De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blauwe, gele, rode hoesjes

    Ben ik nou de enige die helemaal gek wordt, van die lelijke Rode, blauwe en gele hoesjes die opeens de andere hoesjes vervangen. Ik wil graag Deer Hunter SE kopen maar dat is gewoon niet meer mogelijk omdat ik zo'n hekel heb aan die spuug lelijke hoesjes.

  2. #2

    Standaard

    Ik vind ze ook vreselijk, ik kan het niet verantwoorden tegenover mezelf om zo'n ding in huis te halen


  3. #3

    Standaard

    Hear! Hear!

    Ik mijd ze ook als de pest. Een collectie moet ook van de buitenkant leuk zijn om te zien...

  4. #4

    Standaard

    Ondanks de vaak aantrekkelijke prijs, laat ik deze toch echt links liggen.

  5. #5

    Standaard

    als je hd of bluray wil kopen heb je helemaal pech

    Heb zelf 1 rood dvd hoesje van spiderman.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  6. #6

    Standaard

    The Deer Hunter, nu nog aanschaffen op DVD?... beetje zonde? Daar deze ook voor 19,99 in High Definition verkrijgbaar is.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    The Deer Hunter, nu nog aanschaffen op DVD?... beetje zonde? Daar deze ook voor 19,99 in High Definition verkrijgbaar is.
    Op Blu-ray?

  8. #8

    Standaard

    Oplossing:
    Gewoon zelf de dvdcover printen en wat lege dvddoosjes (kan niet op de naam komen) kopen. Voor een klein bedragje ben je van het gezeur af.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Op Blu-ray?
    The Deer Hunter is van Universal, dus ik denk het niet.
    En qua prijs zijn die hoesjes best te rechtvaardigen, vind ik.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #10

    Standaard

    Geen één in me collectie! Weiger er ook maar een euro aan te geven. MM lijkt wel koploper hier in Heerlen. Je wordt er letterlijk mee doodgegooid.

    Nu we het toch trouwens over rood, blauwe of gele hoesjes hebben. QFC-Hoezen zijn ook erbarmelijk slecht van stijl. Helaas dat de kwaliteit van de film wel enorm hoog is.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Nu we het toch trouwens over rood, blauwe of gele hoesjes hebben. QFC-Hoezen zijn ook erbarmelijk slecht van stijl. Helaas dat de kwaliteit van de film wel enorm hoog is.

    Echt? Die vind ik juist prachtig. Een van de betere voorbeelden hoe het wel moet. De Sony Deluxe collectie vind ik er ook erg mooi uitzien.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #12

    Standaard

    Nog zo'n eentje, Sony Deluxe uitgaves, alle uitgaves zijn al eens in het originele hoes geweest om vervolgens nog een uitgave op de markt te gooien. Geef mij maar gewoon de originel hoes zoals die bedoelt is. De markt lijkt voor sommige films overspoelt in hoezen, special editions, disc etc. Terwijl er nog zoveel oude films niet uitgebracht zijn hier in Nederland! Dat ze daar eens gaan voor zorgen... !

  13. #13

    Standaard

    Ik heb mij er al lang bij neergelegd ondertussen, zolang de prijs in orde is maakt die hoes niet zoveel uit.

    Maar er is al een uitgebreid klaag-topic over de UUS hoesjes in DVD Regio 2.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Op Blu-ray?
    HD DVD (universal)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    HD DVD (universal)
    Maar ... da's lang niet zo goed als blu-ray !!! :wink:

    Ik vind die knalgele, groene, rode (ook knal) overigens oogverblindend.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Maar ... da's lang niet zo goed als blu-ray !!! :wink:
    Lol, grapje zeker
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ik heb mij er al lang bij neergelegd ondertussen, zolang de prijs in orde is maakt die hoes niet zoveel uit.

    Maar er is al een uitgebreid klaag-topic over de UUS hoesjes in DVD Regio 2.
    Met andere woorden:

    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •