Pagina 20 van 31 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 754 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Groep A:
    Corpse Bride (besteld en ontvangen, nl versie)
    The Prestige (besteld en ontvangen, nl versie)
    Groep B:
    Chronicles of Riddick (besteld)
    The Hulk (ontvangen, franse versie, nl subs)
    The Fast & the Furious Tokyo Drift (besteld)
    Children of War (ontvangen, franse versie, nl subs) -> [deze hoef ik niet echt]
    Groep C:
    Black Rain (besteld)
    Dreamgirls (ontvangen, nl versie) -> [deze hoef ik niet echt]

    Bourne supremacy heb ik ook dubbel:P
    Laatst aangepast door quorumz : 12-02-2008 om 18:21 Reden: verkeerde titel:P
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  2. #477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Zo zie je maar weer hoe het er aan toe gaat in het HD-DVD kamp... maar goed dat ze het verloren hebben..
    Toshiba maakt er een zooitje van inderdaad. Maar deze eenzijdige opmerking van je is natuurlijk wel flauw aangezien het Blu-ray kamp heeft gezordg voor deels incompatibele spelers met hun profile gedoe en die waren niet eens gratis!
    En dan nog regiocodering wat ook best vervelend is. Dus, bekijk het ook eens van de andere kant, ook door het blu-ray kamp wordt je genaaid zodra ze dat kunnen. Het zijn immers bedrijven die winst willen maken.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  3. #478

    Standaard

    Besteld:

    Corpse Bride
    The Prestige
    Serenity
    Children of Men
    World Trade Center

    Ontvangen:

    Troy
    Black Rain
    Swordfish
    Children of Men
    Chronicles of Riddick

    dus helaas maar 1 juiste, maar gelukkig wel degene die ik het liefst wilde, maar helaas dus niet The Prestige of Serenity, want die wil ik ook graag hebben. Toch maar kopen dan.

  4. #479

    Standaard

    Heb die teringzooi vandaag ook binnen gekregen en even geweldig staan vloeken op die hufters die maar voor de kat z'n *** wat in een envelop hebben gedonderd en op de bus hebben gegooid, ik ben echt witheet, wat een ontzettende schijtaktie.

    Je eerst maanden laten wachten en je dan van heel andere titels voorzien dan je besteld had. ^%$*&#${#>{%# en nog wat meer krachttermen:x

    Ik weet niet 100% zeker meer wat ik had besteld, maar toch zeker niet Swordfish en de Hulk film. De film die ik echt graag had gewild was de Corpsbride, en die zat er niet bij.... Heb alles al op DVD (behalve Corpsbride) en zat nu echt niet te wachten op die shit die ik nu gekregen heb. Als ik op dit moment zo'n verantwoordelijke vogel van die aktie voor me had, dan was die nu zijn voortplantings organen kwijt de pijn in mijn tenen zou ik daarbij voor lief nemen :wink: . Maar goed, ik denk dat ze allemaal enveloppen hadden met daarin 5 titels en daar random maar adrestickers hebben geplakt.

    Wat heb ik gekregen:

    Swordfish - NL uitvoering (NIET gewenst en niet besteld)
    Hulk - NL uitvoering (NIET gewenst en niet besteld)
    Les fils de I homme (Children of Man) Franse (NIET besteld - maar niet echt een ramp)
    World Trade Center - Franse uitvoering (wel besteld, maar helaas nu dubbel, zat ook bij de HD-E1)
    The Prestige - NL uitvoering ( besteld en naar het zin)

    Geweldig, 2 uit vijf , maar niet heus

    Had volgens mij besteld:
    Corpsbride
    Serenity
    Fast and the Furious Tokyo drift
    Troy
    World Trade Center (maar heb die nu dubbel)

    Wil heel graag Corpsbride en Serenity en degene die ze kwijt wil mag van mij uit de volgende titels 4 titels ontvangen:

    World Trade Center (dubbel HD DVD) (in seal)
    Die Bourne verschwörung (die nepper, maar omruilen is toch wel een gok blijkt nu wel bij Toshiba)
    Hulk (in seal)
    300 (in seal)


    4 tegen 2 ...... beter aanbod als dat van Toshiba:wink:

    BTW, ze hebben hun aktie aangepast, je mag nu niet meer kiezen je krijgt 5 vaste titels.
    Have fun and enjoy your collection

  5. #480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Children of men wil ik wel ruilen ik zet mijn de te ruilen films op internet straks hier in het ruil forum.
    Welke 10 titels heb je gekregen?
    Have fun and enjoy your collection

  6. #481

    Standaard

    Heb maar even een special topic aangemaakt voor iedere gedupeerde:

    Onderling ruiltopic voor gedupeerden Toshiba actie


  7. #482

    Standaard

    ik ga denk ik anders gewoon nog een keer de bon opsturen met de info als je toch tot eind febr kan opsturen. met deze bagger administratie kan ik me niet voorstellen dat ze dat ontdekken
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  8. #483
    Senior Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Berkel en Rodenrijs

    Standaard

    Ik neem aan dat mensen al contact hebben opgenomen met info@exalto.be over dit probleem? Dan hoeven we niet allemaal te mailen als het antwoord hier wordt gepost...

  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Asphyxion Bekijk bericht
    Ik neem aan dat mensen al contact hebben opgenomen met info@exalto.be over dit probleem? Dan hoeven we niet allemaal te mailen als het antwoord hier wordt gepost...
    Lekker even allemaal persoonlijk in je eigen taalgebruik kenbaar maken hoe je over hun aktie denkt en smoezen als de overweldigende belangstelling niet slikken. Kunnen we kijken of we ook weer allemaal eenzelfde soort standaard Fuck You antwoord krijgen
    Have fun and enjoy your collection

  10. #485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pvnvliet Bekijk bericht
    Besteld:
    - Corpse Bride;
    - The Prestige;
    - Serenity;
    - Children of Men;
    - Black Rain.

    Ontvangen:
    - The Fast and the Furious: Tokyo Drift;
    - Full Metal Jacket;
    - Serenity;
    - Troy;
    - Dreamgirls.

    4 uit 5 fout!!!
    Hoi Children of man ruilen tegen Full metal jacket?

  11. #486

    Standaard

    @ Tiger0120, je hebt een pb-tje over FMJ!

  12. #487

    Standaard

    Gisteren ben ik naar de Media Markt in Almere geweest en die kunnen de HD-Ep10 nog verkopen voor 99 euro. Dus ik had die maar gekocht. Kom ik thuis, blijken er al 5! films in te zitten. Top actie van Almere hoor!

  13. #488

    Standaard

    Aan die prijs wou ik graag ook wel zo een HD DVD speler, maar om daarvoor nu zo een 500 km te rijden...
    Ik wacht wel tot er in Belgie (of iets dichter in NL) een aanbieding komt.

  14. #489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Haaibaai Bekijk bericht
    Gisteren ben ik naar de Media Markt in Almere geweest en die kunnen de HD-Ep10 nog verkopen voor 99 euro. Dus ik had die maar gekocht. Kom ik thuis, blijken er al 5! films in te zitten. Top actie van Almere hoor!
    zijn dat dan niet die DFW films? en dus alsnog een extra formuliertje die je kunt insturen..

  15. #490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    zijn dat dan niet die DFW films? en dus alsnog een extra formuliertje die je kunt insturen..
    Geen idee of het DFW films zijn, het zijn: Prestige, Black Rain, Dreamgirls, WTC en 300. En ze zitten gewoon in de doos (Dus geen formulier met opsturen ofzo).

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Haaibaai Bekijk bericht
    Geen idee of het DFW films zijn, het zijn: Prestige, Black Rain, Dreamgirls, WTC en 300. En ze zitten gewoon in de doos (Dus geen formulier met opsturen ofzo).
    Dat zijn een deel van de keuzefilms van het formulier. Blijkbaar is Toshiba het gedoe met keuze en verkeerd leveren zat en stoppen ze er gewoon 5 in zonder keuze.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  17. #492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Swordfish - NL uitvoering (NIET gewenst en niet besteld)
    Hulk - NL uitvoering (NIET gewenst en niet besteld)
    Les fils de I homme (Children of Man) Franse (NIET besteld - maar niet echt een ramp)
    Shit hey, 3 films die je niet hebt besteld... alsof ze die dingen die je wel had besteld niet meer op voorraad hadden en dachten: "Veel plezier met deze, jongen..."
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Haaibaai Bekijk bericht
    Gisteren ben ik naar de Media Markt in Almere geweest en die kunnen de HD-Ep10 nog verkopen voor 99 euro. Dus ik had die maar gekocht. Kom ik thuis, blijken er al 5! films in te zitten. Top actie van Almere hoor!
    Bij de Toshiba EP-10 zaten de 5 gratis HD-dvd's (niet van DFW, die kreeg je extra van Media Markt) eind 2007 ook gewoon in de doos. Alleen bij de duurdere modellen zat een formulier waarmee je 5 titels kon kiezen.

  19. #494

    Standaard

    ik heb contact met ze gehad, je kan ze omruilen zolang ze op voorraad zijn
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door quorumz Bekijk bericht
    ik heb contact met ze gehad, je kan ze omruilen zolang ze op voorraad zijn
    Laat maar, heb ze al verkocht (koop ze wel)... gaat veel sneller.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Laat maar, heb ze al verkocht (koop ze wel)... gaat veel sneller.
    ik ken te weinig mensen met hd-dvd in mijn buurt
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  22. #497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door quorumz Bekijk bericht
    ik ken te weinig mensen met hd-dvd in mijn buurt
    Ik ook. Maar daar hebben ze een aardige oplossing voor bedacht.... internet
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #498

    Standaard

    Ze zijn bij mij vandaag aan de deur geweest met een pakketje (ik was niet thuis) en maandag zou ik het nu opnieuw aangeboden moeten krijgen. Ik ben erg benieuwd of ik dan ook zo'n grabbelton-verzameling heb.

    Nou ja: met het ruilen doe dan misschien nog leuke nieuwe contacten op.

    Ik heb destijds met mijn formulier een losse brief meegestuurd waarin mijn keuzes nog wat duidelijker vermeld stonden. Misschien dat dat helpt: we zullen zien.

  24. #499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ze zijn bij mij vandaag aan de deur geweest met een pakketje (ik was niet thuis) en maandag zou ik het nu opnieuw aangeboden moeten krijgen. Ik ben erg benieuwd of ik dan ook zo'n grabbelton-verzameling heb.

    Nou ja: met het ruilen doe dan misschien nog leuke nieuwe contacten op.

    Ik heb destijds met mijn formulier een losse brief meegestuurd waarin mijn keuzes nog wat duidelijker vermeld stonden. Misschien dat dat helpt: we zullen zien.
    Hier was het gewoon een bubbeltjes envelop en de postbode had het gewoon in de brievenbus gestopt..... niks pakketje.

    Heb hier in het andere topic alles al geruild, heb er ondertussen 4 verstuurd en hoop er daar ook weer 4 voor terug te krijgen:wink: en ik heb er ook nog 1 kunnen kopen voor een vriendenprijsje.

    Helaas degene die ik het liefste wilde hebben (omdat ik hem ook nog niet op DVD heb) is Corps Bride.

    Denk dat ik ook maar even contact moet zoeken met Toshiba, heb die ene vreemde Bourne Verschwörung nog, misschien zijn ze genegen om deze om te ruilen als pleister op de wonde

    Hoop dat je een beetje krijgt wat je besteld heb, ik had er 3 die ik niet besteld had, ook al op DVD had, en iets minder graag had dan bijvoorbeeld Serenity. Leuk dat je met ruilen andere blij kunt maken, en zij maken jou ook weer blij. Over die paar euro verzendkosten komen we ook wel weer heen en de gebruikte bubbeltjes enveloppen hadden al eens eerder een reisje gemaakt
    Have fun and enjoy your collection

  25. #500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Haaibaai Bekijk bericht
    Gisteren ben ik naar de Media Markt in Almere geweest en die kunnen de HD-Ep10 nog verkopen voor 99 euro. Dus ik had die maar gekocht. Kom ik thuis, blijken er al 5! films in te zitten. Top actie van Almere hoor!
    Dan vandaag maar even met ze bellen, en hopen dat ze er nog 1 hebben, geen geld en ook nog eens 5 HD DVD's erbij... Heb pas nog de HD-E1 erbij gehaald voor 79 euro en daar zaten maar 2 films bij, maar weer wel een HDMI kabel. Wil de EP10 er ook nog wel bij als reserve, kan wel tot 1080p weergeven naar het schijnt, de HD-E1 kan dat niet.

    Hadden ze er nog genoeg? Bij de MM Arena was hij zo uitverkocht.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 20 van 31 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •