Pagina 26 van 102 EersteEerste ... 162223242526272829303676 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 2541 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Ik pm je zo m'n rekeningnummer even
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht
    ik wil niet iedereen over mij heen krijgen, maar batman zal niet een oscar krijgen die noemenswaardig is, LAAT STAAN de vertolker van the joker..
    ik geef een ieder forumlid hier 100 euro als hij een oscar wint voor die rol!
    Ik help het je hopen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    A. dit DE film van 2008 gaan noemen.
    Denk dat je deels op mijn post doelt. In mijn geval moet ik idd de nuance maken: DÉ film waar ik naar uitkijk voor 2008. In voorgaande jaren was dat 2006 - Zwartboek, 2005 - Batman Begins. Of het dan ook uitkomt is idd weer een tweede (Syriana, Michael Clayton of Prestige hebben bijv. vuur daar aan de schenen gelegd voor mij)...

  4. #629

    Standaard

    Was het al maar zomer 2008!

    Redenen:

    1. TDK in bioscoop
    2. Het is nu potverdikke veel te koud! BRRRRR!!!!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    A. dit DE film van 2008 gaan noemen. In Trailers laten ze altijd de beste scenes zien, dat zegt niks over de opbouw van het verhaal, het algehele verloop, eventuele plot-twists, einde van het verhaal, lengte, pace, opbouw van actie scenes plus het gehele verloop, kwaliteit van acteerspel enz enz...DAT is wat de film goed maakt, niet een aaneenschakeling van spannende scenes in een trailer
    Ik ben dan nie tiemand die dit meteen de film van het jaar noemt, maar ik heb wel erg hoge verwachtingen van de film en dat is niet alleen gebaseer op een 2 minuten durende trailer.

    Nolans films zijn, zeker voor Hollywood maatstaven, van hoog niveau.
    En als je z'n films gezien hebt weet je dat hij niet van een voorspelbaar lineair verhaal houdt en dat er altijd gespeeld wordt met het narratief.

    Het kan natuurlijk zijn dat 'ie een grote misser maakt dit keer, maar met films als met zijn vorige films in gedachte is er een grote kans dat dit een hele goede zomer film wordt, of anders in ieder geval een hele goede Batman film.

  6. #631

    Standaard

    Ik was bij I am Legend een aantal uren geleden en daar lieten ze de trailer van Dark Knight zien.
    Niemand reageerde enthousiast na de trailer, maar ja.


    Four **** Trader & SafeTrader


  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Ik was bij I am Legend een aantal uren geleden en daar lieten ze de trailer van Dark Knight zien.
    Niemand reageerde enthousiast na de trailer, maar ja.
    Gewoon slecht publiek

  8. #633

    Standaard

    Ja zeker, bij elk emotionele scene van Will Smith ging iedereen lachen, eigenlijk fout van de film zelf.
    Want het was 5 seconden emotioneel en dan weer een flauwe grap, dan gebeurde er iets ergs en dan ging hij weer grappen uithalen.
    Je raakte als publiek verward.


    Four **** Trader & SafeTrader


  9. #634

    Standaard

    ik vond anders de trailer van de nieuwe batman film er erg vet uitzien,de beste trailer(wel een beetje gekleurd,ben batman fan) die ik in tijden gezien heb(publiek moet wel heel lomp geweest zijn dat ze niet zijn gaan applaudiseren bij het zien ervan) of van wow.

    En tsja je kunt nog niet veel zeggen over de film,maar wel dit:

    De joker ziet er fantastisch uit. En wat mooie effecten hebben we gezien(met vette soundtrack van begins)

    Stem van joker is ook weer Fantastisch!!!
    it's all part of the plan(beetje a la nicolson maar veel meer evil straalt deze joker uit)

    Ik kan niet wachten,dit wordt voor mij DENK ik de film van 2008 !!!!!!!!!!!(of het hem echt daadwerkelijk gaat worden,grote kans van wel,heb een voorgevoel,zelfde gevoel als toen met batman forever en begins)
    Laatst aangepast door wayne : 20-12-2007 om 21:22

  10. #635

    Standaard

    Applaudiseren? Voor een trailer?

    Ik vind applaus na een film al overdreven, hoe goed dan ook.

  11. #636

    Standaard

    Ik heb nog bij geen enkele bios film gehad dat het publiek ging applaudiseren..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ik heb nog bij geen enkele bios film gehad dat het publiek ging applaudiseren..
    Mee gemaakt tijdens de Transformers gemaakt in Scheveningen. Gaf toch wel een cool gevoel.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ik heb nog bij geen enkele bios film gehad dat het publiek ging applaudiseren..
    ik vaak genoeg... Sneak Previews ... bij de opening van The Phantom Menaco, maar vooral in Amerika. Ben naar de premiere van Shoot Em Up en de nieuwe Halloween geweest, bij beide voorstellingen een groot aplaus heerlijk gevoel! Je klapt toch ook bij een concert? Dus waarom neit bij een film?
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  14. #639

    Standaard

    bij lord of the rings trk ook een staande ovatie, maar dat lijtk me duidelijk

    Gek genoeg bij Narnia ook... toen dacht ik echt ; Ok :S

    Ik vind de trailer echt helemaal geweldig en Heath zijn lachje is heerlijk!! Kan niet wachten !!

  15. #640

    Standaard

    Ind allemaal titles die duidelijk een staande ovatie verdienen! Ligt mischien aan het type bioscoop publiek hier in het zuiden of mischien het feit dat ik niet naar een premiere ben gegaan..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #641

    Standaard

    Ik nog maar één keer meegemaakt dat het publiek begon te klappen en dat was bij The Lord of the Rings: The Return of the King. Zal denk ik niet vlug terug gebeuren.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wayne Bekijk bericht
    heb een voorgevoel,zelfde gevoel als toen met batman forever en begins)

    Gekkerd8)

  18. #643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wayne Bekijk bericht
    Ik kan niet wachten,dit wordt voor mij DENK ik de film van 2008 !!!!!!!!!!!(of het hem echt daadwerkelijk gaat worden,grote kans van wel,heb een voorgevoel,zelfde gevoel als toen met batman forever en begins)
    Wat *** je inderdaad nou joh?
    Je noemt jezelf toch een Batman-fan? .. of enkel van de films, zeker? Want Forever heeft toch vrij weinig met de comics te maken
    Laatst aangepast door Hankster : 20-12-2007 om 22:43

  19. #644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    ik vaak genoeg... Sneak Previews ... bij de opening van The Phantom Menaco, maar vooral in Amerika. Ben naar de premiere van Shoot Em Up en de nieuwe Halloween geweest, bij beide voorstellingen een groot aplaus heerlijk gevoel! Je klapt toch ook bij een concert? Dus waarom neit bij een film?
    Voor wie klap je nou?
    Bij een concert is het de waardering tegenover de artiest, dus dat is natuurlijk to-taal wat anders dan een bioscoopzaal

  20. #645

    Standaard

    De projector dude!
    Of dat grietje bij de popcorn...

    Klapvee.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster Bekijk bericht
    Voor wie klap je nou?
    Bij een concert is het de waardering tegenover de artiest, dus dat is natuurlijk to-taal wat anders dan een bioscoopzaal
    Is idd onzin. Net als klappen als je landt met een vliegtuig...

    Heb zelf meegemaakt bij de eerste voorstelling van Jackson's King Kong. Sloeg nergens op..

  22. #647

    Standaard

    Het is wel heel erg offtopic maar om toch even een beetje helderheid toe te brengen. Het applaudiseren na een bepaald gebeurtenis... hetzij dus een concert, landen van een vliegtuig, het krijgen van promotie, of je hebt zelf iets bijzonders gedaan, ect etc etc, is eigenlijk oorspronkelijk, puur een emotionele drift. Volgens Freud ontwikkeld het tijdens de kinderjaren. Je zit als kind immers vaak te appauldiseren als je blij bent of gewoon met je hand in elkaar te slaan. Kortom: het geven van een applause is zozeer niet voor een extern factor (artiest, piloot, je baas etc.) maar voor jezelf omdat jij blij bent. Dus het is helemaal niet onzinnig als je even je handen klapt als je blij bent
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  23. #648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JagoKI Bekijk bericht
    Het is wel heel erg offtopic maar om toch even een beetje helderheid toe te brengen. Het applaudiseren na een bepaald gebeurtenis... hetzij dus een concert, landen van een vliegtuig, het krijgen van promotie, of je hebt zelf iets bijzonders gedaan, ect etc etc, is eigenlijk oorspronkelijk, puur een emotionele drift. Volgens Freud ontwikkeld het tijdens de kinderjaren. Je zit als kind immers vaak te appauldiseren als je blij bent of gewoon met je hand in elkaar te slaan. Kortom: het geven van een applause is zozeer niet voor een extern factor (artiest, piloot, je baas etc.) maar voor jezelf omdat jij blij bent. Dus het is helemaal niet onzinnig als je even je handen klapt als je blij bent

    Bedankt, nu hoef ik nooit meer na school te gaan, ik weet alles nu


    Four **** Trader & SafeTrader


  24. #649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JagoKI Bekijk bericht
    knip
    En toch houdt ik altijd stijf m'n armen over elkaar als ik landt of een film heb gezien Ik ben Buddy uit Elf niet die als een bezetene gaat lachen en klappen bij alles wat maar leuk en aardig is 8)

    Anyway...OT.
    Misschien al wel gepost, maar ik vind het wel een leuk stukje
    The makeup. The walk. The cockeyed posture and bubbling psychosis: For legions of Batman fans across the globe, Heath Ledger's portrayal of the Joker in "The Dark Knight" is no laughing matter. So why are so many people smiling?


    "I love it," "Hellboy" director Guillermo del Toro gushed to MTV News. "Every time I see more of Heath Ledger's Joker, I like it more. That's a good sign because if something is going the wrong way, the more you see about it, the less you ingratiate yourself with it."
    Del Toro isn't alone. Just days after the first leaked online, fans and critics alike are singing the praises of Ledger's portrayal, which many are already calling a pitch-perfect dramatization of Batman's greatest nemesis, the Clown Prince of Crime.
    It's a difficult role for any actor to pull off, say fans, a delicate balancing act that straddles the line between crazy and crazy-scary. That Ledger appears to pull it off so effortlessly is nothing less than a testament to director "Batman: The Animated Series" producer and writer Paul Dini insisted.
    "Heath Ledger's Joker seems perfectly suited to the dark Gotham City created by Christopher Nolan," Dini asserted. "He seems more street than any other version of the Joker, with his clownish visage recalling hastily applied graffiti paint rather than chemically dyed skin."
    Dini is legendary among Batman aficionados for his work on the Emmy Award-winning "Batman: The Animated Series." The show's more famous canonical influences include an adopted redesign of Mr. Freeze (as well as a new back story for the super-villain) and the introduction of the Joker's demented sidekick, Harley Quinn — but it was his work with the Joker himself that often earned Dini the loudest praise. His version of the character (voiced by Mark Hamill) could turn on a dime, from twisted psychopath to demented prankster — always ready with a laugh or a gag for his enemies.
    Dini sees very little of that schizophrenia in Ledger's performance, a quality that he believes makes the character that much more terrifying.
    "His attitude is mordant and sardonic as opposed to manic," Dini reflected. "No goofy gags or puns for him. This Joker doesn't split sides ... he splits skulls."
    As much of an influence Dini's noirish vision may have had on the darker themes of Nolan's Batman universe, no artist, perhaps, has made as big an impact on "Begins" and "Dark Knight" as Jeph Loeb, the legendary comics author of "Batman: The Long Halloween," a 13-issue limited series that examined the origins of Harvey "Two-Face" Dent and the rise of Batman's familiar rogues gallery after the fall of crime boss Carmine Falcone. By his own admission, Nolan credited the series as a powerful inspiration for his take on Batman.
    The respect and admiration is mutual, Loeb said.
    "I saw the trailer and loved it," he enthused. "I'm as big a fan of Nolan's and [writer David] Goyer as they are of me! They talked extensively about the influence of my work on both films — so what's there not to like?!"
    In particular, Loeb singled out Ledger's Joker as particularly terrifying, contrasting it with previous incarnations of the character that might have been too "clowny."
    "I was never a big Nicholson fan," Loeb said of Jack's Joker in Tim Burton's "Batman." "[Ledger] however feels just about right. I eagerly anticipate more!"
    "If any franchise can benefit from being grittier and darker, it's Batman," Del Toro added. "With this I find him really scary. I find him really, really edgy and scary."
    With a scarier, grittier Joker on the loose in Gotham, what exactly is a crime-fighter to do?
    Find out how the heck he got out in the first place, joked Adam West, best known to a whole generation of fans as TV's Batman.
    "The Joker? Heath Ledger?" the icon playfully questioned. "I thought the Joker was still serving hard time in Gotham State Prison."
    POW! BAM! Ledger's Joker arrives in all his glory July 18.

  25. #650

    Standaard

    Ik heb de trailer nu echt heel vaak bekeken en ik vind The Joker super waanzinnig! Wat een maniak Ok, wel lastig te bepalen met een paar beeld- en geluidsfragmenten, maar als ik ook het onderstaande commentaar van Michael Caine lees lijkt het me dat er nog lang over deze rol gepraat gaat worden. Ik kan in ieder geval niet wachten!

    "The worry going in was The Joker. Jack Nicholson was the greatest Joker so, you know, how do you top that? Well, Heath Ledger's done it and he's extraordinary. He's gone in a completely different direction to Jack. Jack was like a clown figure, benign but wicked, maybe a killer old uncle. He could be funny and make you laugh. Heath is like a really scary psychopath. I did one scene with him and he was ready to go and had to come up in a lift and raid our place. I didn't see him for rehearsal and when he came out of the lift he was so incredible I forgot my lines. He frightened the life out of me. I'd never met him before. He's a lovely guy and his Joker is going to be a hell of a revelation in this picture." (bron: IMDB)
    I am fire
    I am..........Death

Pagina 26 van 102 EersteEerste ... 162223242526272829303676 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •