er twee versies in omloop zijn
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Op mijn box staat toch echt 5.1 en krijg dat ook uit mijn speakers als de documentaire speelt. Lijkt me toch zeer stug dat er twee versies in omloop zijn
    Misschien is het een drukfout, bij mijn staat er namelijk de tekst: Main Soundtrack: Dolby Digital Stereo.

    Maar dit symbool:


    En dan met de middelste ook nog zwart. Oftewel: 5.1.

    Is dit bij jou ook het geval?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #20

    Standaard

    Erg vreemd en ook onduidelijk, naja binnenkort toch maar eens aan gaan schaffen deze serie

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Erg vreemd en ook onduidelijk, naja binnenkort toch maar eens aan gaan schaffen deze serie
    Ik ga ervanuit dat deze gewoon Dolby Digital heeft. Elke recente film heeft dat en bovendien worden ook alle speakers gebruikt bij mij en geeft het symbool 5.1 aan. Alleen de tekst zou dan niet kloppen. Wat me wel weer aan het twijfelen brengt is dat het oorspronkelijk voor TV gemaakt is en TV heeft nogal eens stereo.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Misschien is het een drukfout, bij mijn staat er namelijk de tekst: Main Soundtrack: Dolby Digital Stereo.

    Maar dit symbool:


    En dan met de middelste ook nog zwart. Oftewel: 5.1.

    Is dit bij jou ook het geval?
    Dit is bij mij idd het geval. Bij het afspelen van de documentaire geeft mijn versterker het ook nog aan...is dus echt 5.1.

    Maar zou je hem laten liggen als het stereo was dan?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #23

    Standaard

    Het meeste is toch spraak, je hoort de rears af en toe dus echt noodzakelijk is het niet, je kan er vrij goed zonder zelfs.

    Ik zou deze box nog kopen als het geluid mono was Echt een aanrader!
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht

    Maar zou je hem laten liggen als het stereo was dan?
    Afhankelijk van de alternatieven. Als deze wél stereo was geweest en er is niets anders te krijgen, dan had ik 'm natuurlijk ook gewoon gekocht.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #25

    Standaard

    je hebt de serie met 4 schijfjes, maar ook met 5 schijfjes...iemand enig idee wat er meer op de 5 disc staat en dus evt. minder op de 4 disc?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •