Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Afspelen van BD java film als PotC 3 is geen probleem op de Pioneer LX70A wat betreft afpelen van de film. Alleen als ik naar het menu ga speelt de film klein rechtsboven en als ik dan de disk eruit gooi en een gewone Blu-ray van Warner erin doe dan begint die ook de film te spelen in dat kleine window rechtsboven. Ik moet de speler dan uit zetten (of PotC niet in het menu uitwerpen).
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    dat is nog niet zeker!
    Geen mij een voorbeeld van BDspeler die wel upgradable is. Tot nu toe nog geen enkele en volgens wat ik gelezen heb zijn ze nog niet van plan. Sommige modellen hebben nu wel een ethernet connection om firmware up te loaden om diverse problemen op te lossen maar meer niet.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Afspelen van BD java film als PotC 3 is geen probleem op de Pioneer LX70A wat betreft afpelen van de film. Alleen als ik naar het menu ga speelt de film klein rechtsboven en als ik dan de disk eruit gooi en een gewone Blu-ray van Warner erin doe dan begint die ook de film te spelen in dat kleine window rechtsboven. Ik moet de speler dan uit zetten (of PotC niet in het menu uitwerpen).
    De Pioneer LX70A is één van de nieuwe generatie spelers met een BD Java 1.1 versie met een ethernet poort. De nieuwe panasonic en nog anderen hebben dezelfde specificatie wat betreft de BD Java versie.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Afspelen van BD java film als PotC 3 is geen probleem op de Pioneer LX70A wat betreft afpelen van de film. Alleen als ik naar het menu ga speelt de film klein rechtsboven en als ik dan de disk eruit gooi en een gewone Blu-ray van Warner erin doe dan begint die ook de film te spelen in dat kleine window rechtsboven. Ik moet de speler dan uit zetten (of PotC niet in het menu uitwerpen).
    dat is gek, de 70 A (heeft 1.1) moet de disc toch normaal afspelen zonder problemen ?

    lijkt me nl mooie speler en samen met de actie die er nu is (10 BR's erbij) een interessante koop, maar als ie toch problemen geeft begin ik te twijfelen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    dat is gek, de 70 A (heeft 1.1) moet de disc toch normaal afspelen zonder problemen ?

    lijkt me nl mooie speler en samen met de actie die er nu is (10 BR's erbij) een interessante koop, maar als ie toch problemen geeft begin ik te twijfelen
    even op net gekeken maar 70A heeft geen 1.1 ondersteuning :sad:
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    even op net gekeken maar 70A heeft geen 1.1 ondersteuning :sad:
    Neen? Ik dacht van wel.

  7. #32

    Standaard

    Mensen er is een groot misverstand gaande op dit forum.

    De bd java 1.0 spelers spelen gewoon bd java 1.1 en 2.0 disc's in de toekomst af. Het enigste is dat in de menu's en interactiviteit op de toekomstige schijfjes deze functionaliteit niet gebruikt kan worden maar de films en extra's gewoon afgespeeld kan worden. De 1.1 geeft als extra een pip (picture in picture) functie als extra wat moet je er mee. En de 2.0 bd live connectiviteit gaan geven. Ik heb de Sony BDP-S500 aangeschaft op Beeld en Geluid en de extra met 1.1 en 2.0 hoef ik niet zo nodig. Het is niet zo dat nieuwe film releases met de 1.1 en 2.0 niet afspelen op oudere blu-ray spelers.

    De 1.0 1.1 2.0 staan voor hardware upgrades wat inhoud dat er met firmware (software) niet van 1.0 naar 1.1 of 2.0 geupgrade kan worden.

    Wil je die extra's net als ik ook niet dan gewoon een blu-ray 1.0 versie aanschaffen.

  8. #33

    Standaard

    BD-Video 1.0:

    64 KB of persistent memory required
    no HD/SD PiP decoding required
    no secondary audio decoding required
    no internet capability required

    BD-Video 1.1:

    256 MB of persistent memory required
    HD/SD PiP decoding required
    secondary audio decoding required
    no internet capability required

    BD-Live:

    1 GB of persistent memory required
    HD/SD PiP decoding required
    secondary audio decoding required
    internet capability required

    BD-Live is niet verplicht, mag dus.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    dat is gek, de 70 A (heeft 1.1) moet de disc toch normaal afspelen zonder problemen ?
    Afspelen doet ie wel normaal, alleen als je de disk uitwerpt terwijl ie in zo'n PiP stuk zit speelt ie de volgende disc af in dat kleine PiP window. Ik heb 't niet meerdere keren getest, maar het lijkt me wel dat 't niet toeval is van 1 keertje. Lastig, maar niet onoverkomelijk. Dacht niet dat ie profile 1.1 is maar hij doet dus wel iets met dat PiP gebeuren, tenminste bij PotC 3 als je het disc-menu kiest, anders zou in dat kleine window de film niet gewoon verder gaan.
    Zolang ik alle films kan blijven afspelen vind ik 't best.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jantjeb Bekijk bericht
    Mensen er is een groot misverstand gaande op dit forum.

    De bd java 1.0 spelers spelen gewoon bd java 1.1 en 2.0 disc's in de toekomst af. Het enigste is dat in de menu's en interactiviteit op de toekomstige schijfjes deze functionaliteit niet gebruikt kan worden maar de films en extra's gewoon afgespeeld kan worden. De 1.1 geeft als extra een pip (picture in picture) functie als extra wat moet je er mee. En de 2.0 bd live connectiviteit gaan geven. Ik heb de Sony BDP-S500 aangeschaft op Beeld en Geluid en de extra met 1.1 en 2.0 hoef ik niet zo nodig. Het is niet zo dat nieuwe film releases met de 1.1 en 2.0 niet afspelen op oudere blu-ray spelers.

    De 1.0 1.1 2.0 staan voor hardware upgrades wat inhoud dat er met firmware (software) niet van 1.0 naar 1.1 of 2.0 geupgrade kan worden.

    Wil je die extra's net als ik ook niet dan gewoon een blu-ray 1.0 versie aanschaffen.
    Bedankt voor deze duidelijke uitleg. Ik zit ook niet wachten op deze extra dingen. het gaat ten eerste om de film en leuke extra's over de film zijn mee genomen. Zo kijk ook naar als ik dvd aanschaf. Ik snap niet waarom je een standalone speler in je netwerk wil hebben hangen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •