Pagina 71 van 139 EersteEerste ... 216167686970717273747581121 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.751 tot 1.775 van 3465 worden weergegeven.
  1. #1751

    Standaard

    ok, één van onderstaande personen gaat voor aflevering 9 de pijp uit:

    Sun
    Jin
    Daniel
    Sawyer
    Desmond
    Juliet


    Theorieën wie 't zou kunnen zijn?

  2. #1752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    ok, één van onderstaande personen gaat voor aflevering 9 de pijp uit:

    Sun
    Jin
    Daniel
    Sawyer
    Desmond
    Juliet


    Theorieën wie 't zou kunnen zijn?
    Geen pijl op te trekken toch als je verder de forums niet afstruint naar spoilers? Ik kan alleen maar hopen dat het niet nr. 4 of 5 is want die vind ik toch bij de topkarakters horen.

  3. #1753

    Lightbulb

    Question: What can you tell us about the character dying on Lost? Have they been on the show since the beginning
    Ausiello: Yes, this person is an original 815er. And as far as major Lost deaths go, this one veers from tradition in one significant way.

    bron: http://www.tvguide.com/


    Ik gok dan op Jin of Sun. De 'traditie' die doorbroken wordt, is dat één van die twee niet op 't eiland om 't leven komt, maar in een flashforward in de bewoonde wereld.

  4. #1754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    Question: What can you tell us about the character dying on Lost? Have they been on the show since the beginning
    Ausiello: Yes, this person is an original 815er. And as far as major Lost deaths go, this one veers from tradition in one significant way.

    bron: http://www.tvguide.com/


    Ik gok dan op Jin of Sun. De 'traditie' die doorbroken wordt, is dat één van die twee niet op 't eiland om 't leven komt, maar in een flashforward in de bewoonde wereld.
    Dat laatste is goed gevonden inderdaad, het 1e zou betekenen dat de Oceanic Six bekend zijn mits ze beide van het eiland afkomen

  5. #1755

    Standaard

    Ik kan me herinneren dat ik ergens gelezen had dat ze Jin eruit zouden schrijven omdat hij gepakt was met drunk driving
    dus ik gok daarop.

  6. #1756

    Standaard

    Van dat lijstje van zes lijkt Juliet mij de meest waarschijnlijke keus, omdat de verhaallijn voor dit personage op lijkt te zijn op dit moment. Sun en Jin horen dacht ik bij de Oceanic Six, en zouden normaal gezien dus niet vlug uit de serie mogen verdwijnen.

    Een tijdje geleden stond het script online van de volgende aflevering (Eggtown). Tenzij dit een hoax was, impliceert het einde van die aflevering ook de dood van een Lostie, al krijg je die sterf-scene nog niet te zien. Ik hoop dat het om een echt script ging want het leek me best een sterke aflevering.

  7. #1757

    Standaard

    Ik vind het superirritant dat seizoen 3 nu in 4 slimcases zit, i.p.v. 7. Klinkt mierenneukerig, maar het staat zo slordig in je kast... Hebben we weer aan die oliesheiks te danken natuurlijk

  8. #1758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Van dat lijstje van zes lijkt Juliet mij de meest waarschijnlijke keus, omdat de verhaallijn voor dit personage op lijkt te zijn op dit moment. Sun en Jin horen dacht ik bij de Oceanic Six, en zouden normaal gezien dus niet vlug uit de serie mogen verdwijnen.

    Een tijdje geleden stond het script online van de volgende aflevering (Eggtown). Tenzij dit een hoax was, impliceert het einde van die aflevering ook de dood van een Lostie, al krijg je die sterf-scene nog niet te zien. Ik hoop dat het om een echt script ging want het leek me best een sterke aflevering.
    Je bedoelt dat gedoe rond Aaron? En Kate die dat kind opvoedt?

  9. #1759

    Standaard

    Jeesus ik ben gewoon bij maar dit topic staat vol met spoilers. Weinig te discussieren zo.

    Een spoiler-topic geen goed idee?

  10. #1760

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Jeesus ik ben gewoon bij maar dit topic staat vol met spoilers. Weinig te discussiëren zo.

    Een spoiler-topic geen goed idee?
    Ehm, lees de titel van dit topic nog maar eens goed :wink: Iedereen gebruikt ook nog netjes de tags, dus ik zie het probleem niet zo. Meestal kondigen ze zelf nog aan met een zinnetje dat het om een spoiler uit toekomstige afleveringen gaat. Als jij je dan niet kunt beheersen terwijl je dat wel had willen doen, dan is dat jouw probleem.

    Discussiëren zonder spoilers gaat sowieso moeilijk, zeker bij een serie als Lost.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #1761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    Je bedoelt dat gedoe rond Aaron? En Kate die dat kind opvoedt?
    Dat bedoel ik ja. Dan vermoed je toch dat Claire niet van het eiland afkomt en/of sterft . Leek me wel een goede wending, het verhaal van dat personage is wel zowat afgerond al moeten zij en Jack er wel nog achterkomen dat ze familie zijn van elkaar natuurlijk .

  12. #1762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik vind het superirritant dat seizoen 3 nu in 4 slimcases zit, i.p.v. 7. Klinkt mierenneukerig, maar het staat zo slordig in je kast... Hebben we weer aan die oliesheiks te danken natuurlijk
    Ik vind dat ook maar slordig, en ik heb hetzelfde bij andere Buena Vista series zoals Desperate Housewives.

  13. #1763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ehm, lees de titel van dit topic nog maar eens goed :wink: Iedereen gebruikt ook nog netjes de tags, dus ik zie het probleem niet zo. Meestal kondigen ze zelf nog aan met een zinnetje dat het om een spoiler uit toekomstige afleveringen gaat. Als jij je dan niet kunt beheersen terwijl je dat wel had willen doen, dan is dat jouw probleem.

    Discussiëren zonder spoilers gaat sowieso moeilijk, zeker bij een serie als Lost.
    Ik weet het. Maar er wordt hier meer over toekomstige afleveringen gediscussieerd dan over reeds vertoonde. Dit is een spoiler-topic over uitzendingen die in de VS zijn ge-aired, en niet over spoilers over toekomstige afleveringen. Dat is mijn struikelblok.

  14. #1764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Ik weet het. Maar er wordt hier meer over toekomstige afleveringen gediscussieerd dan over reeds vertoonde. Dit is een spoiler-topic over uitzendingen die in de VS zijn ge-aired, en niet over spoilers over toekomstige afleveringen. Dat is mijn struikelblok.
    Ik ben een beetje lui vandaag, ga even mezelf quoten:

    Meestal kondigen ze zelfs nog aan met een zinnetje dat het om een spoiler uit toekomstige afleveringen gaat. Als jij je dan niet kunt beheersen terwijl je dat wel had willen doen, dan is dat jouw probleem.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #1765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik ben een beetje lui vandaag, ga even mezelf quoten:

    Meestal kondigen ze zelfs nog aan met een zinnetje dat het om een spoiler uit toekomstige afleveringen gaat. Als jij je dan niet kunt beheersen terwijl je dat wel had willen doen, dan is dat jouw probleem.
    Ik kan me wel beheersen ik klik er ook niet op. Maar álles gaat hier over toekomstige afleveringen. Dan kan ik hier toch niet discussieren over afleveringen die al geweest zijn....

  16. #1766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Dan kan ik hier toch niet discussieren over afleveringen die al geweest zijn....
    Niemand houdt je tegen hoor, vandaag is er weer een, in de loop van de vandaag en morgen worden er zeker wel gediscussieerd over de nieuwste aflevering
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #1767

    Standaard

    Laatste aflevering is weer geweldig , het WTF moment was al wel gespoilerd hierzo maar desalniettemin geweldig. Wat ik niet helemaal begrijp is waarom Kate er zo op aandringt dat Jack de baby erkend, voordat ze samen met hem aan de koffie wil. Want Aaron is net zo min een kind van Jack als van Kate natuurlijk. Die scene draagt er wel aan bij voor onwetende mensen om te denken dat de baby van Jack en Kate is. Wat een hele goede twist zou zijn is als er iets gebeurt met Claire en Aaron en dat Kate en Jack hun baby daarom Aaron noemen. Dat blonde haar kunnen ze nog wel met recessieve genen verklaren. . Ik stop maar met doordenken, niet zo verstandig bij LOST, je zit er meestal naast .
    Favoriete films: Matrix Trilogy, Kill Bill Volumes 1 & 2, Terminator Trilogy, Lord of the Rings Trilogy, Star Wars Trilogies, Indiana Jones Trilogy, Blade Runner, Forrest Gump, The Green Mile, Seven.
    Favoriete series: Prison Break, LOST, CSI New York, Medium, Terminator: Sarah Connor Chronicles, Criminal Minds, Numb3rs, Dark Angel, Will & Grace.
    Favoriete games: Dead or Alive, Ninja Gaiden, Warcraft, Starcraft, Final Fantasy, Gran Turismo, Tourist Trophy, Metal Gear Solid.

  18. #1768

    Standaard

    Claire is toch zo'n beetje de half-zus van Jack (zie Season 2), misschien is ie er al achter gekomen en vandaar? het blijft gissen ! Daarnaast heeft Kate het in de laatste episode van season 3 over Aaron denk ik ipv Sawyer. Lijkt mij dat Sawyer never nooit van het eiland af wil namelijk. Daarnaast ben ik zo ontzettend benieuwd wat Jack nou zo gek heeft gemaakt, aangezien hij er in deze flash forward weer keurig uitziet...



    geweldig weer

  19. #1769

    Standaard

    Kijk ook de laatste aflevering staat in spoiler-tags!

    Vind je het gek dat ik nu niet weer waar ik moet kijken. Wanneer moet iets in een spoilertag? Spoilers van toekomstige afleveringen staan tussen tags, maar van uitgezonden afleveringen ook. Dat bedoel ik dus...

    Laatste aflevering was btw geweldig.

  20. #1770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Claire is toch zo'n beetje de half-zus van Jack (zie Season 2), misschien is ie er al achter gekomen en vandaar? het blijft gissen! Daarnaast heeft Kate het in de laatste episode van season 3 over Aaron denk ik ipv Sawyer.
    Jack is de oom van Aaron uiteraard, maar ik zie niet in waarom dat de reden zou zijn waarom ie hem niet wil zien. Ik denk zelf dat ie de baby niet wil zien omdat ie niet zeker weet of dat hij of Sawyer de vader is (komt ook weer goed uit met het blonde haar). En volgens mij heeft Kate het idd over Aaron in de flashforward van S3.

    En de discussie over de spoilertags vind ik ook een nuttige, het staat duidelijk in de titel en er zitten nu denk ik toch alleen mensen die de serie direct volgen, dus ik denk dat alleen dingen over afleveringen die nog niet in de USA zijn uitgezonden tussen tags moeten. Ik heb ze voor de zekerheid nog maar gebruikt.
    Laatst aangepast door PaulS-DOA-85 : 22-02-2008 om 16:24
    Favoriete films: Matrix Trilogy, Kill Bill Volumes 1 & 2, Terminator Trilogy, Lord of the Rings Trilogy, Star Wars Trilogies, Indiana Jones Trilogy, Blade Runner, Forrest Gump, The Green Mile, Seven.
    Favoriete series: Prison Break, LOST, CSI New York, Medium, Terminator: Sarah Connor Chronicles, Criminal Minds, Numb3rs, Dark Angel, Will & Grace.
    Favoriete games: Dead or Alive, Ninja Gaiden, Warcraft, Starcraft, Final Fantasy, Gran Turismo, Tourist Trophy, Metal Gear Solid.

  21. #1771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Kijk ook de laatste aflevering staat in spoiler-tags!

    Vind je het gek dat ik nu niet weer waar ik moet kijken. Wanneer moet iets in een spoilertag? Spoilers van toekomstige afleveringen staan tussen tags, maar van uitgezonden afleveringen ook. Dat bedoel ik dus...

    Laatste aflevering was btw geweldig.
    Nogmaals, men vermeld het er echt wel bij als het om toekomstige spoiler gaat. Goed lezen dus voordat je je muis eroverheen haalt. Als je echt zo angstig bent voor spoilers ben je in dit topic misschien niet op de juiste plaats :wink:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #1772

    Standaard

    Eggtown was een leuke aflevering, alleen toch ergens jammer dat de twist op het einde al bekend was van vele spoiler-sites, dat maakt de impact van een eerste kijkbeurt natuurlijk wat minder. Ik dacht echter dat we deze aflevering ook te weten zouden komen wie de mol van Ben is op het schip , maar dat is nog niet aan bod gekomen.

    Nog maar 3 afleveringen en dan weer een maand wachten op nieuw materiaal, wat gaat het toch vlug.

  23. #1773

    Standaard

    Ik denk dat de mol van Ben Michael is.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  24. #1774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps Bekijk bericht
    Ik denk dat de mol van Ben Michael is.
    Zo.. Die is wel heel ver gezocht!

  25. #1775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Zo.. Die is wel heel ver gezocht!
    Niet echt, check de credits maar

Pagina 71 van 139 EersteEerste ... 216167686970717273747581121 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •