De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Scart splitter

  1. #1

    Standaard Scart splitter

    Hallo Allemaal,

    Vorige week heb ik een Profigold scartkabel gekocht. Wilde dit testen en moet zeggen dat ik er tevreden over ben. Ik had de goedkopere series, dus het mocht ook wel.
    Maar nu zit ik met een teveel aan apparaten dat ik aan wil sluiten. 2 dvd spelers (een dvd-a speler en een dvd speler voor films) een digitale televisie aansluiting en soms zelfs nog de 'good old' vhs recorder.
    Nu heb ik er een goedkope splitter tussen zitten, met 3 aansluitingen. Dit is in principe voldoende, maar ook hier wil ik meer kwaliteit uit mijn kabels halen. Dus ben ik gaan zoeken naar een betere splitter. Ik ben er een paar tegengekomen in de lokale Mediamarkt, van Vivanco, maar dat merk heb ik wat mijn twijfels bij. Ook heb ik op internet de Monster MV1 gezien, leek me al iets beter.

    Maar wat zijn goede verdelers/splitters? En wat heb je aan een switch op een verdeler?

    Ik ben benieuwd!

    Alvast bedankt voor de reacties!

  2. #2

    Standaard

    Ik heb toevallig de Joytech AV control center 2 te koop.



    Zeer degelijk stukje hardware waar je 5 apparaten aan kunt hangen via scart of S-video.
    Via de display kan je ook altijd makkelijk zien welk apparaat je op dat moment hebt geselecteerd, en switchen gaat gemakkelijk via de afstandsbediening.
    En het ziet er ook nog eens gelikt uit, ook niet geheel onbelangrijk.

    Heb er echt van genoten, maar vanwege de overstap naar digitaal mag ie nu weg.
    Laatst aangepast door Neil : 06-01-2008 om 14:01

  3. #3

    Standaard

    Dat ziet er in elk geval mooi uit, wat vraag je ervoor? En is het een Logitech of een Joytech? Kan over Logitech namelijk niet zoveel vinden.....

  4. #4

    Standaard

    Excuses, het is inderdaad een Joytech, was even in de war!
    En heb je een prive bericht gestuurd.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •