Pagina 146 van 314 EersteEerste ... 4696136142143144145146147148149150156196246 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.626 tot 3.650 van 7836 worden weergegeven.
  1. #3626

    Standaard

    Vreemd idd, imo is Suarez nog altijd veel beter dan Kennedy.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #3627

    Standaard

    Kennedy is ook prima maar heeft veel speeltijd nodig om op gang te komen...en die krijgt hij niet dus dat scheelt :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #3628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Eens kijken of Ajax vanavond kan profiteren en de spanning weer wat terug brengen. Ondanks dat het een moeilijke uitwedstrijd is zou dit toch moeten kunnen lukken.
    Laatste jaren lastig daar in Kerkrade. Ik hoop op een goede afloop.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  4. #3629

    Standaard

    Ajax doet weer waar het goed in is...

  5. #3630

    Standaard

    1-0 Roda...

    Goed begin van Ajax, daarna zakte het wat terug en gelijk de 1-0..

  6. #3631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Zonder die twee krijgt Lamah meer kans...ook best eng

  7. #3632

    Standaard

    Dat zeg ik.
    Kah en Oper weg, dan krijgt hun beste speler ruimte, die gasten lopen alleen maar in de weg :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #3633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Er word de laatste tijd regelmatig gevraagd wat Feyenoord zou zijn zonder Makaay en dat zal vast aardig wat schelen. Maar ik vraag me af waar PSV zou staan zonder Gomes zeg. Ik denk dat ze flink wat punten minder zouden hebben nu, wat een keeper zeg.
    Gomes is iemand die 15punten per jaar pakt voor PSV.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  9. #3634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    1-0 Roda...

    Goed begin van Ajax, daarna zakte het wat terug en gelijk de 1-0..
    mooi.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  10. #3635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje Bekijk bericht
    mooi.
    Ze komen weer om de hoek kijken hoor..

    De scheids is Ajax trouwens niet goed gezind..

  11. #3636

  12. #3637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    1-1 Huntelaar!
    Niet mooi
    Man is goud waard!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  13. #3638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    1-1 Huntelaar!
    The Hunter is toch echt een fenomeen aan het worden, scoort dus (bijna) altijd. Ook als het elftal weer eens niet draait.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  14. #3639

    Standaard

    Ehm, Ajax speelt lang niet zo slecht. Alleen Roda weet weer de eerste (en bijna enige) kans er weer in te krijgen.

  15. #3640

    Standaard

    Rommelige wedstrijd, typerende goal ook voor Roda die via Vermaelen de hoek in gaat.
    Goeie goal van Klaas, maar wat een tijd krijgt hij om daar aan te nemen. Hadden wel een penalty kunnen krijgen na hand Saeijs.
    Het is toch vrij onbegrijpelijk dat Kennedy vorig jaar bij Twente de één na de andere goede voorzet kon afleveren en dit jaar er niets van bakt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #3641

    Standaard

    Tsja Huntelaar bij Ajax, Makaay bij Feyenoord en Gomes bij PSV. Wat zullen ze zonder hun zijn..

    Kennedy is trouwens weer niet best. Als hij nu weer niet gewisseld wordt weet ik het ook niet meer..

  17. #3642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    Tsja Huntelaar bij Ajax, Makaay bij Feyenoord en Gomes bij PSV. Wat zullen ze zonder hun zijn..
    Absoluut waar maar toch denk ik dat je zo'n spits meer mist dan een keeper.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #3643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Absoluut waar maar toch denk ik dat je zo'n spits meer mist dan een keeper.
    In Gomes z'n geval ben ik dat niet helemaal met je eens.

  19. #3644

    Standaard

    Tuurlijk.

    Staat Suarez er nou wel of niet in ? Wissel lijstje op eredivisie.nl heeft nu al 5x gewisseld.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #3645

    Standaard

    Goal Bruno Silva, maar helaas afgekeurd..

  21. #3646

    Standaard

    Tsjah ... volgens mij gewoon een zuiver doelpunt. Scheids wilde hem ook goedkeuren.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  22. #3647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Tuurlijk.

    Staat Suarez er nou wel of niet in ? Wissel lijstje op eredivisie.nl heeft nu al 5x gewisseld.
    Inmiddels 12 wissels, en nogsteeds staat het er niet goed :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  23. #3648

    Standaard

    Waarom werd die goal afgekeurd eigenlijk?!

  24. #3649

    Standaard

    Suarez staat erin.

    Echt lullig dat die goal werd afgekeurd wegens buitenspel. Niemand raakt 'm nog aan en die keeper had 'm ook nooit gehad als die twee Ajacieden daar niet hadden gestaan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #3650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    In Gomes z'n geval ben ik dat niet helemaal met je eens.
    Het is natuurlijk ook moeilijk te meten.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 146 van 314 EersteEerste ... 4696136142143144145146147148149150156196246 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •