Pagina 28 van 58 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 1443 worden weergegeven.
  1. #676

  2. #677

    Standaard

    Tof! Perfect afgestemd op de muziek ook, eerst uit Dune, dan de bekende tune van Indy. De humor zit er ook weer in, de trailer voelt in ieder geval echt als Indy.

    Wel echt een teaser trouwens. Tussen nu en mei zal ons nog wel een andere trailer te wachten staan.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #678

    Standaard

    Ik wacht wel tot de officiele trailer op de site staat, dit soort camversies zuigen bij het leven..

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    BIG SPOILER: Foto van de crystal skull

    http://www.movieweb.com/news/01/26301.php


    "Update: Sorry Indy fans, by request of the studio, we have taken down the image."

    D'oh!
    Iemand die het plaatje nog heeft bewaard?
    Martijn

  5. #680

    Standaard

    De vorige pagina zie je een foto van de Crystall Skull! Wow wat een trailer, voelt echt als Indy en ziet er uit als Indy. Helaas van de CGI maar tegenwoordig gaat elke film hier in mee, maar des al te min ik ben zeer tevreden. De humor is back..Indy is back..can niet wachten..!!!

    Dat stukje dat-ie z'n hoed oppakt en je z'n schaduw ziet dat hij de hoed opzet..man,man,man!
    Zeer nice ja Er is ook een Hoeden featurate op www.indianajones.com
    Laatst aangepast door RobinB : 14-02-2008 om 10:53

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster Bekijk bericht
    OH YES!!! Prachtige trailer! Keek er met een brede glimlach naar!
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  7. #682

    Standaard

    Geweldige trailer Die muziek is geweldig uitgekozen, welk nummer van Dune is dit Patrick?

  8. #683

  9. #684

    Standaard

    Erg vette trailer, de nostalgie komt gelijk weer naar boven en niemand anders dan Indy kan dat gevoel van een ouderwetse avonturenfilm naar boven brengen. Dit wordt genieten!

  10. #685

    Standaard

    Net met tranen in m'n ogen zitten kijken.

    Het is alleen slecht dat ik nu zo'n hoge verwachtingen heb.
    Meestal als ik hoge verwachtingen heb blijkt een film flink tegen te vallen...
    Maar goed, we zullen zien.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  11. #686

    Standaard

    twee keer de trailer gezien, ik denk dat iedereen zich blind staart op het feit dat indy weer op het scherm te zien zal zijn in plaats van dat het ook kwalitatief wat gaat bieden, het is natuurlijk pas een trailer en het is nu koffiedik kijken maar ik denk niet dat dit de standaard gaat halen die door raiders is gezet, hooguit een trip through memorylane en dat is het ..
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  12. #687

    Standaard

    Klopt. Het is ook om die reden dat ik toch een beetje twijfel aan de film na het zien van de trailer. Het is soms behoorlijk geforceerd alah de trailers uit de jaren 80/90. Leuk, maar het moet toch meer van "nu" zijn.

    Overigens zag ik vanochtend op yahoo dat het nog slechts om een teaser zou gaan. We kunnen dus nog een trailer verwachten, en om eerlijk te zijn verwacht ik daar meer van. Hoewel dit er ook al behoorlijk spectaculair uit zag, daar niet om hoor.

    Vanmiddag heb ik de trailer in camversie gezien. Zag er niet heel erg goed uit, maar toen ik daarnet met het geluid op stand "daar zijn oordopjes niet voor uitgevonden" (te hard dus) werd ik wel heel erg blij. Toch heb ik een zekere, doch relatief kleine, twijfel over de makers hun drang naar nostalgie niet een beetje uit het oog verliezen waardoor deze film gaat floppen. Van alleen nostalgische kijkers word je namelijk niet rijk (hoewel...) en ook die zijn veranderd en willen dus meer.

    Ik weet bijvoorbeeld dat ik vroeger de eerste Batman geweldig vond. Een paar jaar later vond ik hem maar niets, maar de wederopstanding met Batman Begins was dan weer geweldig simpelweg omdat mijn smaak (en de "standaard" voor zover je daarover kunt spreken) is veranderd. Het is misschien niet helemaal een correct voorbeeld, maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel.
    Laatst aangepast door deweb : 14-02-2008 om 15:59

  13. #688

    Standaard

    Wat een genot om te zien dit. Indy in actie, de locatie's (waaronder de opslag ruimte waar de Ark moet liggen uit Raiders) de muziek en de humor.
    "You're a teacher?!"
    - "Part-time."
    Ook zien we Indy heel even met een bazooka op zijn schouder in een jeep zitten, heerlijk.

    Ik heb natuurlijk ook nog altijd mijn twijfels maar toch doen deze beelden mijn hart sneller kloppen.
    En het gerucht dat het iets met aliens te maken zou hebben... Op seconden 01.26 in de trailer zien we een object van het Amerikaanse leger met daarop ROSWELL, NEW MEXICO 1947.
    Dit lijkt het gerucht te bevestigen.
    Laat het speculeren maar beginnen!
    Laatst aangepast door Martijn W. : 14-02-2008 om 16:07
    Find the Adventure...
    Or the Adventure will find you...

  14. #689

    Standaard

    Mooie trailer, ben benieuwd naar het verhaal wat deze beelden zeggen niet zoveel.

  15. #690

    Standaard

    Geweldige trailer!! krijg er nu al zin in. Bring it on 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #691

    Standaard

    Wow , de trailer overstijgt men verwachtingen. De jeepscéne bevat wel veel CGI dacht ik, maar hopelijk valt het in de film mee. Na het zien van de teaser wou ik al dat het mei was. Nu ben ik enorm benieuwd. Indy is back!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #692

    Standaard

    Hoewel de muziek altijd goed is bij Indiana Jones(bekende theme) vond ik de beelden nog niet echt veel zeggen. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet naar deze film uitkijk. Groot fan van de eerdere films.

    Die Jeepscene is hopelijk nog niet af, want CGI sprong er vanaf zelfs in dat korte stukje in de teaser.

  18. #693

    Standaard

    Hier gewoon de officiele nederlandse trailer:

    http://www.filmfocus.nl/trailers/ite...d=3085&speed=2

    Heb inmiddels ook de Yahoo 720p versie gezien.. Toch wel grappig.. maaruh de trailer met oude scenes in HD doen mij toch erg verlangen naar de HD versies van Indy.....
    Laatst aangepast door SuperDre : 14-02-2008 om 17:31

  19. #694

    Standaard

    Fantastische trailer. En hoewel CGI zie ik het probleem daar niet in. De oude Indy zit ook vol met neppe visual fx. Stopmotion spoken in Raiders, Bluescreen vliegtuigen in Last Crusade en plastic poppen die opgegeten worden door krokodillen, allemaal overduidelijk nep en oh oh oh wat zijn die films fantastisch. Kortom, zicht baar CG of niet, het mag de pret niet drukken!

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Hier gewoon de officiele nederlandse trailer:

    http://www.filmfocus.nl/trailers/ite...d=3085&speed=2
    Knullige ondertiteling al zeg ik het zelf..

  21. #696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    welk nummer van Dune is dit Patrick?
    Wil ik eigenlijk ook weten. Normaal vind ik de trailer music vrij vlug, maar deze is me een mysterie. Als iemand kan helpen zou ik hem/haar dankbaar zijn.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #697

    Standaard

    Het is

    Summon The Worms - Children of Dune

    Ook gebruikt voor Peking Express

  23. #698

    Standaard

    In mijn vorige reactie in dit topic had ik al geschreven dat ze misschien die aliens aan het Roswell incident konden linken.

    Heb dit toen maar weer uit mijn post verwijderd omdat ik het toch wat vergezocht vond, maar nu blijkt dat toch wel eens zo zou kunnen zijn.

    In ieder geval ziet die trailer er redelijk uit, maar het kan m.i. nog steeds twee kanten op met deze film.

    Wel leuk dat niet alles meer perfect in 1 keer lukt bij Indy (met die zweep de auto opspringen e.d.)

  24. #699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het is

    Summon The Worms - Children of Dune

    Ook gebruikt voor Peking Express
    Thx!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Knullige ondertiteling al zeg ik het zelf..
    Vooral de eerste zin vond ik maar matig vertaald. "Not so easy as it used to be" zou naar mijn mening moeten vertaald met iets als "Niet zo gemakkelijk als zou moeten" of "Niet zo makkelijk als gebruikelijk" of "Niet zo gemakkelijk als normaal".
    Ook de "voortitels" hadden wat mij betreft niet vertaald hoeven worden. Maar och, het is wel gemakkelijk omdat ik het niet altijd even goed kon verstaan.
    Laatst aangepast door deweb : 14-02-2008 om 21:17 Reden: Extra mogelijke vertaling toegevoegd

Pagina 28 van 58 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •