Pagina 26 van 101 EersteEerste ... 162223242526272829303676 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 2525 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het zou best kunnen dat HD DVD mijn laatste schijfgebaseerde medium was voor films. Ik heb momenteel 1300 DVD's in mijn collectie en de ruimte die dat in beslag neemt die wil ik eigenlijk niet meer kwijt. Het zou best kunnen dat ik nu wacht op een solide download-service (Apple TV? Xbox Live?) of een Media Center koop en via p2p ga downloaden.

    Maar ik wacht het eerst een tijdje af. Als er regiohackbare BR-spelers op de markt komen zou het nog kunnen dat ik alsnog overstag ga.
    LOL, vind je die downloads echt HD-DVD en BD vergelijkbaar qua video en geluidskwaliteit? Ik niet echt namelijk.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  2. #627

    Standaard

    Wat iedereen lijkt te vergeten is dat je voor downloadable content ook regiocodrieng hebt. Zie iTunes Movies kan alleen in Amerika voorlopig (regio 1?)

  3. #628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Wat iedereen lijkt te vergeten is dat je voor downloadable content ook regiocodrieng hebt. Zie iTunes Movies kan alleen in Amerika voorlopig (regio 1?)
    Zeker, maar met DLC wordt het voor uitgevers makkelijker om minder bekende films in kleine marktgebieden uit te brengen. Een grote kostenpost is productie en distributie, en als je spullen downloadbaar maakt is dat geen issue meer.

    Ik neig trouwens meer naar een Media Center-achtige oplossing, want daarbij kun je dan ook makkelijker p2p gebruiken mochten spullen toch niet beschikbaar zijn in een bepaalde regio.

  4. #629

    Standaard

    Als de je de reguliere nieuwsgroepen volgt (wat ik dus toe voor mijn tv-series) dan zie je elke week blu-ray's en hd-dvd's in origineel down te loaden formaat langs komen. Vaak zijn een weekje na de release in Amerika de nieuwste discs al te downloaden. De regio-codering van de blu-rays is dan vaak al gesloopt. De beeld- en geluidskwaliteit is gelijk aan die van het origineel. Jouw pc moet dit alles dan wel ondersteunen.
    Wat was het antwoord van de studio's en dergelijk hierop. Powerdvd Ultra kan niet meer content van de harde schijf afspelen. Deze optie is er onder dwang uitgehaald. Voor de liefhebbers is er vervolgens een tip gegeven hoe je met dit programma toch wel weer content op de harde schijf kunt afspelen. Maar dat de studio's zo hierop reageren is een teken aan de wand.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Of www.jvbdigital.nl .
    De Pioneer LX95 wordt daar ook al aanbeboden, en in de UK is er een bedrijf die ook de Panasonic spelers kan ombouwen.

    Ze hebben waarschijnlijk een soort tweede circuit in de speler ingebouwd waardoor je je speler als het ware kunt omschakelen tussen een regio A/regio 1 speler eenerzijds en regio B/regio 2 speler anderzijds.
    I

  6. #631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Als de je de reguliere nieuwsgroepen volgt (wat ik dus toe voor mijn tv-series) dan zie je elke week blu-ray's en hd-dvd's in origineel down te loaden formaat langs komen. Vaak zijn een weekje na de release in Amerika de nieuwste discs al te downloaden. De regio-codering van de blu-rays is dan vaak al gesloopt. De beeld- en geluidskwaliteit is gelijk aan die van het origineel. Jouw pc moet dit alles dan wel ondersteunen.
    Wat was het antwoord van de studio's en dergelijk hierop. Powerdvd Ultra kan niet meer content van de harde schijf afspelen. Deze optie is er onder dwang uitgehaald. Voor de liefhebbers is er vervolgens een tip gegeven hoe je met dit programma toch wel weer content op de harde schijf kunt afspelen. Maar dat de studio's zo hierop reageren is een teken aan de wand.
    Ach alles in ilegaal te downloaden, dat weet toch idereen.
    vreemd dat heel dat ilegaal gedoe hier altijd taboe is geweest maar nu (dor HD DVD fans) plots naar voren wordt gehaald als "We hebben BD helemaal niet nodig, we kunnen alles net zo makelijk, gratis en voor niets, van het net plukken"

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Als de je de reguliere nieuwsgroepen volgt (wat ik dus toe voor mijn tv-series) dan zie je elke week blu-ray's en hd-dvd's in origineel down te loaden formaat langs komen. Vaak zijn een weekje na de release in Amerika de nieuwste discs al te downloaden. De regio-codering van de blu-rays is dan vaak al gesloopt. De beeld- en geluidskwaliteit is gelijk aan die van het origineel. Jouw pc moet dit alles dan wel ondersteunen.
    Wat was het antwoord van de studio's en dergelijk hierop. Powerdvd Ultra kan niet meer content van de harde schijf afspelen. Deze optie is er onder dwang uitgehaald. Voor de liefhebbers is er vervolgens een tip gegeven hoe je met dit programma toch wel weer content op de harde schijf kunt afspelen. Maar dat de studio's zo hierop reageren is een teken aan de wand.
    Maar jij hebt het over illegale downloads. De HD films die worden aangeboden middels legale DLC zijn bij lange na niet vergelijkbaar, alleen al qua omvang. Misschien maakt dit laatste voor Jan met de Pet niet uit, maar zeker gezien de prijzen van DLC, zal Jan met de Pet liever een echt schijfje in zijn handen willen en wat meer betalen. BDs zijn echter te veel voor wat Jan er voor wil betalen.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  8. #633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ach alles in ilegaal te downloaden, dat weet toch idereen.
    vreemd dat heel dat ilegaal gedoe hier altijd taboe is geweest maar nu (dor HD DVD fans) plots naar voren wordt gehaald als "We hebben BD helemaal niet nodig, we kunnen alles net zo makelijk, gratis en voor niets, van het net plukken"
    LOL, ja. Beetje zure reactie.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  9. #634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ach alles in ilegaal te downloaden, dat weet toch idereen.
    vreemd dat heel dat ilegaal gedoe hier altijd taboe is geweest maar nu (dor HD DVD fans) plots naar voren wordt gehaald als "We hebben BD helemaal niet nodig, we kunnen alles net zo makelijk, gratis en voor niets, van het net plukken"
    Je hebt het over "HD DVD fans" maar volgens mij ben ik de enige die opnoemt dat ik het misschien ga doen. Je geeft de situatie dus erg verkeerd weer.

  10. #635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Of www.jvbdigital.nl .
    De Pioneer LX95 wordt daar ook al aanbeboden, en in de UK is er een bedrijf die ook de Panasonic spelers kan ombouwen.

    Ze hebben waarschijnlijk een soort tweede circuit in de speler ingebouwd waardoor je je speler als het ware kunt omschakelen tussen een regio A/regio 1 speler eenerzijds en regio B/regio 2 speler anderzijds.
    I
    Er moet inderdaad iets bijgesoldeerd worden en met de SMD technieken van tegenwoordig luistert dat erg nauw. Ik ben er nog niet over uit of ik 't laat doen, want officieel is dan de garantie verlopen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  11. #636

    Standaard

    Frenkel:

    Ach alles in ilegaal te downloaden, dat weet toch idereen.
    vreemd dat heel dat ilegaal gedoe hier altijd taboe is geweest maar nu (dor HD DVD fans) plots naar voren wordt gehaald als "We hebben BD helemaal niet nodig, we kunnen alles net zo makelijk, gratis en voor niets, van het net plukken"
    Wat een vreemde en onzinnige reactie. Downloads van HD-content is een concurrentie voor HD of het nu HD-dvd is of Blu-ray, zoals ik constant op dit punt beweer. Ik koop hd-dvd en blu-ray. De voorkeur die ik heb voor hd-dvd is ingeval van Warner titels gebaseerd op een betere kwaliteit van de hd-dvds. Verder is mij hardware opstelling optimaler voor weergave van hd-dvd dan blu-ray, op audiogebied.
    Ik stel in mijn bijdrage alleen maar een observatie, primair op het argument van Trat dat downloads geen gelijke kwaliteit hebben als blu-ray's.
    En als je mijn eerdere reacties goed hebt gelezen heb ik altijd gesteld dat ik voor het origineel ga. En de meesten die hier over HD discussieren doen dat ook. Degenen die dowloaden zullen sowieso geen behoefte hebben aan de discussies die we hier voeren. Eerder zullen ze ons voor 'idioten' uitmaken die geld over de balk gooien voor content die je gratis van het net kunt afhalen.
    En voor hen die zo blij zijn met het wegvallen van HD-dvd heb ik nog een slotopmerking. Blu-ray bevindt zich in relatie tot dvd in dezelfde positie als HD-dvd. Op hd-hardware en hd-software moet door de producenten veel geld worden bijgelegd. Als men kan besluiten om zomaar de stekker uit hd-dvd te trekken (onvoldoende rendement), kan ditzelfde scenario opgaan voor blu-ray. Een maatschappij Panasonic heeft blijkens een bericht van dvd.nl blijkbaar al besloten om een 2.0 speler, de BD-50, niet in Nederland uit te brengen. Blu-ray heeft dus nog een grote flop kans. Ik ben mij van dit risico bewust. Toch blijf ik in dit formaat investeren, net zoals tot voor kort in hd-dvd. Maar de kans dat blu-ray flopt is nog steeds aanwezig, vooral in het licht van opkomende technieken. Legale downloads in Amerika doen het nu al beter dan hd-dvd en blu-ray tezamen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Wat een vreemde en onzinnige reactie. Downloads van HD-content is een concurrentie voor HD of het nu HD-dvd is of Blu-ray, zoals ik constant op dit punt beweer.
    Ik vraag dit me af, daar de download content niet voor iedereen even toegankelijk is.

    Ik stel in mijn bijdrage alleen maar een observatie, primair op het argument van Trat dat downloads geen gelijke kwaliteit hebben als blu-ray's.
    Precies, zowel qua video als qua audio. Bovendien is een blu-ray veel gebruiksvriendelijk dan een DLC. Ik heb het vaker gezegt: PCs naast de TV of films op een HDD zetten is niet aan iedereen besteeds.

    En voor hen die zo blij zijn met het wegvallen van HD-dvd heb ik nog een slotopmerking. Blu-ray bevindt zich in relatie tot dvd in dezelfde positie als HD-dvd.
    Wat een onzin, BD heeft genoeg studio steun om levensvatbaar te zijn. Dat konden we van HD-DVD niet zeggen. Let maar eens op als er over 5 jaar geen DVD spelers meer door de fabrikanten worden gemaakt (behalve Vestel prullen en Medion gedoe). Dan moeten mensen wel een BD speler kopen, al was het maar om er DVDs op af te spelen.

    Op hd-hardware en hd-software moet door de producenten veel geld worden bijgelegd. Als men kan besluiten om zomaar de stekker uit hd-dvd te trekken (onvoldoende rendement), kan ditzelfde scenario opgaan voor blu-ray.
    Hier ben ik het echt mee oneens: HD-DVD kon niet meer concurreren met BD en al helemaal niet opboksen tegen DVD. Het gat wat HD-DVD nu overlaat voor BD is niet super groot. Wel is het zo dat de studio ondersteuning dermate volwassen (aan het worden) is dat het geen zin heeft om BD ook te laten vallen. Ik bedoel, er is gewoon geen ander HD alternatief voor in de winkel, waarom zouden ze daar de stekker uit trekken?

    Een maatschappij Panasonic heeft blijkens een bericht van dvd.nl blijkbaar al besloten om een 2.0 speler, de BD-50, niet in Nederland uit te brengen.
    Panasonic brengt wel meer EU producten niet op de NL markt, zo bijzonder is het niet hoor.

    Blu-ray heeft dus nog een grote flop kans. Ik ben mij van dit risico bewust. Toch blijf ik in dit formaat investeren, net zoals tot voor kort in hd-dvd.
    Ik denk dat de kans dat BD flopt niet erg groot is. Ik zie namelijk geen levensvatbaar alternatief aan de horizon dat ook interessant is voor de filmstudio's om in te investeren. Is nu wel een bepaalde pad-afhankelijk voor HD, dat is BD.

    Maar de kans dat blu-ray flopt is nog steeds aanwezig, vooral in het licht van opkomende technieken. Legale downloads in Amerika doen het nu al beter dan hd-dvd en blu-ray tezamen.
    Zijn dat ook HD films?
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Als de je de reguliere nieuwsgroepen volgt (wat ik dus toe voor mijn tv-series) dan zie je elke week blu-ray's en hd-dvd's in origineel down te loaden formaat langs komen. Vaak zijn een weekje na de release in Amerika de nieuwste discs al te downloaden. De regio-codering van de blu-rays is dan vaak al gesloopt. De beeld- en geluidskwaliteit is gelijk aan die van het origineel. Jouw pc moet dit alles dan wel ondersteunen.
    Wat was het antwoord van de studio's en dergelijk hierop. Powerdvd Ultra kan niet meer content van de harde schijf afspelen. Deze optie is er onder dwang uitgehaald. Voor de liefhebbers is er vervolgens een tip gegeven hoe je met dit programma toch wel weer content op de harde schijf kunt afspelen. Maar dat de studio's zo hierop reageren is een teken aan de wand.
    In ieder geval in nederland tasten de filmmaatschappijen wel het recht van de individu aan. In nederland is het namelijk toegestaan om copieen te maken voor eigen gebruik.

    Rare gang van zaken, de maatschappijen hebben geen goede beveiliging, dan moet een andere software leverancier hun software omwille van hun maar aanpassen?!

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    In ieder geval in nederland tasten de filmmaatschappijen wel het recht van de individu aan. In nederland is het namelijk toegestaan om copieen te maken voor eigen gebruik.

    Rare gang van zaken, de maatschappijen hebben geen goede beveiliging, dan moet een andere software leverancier hun software omwille van hun maar aanpassen?!
    Erg krom ja. Meestal kunnen in NL dingen wel, die in andere landen niet kunnen. In andere landen kunnen dingen dan ook vaak wel, die in NL weer niet mogen.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Ik vraag dit me af, daar de download content niet voor iedereen even toegankelijk is.


    Precies, zowel qua video als qua audio. Bovendien is een blu-ray veel gebruiksvriendelijk dan een DLC. Ik heb het vaker gezegt: PCs naast de TV of films op een HDD zetten is niet aan iedereen besteeds.


    Wat een onzin, BD heeft genoeg studio steun om levensvatbaar te zijn. Dat konden we van HD-DVD niet zeggen. Let maar eens op als er over 5 jaar geen DVD spelers meer door de fabrikanten worden gemaakt (behalve Vestel prullen en Medion gedoe). Dan moeten mensen wel een BD speler kopen, al was het maar om er DVDs op af te spelen.


    Hier ben ik het echt mee oneens: HD-DVD kon niet meer concurreren met BD en al helemaal niet opboksen tegen DVD. Het gat wat HD-DVD nu overlaat voor BD is niet super groot. Wel is het zo dat de studio ondersteuning dermate volwassen (aan het worden) is dat het geen zin heeft om BD ook te laten vallen. Ik bedoel, er is gewoon geen ander HD alternatief voor in de winkel, waarom zouden ze daar de stekker uit trekken?


    Panasonic brengt wel meer EU producten niet op de NL markt, zo bijzonder is het niet hoor.


    Ik denk dat de kans dat BD flopt niet erg groot is. Ik zie namelijk geen levensvatbaar alternatief aan de horizon dat ook interessant is voor de filmstudio's om in te investeren. Is nu wel een bepaalde pad-afhankelijk voor HD, dat is BD.


    Zijn dat ook HD films?
    Gedwongen overstap!

    Het is heel simpel om steeds minder dvd's uit te brengen en de productie van dvdspelers ten gunste van blu-ray spelers af te laten nemen. In de geschiedenis is dit "truukje" al vaker toegepast!:wink:

    Zelfde geldt voor de cd-single die volgens grote Nederlandse hifi sites dit jaar uit beeld zal verdwijnen ten gunste van de downloads. Je moet dan of downloaden of een volledige cd aanschaffen!:wink:

    Je ziet nu al steeds vaker dat de dvd en blu-ray op hetzelfde moment uitkomen.

    Blu-ray heeft nu een dermate grote ondersteuning van maatschappijen, fabrikanten en retailers dat het echt wel levensvatbaar is!

    Naarmate er meer en meer mee wordt geadverteerd en demonstraties van worden gegeven komen er steeds meer mensen in contact met de mogelijkheden van blu-ray/HD content.

    Het is gewoon de toekomst.
    Laatst aangepast door hstadman : 17-02-2008 om 15:10

  16. #641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Erg krom ja. Meestal kunnen in NL dingen wel, die in andere landen niet kunnen. In andere landen kunnen dingen dan ook vaak wel, die in NL weer niet mogen.
    Het is toch echt niet zo moeilijk om 2 versies beschikbaar te maken.:wink:

    Alleen krijg je dan weer het probleem dat de landen waarvan de software het niet kan gaan kopen in de landen waar de software het wel kan.:wink:

    Vandaar dat ze voor het gemak voor iedereen die feature er uit hebben gehaald.

    Ik vind wel dat ze mijns inziens te ver gaan en te veel macht kunnen uitoefenen op derden in dit geval. Het probleem ligt bij hun in eerste instantie en niet bij derden die afspeelsoftware leveren.
    Laatst aangepast door hstadman : 17-02-2008 om 14:32

  17. #642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Frenkel:



    Wat een vreemde en onzinnige reactie. Downloads van HD-content is een concurrentie voor HD of het nu HD-dvd is of Blu-ray, zoals ik constant op dit punt beweer.
    Hoezo vreemd ?
    In de post waarop ik reageerde had je het anders aleen over, via nieuwsgroepen illegaal te downloaden, geripte BD en HD DVDs, die binnen mum van tijd beschikbaar zijn.

    Het legaal downloaden waar je het nu over hebt is natuurlijk heel iets anders.
    Op zich vind ik dit ook een intressante ontwikkeling....vooral voor tv series en dergelijke.
    Laatst aangepast door Frenkel : 17-02-2008 om 14:31

  18. #643

    Standaard

    Ik reageerde op jouw onzinnige en suggestieve opmerking alsof 'HD-dvd fans' nu opeens met het argument van hd-downloads komen.

    Het risico dat van deze downloads uitgaat voor een nieuwe markt als HD is levensgroot en wordt door mij - en anderen - al geruime tijd na voren gebracht. En dit onafhankelijk van de formaat-discussies.

    Downloads die gewoon via usetnet beschikbaar zijn. En voor Trat, elke provider heeft wel een usenetserver en daarnaast zijn de betaalde ook nog eens heel goedkoop. En natuurlijk dus algemeen beschikbaar.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Downloads die gewoon via usetnet beschikbaar zijn. En voor Trat, elke provider heeft wel een usenetserver en daarnaast zijn de betaalde ook nog eens heel goedkoop. En natuurlijk dus algemeen beschikbaar.
    Ik had het over toegankelijkheid. Niet beschikbaarheid. Onder toegankelijkheid versta ik (uiteraard): gebruiksvriendelijkheid (voor n00bs) en een technologische drempel (evenwel voor n00bs). Er wordt al jaren gedownload, en je hebt voor een DVDrip niet eens usenet ofzo nodig: de piratenbaai is genoeg. Ik zie nog steeds mensen in de rij staan bij Van Leest met de kerst en ook de FRS heeft het maar druk met DVDs verkopen. Het heeft gewoon geen zin om telkens DLC als "grote" concurrent van BD te gaan bestempelen want dat is de DVD (ook al is dat geen HD) en niet die paar torrentjagers...
    Laatst aangepast door Trat : 17-02-2008 om 17:28
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Ik reageerde op jouw onzinnige en suggestieve opmerking alsof 'HD-dvd fans' nu opeens met het argument van hd-downloads komen.

    Het risico dat van deze downloads uitgaat voor een nieuwe markt als HD is levensgroot en wordt door mij - en anderen - al geruime tijd na voren gebracht. En dit onafhankelijk van de formaat-discussies.

    Downloads die gewoon via usetnet beschikbaar zijn. En voor Trat, elke provider heeft wel een usenetserver en daarnaast zijn de betaalde ook nog eens heel goedkoop. En natuurlijk dus algemeen beschikbaar.

    Ik vind jouw pleidooi over deze topic onzinnig, het is en blijft illegaal wat je doet met het downloaden van titels van usenetservers/torrents enz enz.

    De opmerking dat die downloads die op usenetservers staan concurrenten zijn van de HD formaten is onzin.
    HD formaten zijn legaal en de content die jij download is het niet en zal het ook nooit worden dus waar praten we over........

    Houd je praat over je illegale praktijken gewoon voor jezelf en laat ons gewoon praten over de dingen die er wel te doen namelijk legale HD content
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #646
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Maar de downloads waar Rhodanos ook aan refereerde (legale HD downloads) zijn wel degelijk een alternatief voor de BR schijfjes. Zelfs Steve Jobs (apple) noemde dit als meest interessante ontwikkeling.

  22. #647

    Standaard

    Ivm ban is deze (gelukkig) achterhaald.

    Off-topic? Ja, maar dat lijkt wel meer hier de laatste tijd.....
    Laatst aangepast door rogue : 18-02-2008 om 00:15

  23. #648

    Standaard

    Ik las dat HDDVD gedumpt gaat worden. Ik ben blij dat ik niet in de HD-DVD boot ben gestapt maar gewoon voor Bluray ben gegaan. Zou wel balen zijn als ik nu al mijn HDDVDs op marktplaats moest zetten en er niks meer voor vang. Voor anderen is het jammer, maar ik zie het HD tijdperk met gezonde ogen tegemoed!

  24. #649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Ik las dat HDDVD gedumpt gaat worden. Ik ben blij dat ik niet in de HD-DVD boot ben gestapt maar gewoon voor Bluray ben gegaan. Zou wel balen zijn als ik nu al mijn HDDVDs op marktplaats moest zetten en er niks meer voor vang. Voor anderen is het jammer, maar ik zie het HD tijdperk met gezonde ogen tegemoed!
    En daar gaan we weer. Lijkt wel als of we een opvolger van Trat hebben...

    De gene die HD-DVD hebben zien ook het HD tijdperk met gezonde ogen tegemoed, en deze mensen hoeven hun HD-DVD zeker niet op marktplaats te dumpen de films die er zijn vergaan ja niet. Mensen die nu uit wanhoop hun hele collectie op het net gooien zijn in mijn ogen niet goed wijs.

  25. #650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    En daar gaan we weer. Lijkt wel als of we een opvolger van Trat hebben...
    Het is waarschijnlijk Trat. Die heeft namelijk net een ban gekregen op z'n oorspronkelijke account.

Pagina 26 van 101 EersteEerste ... 162223242526272829303676 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •