Pagina 75 van 218 EersteEerste ... 256571727374757677787985125175 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.851 tot 1.875 van 5442 worden weergegeven.
  1. #1851

    Standaard

    The Circus

    Een geweldige Chaplin film die lekker wegkijkt. Na City Lights zijn grootste meesterwerk. De vaart zit er vanaf het begin al vol in met komisch slaptricks en houdt dat de gedurende hele film vast. Cijfer: 9


    Birdman Of Alcatraz

    Een goede ouderwets verhaalfilmpje. Minpuntje voor mij is dat de film in de vorm van een documentaire wordt weergegeven, een vorm die me niet ligt. Als is dat laatste een kwestie van smaak. Cijfer: 8

  2. #1852

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    slaptricks

  3. #1853

    Standaard

    Gister Jumper in de bios, ik werd er niet vrolijk van... (5.1)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  4. #1854

    Standaard

    Conseguenze dell'amore, Le (2004)
    Voordat ik dat met deze film begon was ik bezig met twee andere films maar mijn kijkgenoten vonden dat nou niet echt gepaste films. Zeurderig dat ik was zocht ik verder in me overvolle kasten en vond dit magistraal Italiaanse pareltje. Ook tijdens het kijken van deze film waren ze zeurderig over het feit dat er niets in gebeurde, geen spanning was en dat het oersaaie cinema was. Ik heb vervolgens in complete concentratie me los gemaakt van de rest. Om vervolgens continu naar het beeld te kijken om dit te opnemen en vervolgens nooit meer los te laten.

    Ik wil iedereen waarschuwen want dit is geen gewone cinema hier lijkt niets te gebeuren en misschien gebeurt er anderhalve uur ook net niets. Kan je niets met onconventionele cinema? Blijf weg! Houw je niet van experimentele muziek onder films? Blijf weg! En zo zijn er tal van redenen waarom je dit beter niet kan zien. De film lijkt speciaal voor mij gemaakt. De manier hoe de hoofdpersoon beweegt, de manier hoe die spreekt, de manier hoe hij er is was voor mij een houvast als kijker zijnde. Het verhaal bouwt zich rustig op beetje je bij beetje krijg je steeds meer puzzelstukjes aangereikt en de bedoeling is dat je zelf opzoek gaat. Want je krijgt niets voorgeschoteld. Een kant-en-klaar product is hier niet te vinden. Elke facet in de film van beeld tot aan het geluid kan iets betekenen waarom Titta Di Girolamo zoveel geheimen heeft. Verwacht ook niet teveel van het plot want de menselijke handelingen staan hier voorop. Lichtelijk gefilosofeerd. Maar dat is deels te onderscheppen in de schaarse dialogen van de hoofdpersoon. Verwacht geen voorspelbare cinema verwacht eigenlijk helemaal niets en laat dit moderne meesterwerk compleet over je komen. En dat het dezelfde uitwerking mag hebben op mij zoals op jou. Machtige cinema in al zijn eenvoud. Stijlvol en klassiek, experimenteel en film tegelijk!

    Deux frères (2004)
    Het probleem bij Two Brothers ligt aan de zoveel nevenverhalen en dat je gegevenmoment een hekel krijgt aan je medemens. Dat tweede hoeft op zich geen probleem te zijn dat is deels mijn eigen probleem en hoe ik de film zie. Verder komen er wel veel clichés in voor denk aan Freddie Highmore’s personages die de twee tijgers ziet als troeteldiertjes. Guy Pearce karakter lijkt op één op het ander moment compleet over te slaan als (beestachtige) jager. Vreemd maar dat moet allemaal kunnen. Waarom de tijgers niet hun eigen verhaal gunnen, vanwaar die andere verhalen erbij die alleen maar afbreuk deden voor het hoofdgegeven. Deze film is aan de ene kant misplaats en aan de andere kant schrijnend mooi. Vreemd ook hoe de mensen uit het dorp worden geportretteerd, geen interesse in de beelden en de tempels puur alleen werken voor geld. Toch waren de natuurbeelden en de dieren daarin schitterend in beeld gebracht.

    The Libertine (2004)
    Johnny Depp in een wel beestachtig meesterlijke rol als dichter. Waarschijnlijk zullen niet veel mensen tegen deze smerige bende kunnen. Waar incestueuze relatie de orde van de dag zijn, drugs en alleen maar alcohol drinken zo normaal lijkt en naakt rondlopen als iets gewoons lijkt. Bij deze film had ik geen verwachtingen ben ook niet iemand die Depp helemaal geweldig vindt vooral dat uitje in de zee dat ik tot drie keer toe moest aanschouwen. En dat ik echt vreselijk vond maar hij bewijst eens te meer dat hij kan acteren en hoe! Zijn ogen spoten vuur, zijn mond was een waterval met zijn beestachtige taal. Het is een kwestie van tijd dat je de film uitzet of dat je van de film gaat houden. Ik vond het van begin af aan al iets opmerkelijks hebben. Denk aan de manier van de camera continu aan het observeren en lijkt soms te dicht op de personages te zitten dat het beeld niet helder was. Het voelde koud en als een complete bende. Neem daarbij de muziek eronder vooral operastukken en was verkocht. Verder zijn de performance van John Malkovich en Samantha Morton ook uitmuntend te noemen. Ze zetten goed af tegen het spel van Depp vooral de manier hoe Morton het doet eerst verleiden en dan dood laten vallen, meesterlijke zet. Alhoewel ik niets heb met kostuumdrama’s meestal te mooi, te intellectueel, te schoon, te typisch, wordt hier een tijdperk neer gezet zoals ik denk dat de meest juiste is. Zelfs Koning Charles de II komt er bekaaid af in de wereld van opium, opera en prostituees. Machtige ervaring terwijl ik het niet verwachtte en ten tweede doordat veel mensen deze film te walgelijk voor woorden vonden. Was ook meer in het straatje Ex Drummer meets The Cook the Thief His Wife & Her Lover en als je daar al niet van houd ga dit dan ook niet aanschouwen. Een film die ik zeer zeker in me collectie opneem zodat als mensen erna vragen ook kostuumdrama’s kan uitlenen.

  5. #1855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Conseguenze dell'amore, Le (2004)
    Voordat ik dat met deze film begon was ik bezig met twee andere films maar mijn kijkgenoten vonden dat nou niet echt gepaste films. Zeurderig dat ik was zocht ik verder in me overvolle kasten en vond dit magistraal Italiaanse pareltje. Ook tijdens het kijken van deze film waren ze zeurderig over het feit dat er niets in gebeurde, geen spanning was en dat het oersaaie cinema was. Ik heb vervolgens in complete concentratie me los gemaakt van de rest. Om vervolgens continu naar het beeld te kijken om dit te opnemen en vervolgens nooit meer los te laten.

    Ik wil iedereen waarschuwen want dit is geen gewone cinema hier lijkt niets te gebeuren en misschien gebeurt er anderhalve uur ook net niets. Kan je niets met onconventionele cinema? Blijf weg! Houw je niet van experimentele muziek onder films? Blijf weg! En zo zijn er tal van redenen waarom je dit beter niet kan zien. De film lijkt speciaal voor mij gemaakt. De manier hoe de hoofdpersoon beweegt, de manier hoe die spreekt, de manier hoe hij er is was voor mij een houvast als kijker zijnde. Het verhaal bouwt zich rustig op beetje je bij beetje krijg je steeds meer puzzelstukjes aangereikt en de bedoeling is dat je zelf opzoek gaat. Want je krijgt niets voorgeschoteld. Een kant-en-klaar product is hier niet te vinden. Elke facet in de film van beeld tot aan het geluid kan iets betekenen waarom Titta Di Girolamo zoveel geheimen heeft. Verwacht ook niet teveel van het plot want de menselijke handelingen staan hier voorop. Lichtelijk gefilosofeerd. Maar dat is deels te onderscheppen in de schaarse dialogen van de hoofdpersoon. Verwacht geen voorspelbare cinema verwacht eigenlijk helemaal niets en laat dit moderne meesterwerk compleet over je komen. En dat het dezelfde uitwerking mag hebben op mij zoals op jou. Machtige cinema in al zijn eenvoud. Stijlvol en klassiek, experimenteel en film tegelijk!
    Ik heb er ook al eens een stukje over geschreven in het verleden en wil beslist beamen dat dit een goede film was, maar jij maakt er wel weer een ondoorgrondelijk verhaal van op deze manier
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #1856

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ja dat bedoelde ik zo ongeveer. Dat hele film-noir genre is nieuw voor mij, dus ik zat inderdaad wat vergelijkingen te zoeken tussen deze twee recent bekeken films.
    Of "The NIght of the Hunter" als een echt "film-noir" beschouwd kan worden weet ik niet. Maar ik heb er iig wel van genoten; ondanks dat ie voor mijn gevoel niet echt spannend werd.
    Film noir is ook meer een stroming dan een genre. Hier kun je er het één en ander over lezen: http://www.greencine.com/static/primers/noir.jsp

    Topnoirs zijn voor mij: Double Indemnity, Laura, The Maltese Falcon, The Big Sleep, Out of the Past en het door jouw al genoemde Sunset Boulevard. Maar er zijn nog veel meer uitstekende noirs gemaakt en zelfs de kwalitatief mindere films zijn erg leuk om te kijken. Je zou eigenlijk de eerste Film Noir Box van Warner moeten bestellen. Voor zover ik weet alleen op R1 uit, maar 5 heerlijke films voor relatief weinig geld.

  7. #1857

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentVega79 Bekijk bericht
    Film noir is ook meer een stroming dan een genre. Hier kun je er het één en ander over lezen: http://www.greencine.com/static/primers/noir.jsp

    Topnoirs zijn voor mij: Double Indemnity, Laura, The Maltese Falcon, The Big Sleep, Out of the Past en het door jouw al genoemde Sunset Boulevard. Maar er zijn nog veel meer uitstekende noirs gemaakt en zelfs de kwalitatief mindere films zijn erg leuk om te kijken. Je zou eigenlijk de eerste Film Noir Box van Warner moeten bestellen. Voor zover ik weet alleen op R1 uit, maar 5 heerlijke films voor relatief weinig geld.
    goede tips,

    als je 'hooked' bent haal je meteen alle films uit de fox film noir reeks, de inmiddels 4 Warner Noir boxen, de MGM noir collection en de Universal noir collection! Kan je ff vooruit!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #1858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    The Circus

    Een geweldige Chaplin film die lekker wegkijkt. Na City Lights zijn grootste meesterwerk. De vaart zit er vanaf het begin al vol in met komisch slaptricks en houdt dat de gedurende hele film vast. Cijfer: 9
    Meesterlijke film! Van alle Chaplins die ik tot op heden heb gezien, heb ik het meest om deze moeten lachen.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  9. #1859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    goede tips,

    als je 'hooked' bent haal je meteen alle films uit de fox film noir reeks, de inmiddels 4 Warner Noir boxen, de MGM noir collection en de Universal noir collection! Kan je ff vooruit!
    De eerste 4 titels uit de fox film noir reeks heb ik al in de kast staan (waaronder dus Laura). Moet die maar eens gauw gaan kijken dan. Denk dat de rest er ook nog wel in komt.

    @VincentVega79: Thanks for the tips
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  10. #1860

    Standaard

    Zojuist in de sneak:

    Rendition
    Rendition is de eerste Hollywood productie van Gavin Hood, die een paar jaar geleden een Oscar won voor Tsotsi.
    Voor zijn Hollywood debuut kon ie gelijk beschikken over een zeer sterke cast met oa. Meryl Streep, Jake Gyllenhaal en Reese Witherspoon.

    Het verhaal draait om Anwar El-Ibrahimi. Van geboorte Egyptenaar maar al lang woonachtig in de VS en getrouwd met een Amerikaanse (Witherspoon).
    Anwar moet voor een congres naar Zuid-Afrika. Wanneer hij het vliegtuig terug naar huis neemt, wordt hij bij aankomst zonder duidelijke reden door de douane aangehouden, opgepakt en afgevoerd. Wat is hier aan de hand? is hij wel zo onschuldig als ie zich voordoet?

    Hood heeft geprobeerd een (soort van) aanklacht te maken tegen de Patriot Act, een Amerikaanse wet die na 9/11 werd ingevoerd waarin staat dat iedereen die ook maar enigzins van terrorisme wordt verdacht, zonder opgaaf van geldige reden kan worden opgepakt.
    Voor een deel pakt het goed uit. De boodschap die geprobeerd wordt over te brengen is wel erg duidelijk aanwezig en wordt af en toe wel erg gepushed. Maar echt spannend wordt het eigenlijk nergens en de echte actie blijft grotendeels uit. Jammer, daar had meer ingezeten.
    Verder is er niet veel aan te merken op de film Het geheel ziet er verzorgd uit en het acteerwerk is sterk (waarbij Gyllenhaal opnieuw overtuigd).

    Er had mijn inziens zeker meer ingezeten maar een slechte film vond ik het zeker niet.

    7,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #1861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Slapsticks natuurlijk, rond die tijdstip ben ik ook niet meer zo scherp. :wink:

  12. #1862

    Standaard

    Where the sidewalk ends (1950)

    Weer een sterke noir met een voor mij onbekende Dana Andrews. Een soort van Russel Crowe in de jaren 50. Gene Tierney herkende ik wat later, maar dit is samen zeker een goed duo.

  13. #1863

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Slapsticks natuurlijk, rond die tijdstip ben ik ook niet meer zo scherp. :wink:
    Haha, heb zelf ook vaak genoeg van dat soort typefouten.

  14. #1864

    Standaard

    Coming Home (Hal Ashby, 1978)
    Coming Home is een krachtige anti-oorlogsfilm zonder dat in de film één schot wordt gevuurd. De film richt zich met name op de terugkomst van de gedesillusioneerde en verminkte en verlamde soldaten. Totaal onvoorbereid op hun toekomst, hun medische situatie en eigenlijk het leven zelf zien velen van hen het niet meer zitten. Zo ook Luke (Jon Voight), totdat hij een vrijwilligster in het ziekenhuis ontmoet (Jane Fonda). Haar man zit ook in Vietnam en vinden ze voor sinds lange tijd weer geluk, maar met de terugkomst van de man in kwestie loopt dit geluk snel ten einde. Een meeslepende, realistische film die zeker destijds als een moker moest aankomen. ****½
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #1865

    Standaard

    Manufactured Landscapes (2006)

    Het uitgangspunt van deze schitterende, schrijnende documentaire is fotograaf Edward Burtynsky die de wereld rond reist, om landschappen te fotograferen. Met in het achterhoofd houdend dat de veranderingen in het landschap hebben plaats genomen door industrialisatie en productieprocessen. Monumentale schoonheid weet hij vast te liggen mijn zijn fotocamera’s. Ook al beweert hij dat geen politiek standpunt maakt met de foto’s toch merk je dat ze niet zomaar gemaakt zijn. Ze zijn gemaakt om ons iets duidelijk te maken en de achterliggende boodschap is dan ook pas op dat wij mensen niet de natuur versouwen met onze eigen creatie. We moeten bewust worden van het kwaad! De commentaar wordt gegeven door de foto’s de woorden die gesproken worden zijn allemaal teveel omdat de beelden voor zichzelf spreken. Maar zorgt dat ervoor dat ik me de complete film daar aan gaan ergeren. Echt niet, ik laat me opnemen in de meditatie van beelden en meer beelden. Denk ook aan een gevoelige hypnotiserende muziek eronder en mijn ogen konden het niet bijhouden wat voor moois die zagen terwijl het tegelijkertijd in me achterhoofd zat wat het allemaal moest uitbeelden. De schoonheid van steengroeven, fabrieken, kantoorcomplexen, stuwdammen, mijnen, afvalbergen en andere grootschalige werken gemaakt door de handen van mensen. Surrealistische beelden van rood gekleurde rivieren alles passeert de revue. Ookal is het allemaal eerder in de geschiedenis gedaan van documentaires tot aan experimentele cinema toch wist dit me allemaal me behoorlijk te raken. Warme aanrader maar heb geduld!










  16. #1866

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht

    Dat ziet er wel heel mooi uit.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  17. #1867

    Standaard

    Wat houd je tegen? Bol.com voor maar 9.99, Koopje!

  18. #1868

    Standaard

    The Gunfighter (Herny King, 1950)
    Jimmy Ringo is de snelste schutter van het wilde westen. Zelfs Wyatt Earp is minder snel, maar zijn faam brengt hem weinig geluk. Overal waar hij komt staat er wel een jonge knul te wachten die zich beroemd wil maken door de snelste schutter om te leggen. Hierdoor wordt hij uit noodweer gedwongen nog meer te moorden, waardoor zijn reputatie als 'gewetenloze killer' weer toeneemt. Als hij in een dorpje aankomt om een oude bekende op te zoeken loert het gevaar wederom van alle kanten. The Gunfighter is weinig glamorous en maakt geen idolen van de mannen van toen. Ringo wordt omschreven als een persoon die er 'gewoon' en 'vermoeid' uit ziet. Deze realistische kant van de western sprak me wel aan. Helaas is de 80 minuten te kort om de personages meer diepgang te geven. ***½
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #1869

    Standaard

    The Bourne Ultimatum: Waardig einde van een hele mooie trilogie. Het camerawerk was heel anders dan voorafgaande films en Jason werd ruiger neergezet. 9/10

    The Hand Of Death: Heerlijke kung fu film, die ik in mijn jeugd veel zag op video en daarna mijn vrienden en broertje heb pijn gedaan met m'n karateschoppen enkraanvogeltechniek . Ook nu kijk ik nog graag naar dit soort kung fu films maar hou niet meer het euforische gevoel dat ik toendertijd had. 7.5/10

  20. #1870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Dat ziet er wel heel mooi uit.
    Ziet er inderdaad prachtig uit.

  21. #1871

    Standaard

    Stardust

    Leuk sprookje met vooral erg sterke humor!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #1872

    Standaard

    Eight Legged Freaks

    Een erg vermakelijke monsterfilm....ditmaal in de vorm van reusachtige spinnen. Erg luchtig met veel humor maar het kijkt heerlijk weg. Scarlett Johansson komt ook nog even voorbij......en dat is ook geen straf.

    The Princess Blade

    In de toekomst bestaat er een bende dat iedereen uitmoord voor geld. Als blijkt dat de leider van de bende de moeder heeft vermoord van de chick die de Princess speelt zijn de spreekwoordelijke poppen (geen echte poppen) aan het dansen. Niet echt dansen ook.....eerder vechten...met zwaarden. Veel touwenspel en behoorlijk wat gecoordineer. De look van de film is trouwens erg grauw. Het middenstuk is een stukje saaier want dan zijn we aanbeland bij het liefdesplotje. Ik vond hem wel aardig....verder niets bijzonders. Een heel krap zesje....

    Night of the Hunter

    Toen ik deze film voor het eerst zag was ik behoorlijk teleurgesteld. Ik vond het er totaal geen suspense inzitten en vele aspecten kwamen behoorlijk uit de lucht vallen. Nu keek ik de film echter met hele andere ogen. De belichting en het gebruik van schaduwen is geweldig in deze film. Ik zie het nu ook meer als een macaber sprookje, gezien door de ogen van de kinderen. Als ze in de boot zitten en aan de kant zie je kikkers en dergelijke....erg mooi gedaan om puur sfeer neer te zetten. Ik heb ook het raam opengedaan en alle onwaarschijnlijkheden uit het raam geflikkert. Want er zijn er nogal wat (Powell wordt wel heel makkelijk stiefvader, het meisje Pearl blijft maar naar Powell toerennen.....ook al is allang gebleken dat de man veel kwaad in de zin heeft, de moeder laat zich wel heel makkelijk manipuleren en misbruiken etc etc). Ik vond het dus nu echt geweldig. Typisch een film die met bepaalde verwachtingen tegen kan vallen. Een film die je met bepaalde ogen moet zien en vooral niet alles even letterlijk nemen. Sleep little ones, sleep......

    Into the Mirror

    Niet het zoveelste meisje met zwart haar variant. In deze Koreaanse horrorfilm spelen spiegels een grote rol. Mensen kijken in de spiegel en hun spiegelbeeld krijgt een eigen leven....het spiegelbeeld beweegt anders dan jezelf....vaaaaggggg. Het is niet alleen een horror....het is ook meer een thriller, een detectiveverhaal in de zin van whodunnit. Gedurende de hele film zien we scenes met spiegels en nooit is er crew in te zien...heel knap gemaakt. We zien mensen echt van achteren gefilms in de spiegel kijken....normaal zou je dan de cameraman zien. de film zit vol van dit soort subtiele special effects. Verwacht niet echt een typisch spookverhaal. Ik kan nooit goed tegen ogen die doorboort worden of vingers die gebroken worden of naar achteren gebogen (de scene in Ichi the Killer anyone?). In deze film zit dus weer zo'n scene....aaaarrrgghhh....heel naar. Ik heb me goed vermaakt met deze film...en leuke combi van thriller en horror.

    Cabin Fever

    Eerder gezien met een groepje vrienden en ik weet nog dat het weinig indruk maakte. Nu alleen gekeken en vond het echt vele malen leuker nu. Lekkere gore horroronzin. Gewoon een hele leuke film. Ik heb de UK-versie geodkoop van cswow en die kan ik zeker aanraden. De Nederlandse versie is zo'n kale editie, deze versie zot bomvol extra's (oa 5 audiocommentaren!!). Een leuke making off en een exclusief interview met Roth. Hij heeft dus samengewerkt met Lynch...nooit geweten. Zn enthousiasme en liefde voor horror werkt aanstekelijk. Hij vertel dat ie erg into Japanse horror is....en dat heb ik hem wel vaker horen vertellen. Hij komt alleen nooit verder dan the Ring en de films van Takashi Miike. Zeer vermakelijke film en een hele leuke dvd met extra's die de moeite waard zijn.

  23. #1873

    Standaard

    The Brave One: Goede wraakfillm, een vrouw neemt wraak op de belagers/moordenaars van haar vriend. Deed me licht denken aan death wish wat toch een heel andere film is maar wel hetzelfde concept heeft. Deze film is allemaal wat serieuzer en laat ook een vrouw zien die haar angsten probeert te overwinnen en hoe! 8/10

  24. #1874

    Standaard

    Corpse Bride.
    Ik had eigenlijk geen idee wat ik van deze film moest verachten; drama,komedie,romantiek,horror? Maar blijkbaar zat het allemaal in deze film!
    Het verschil tussen het doden en de levenden is erg leuk en apart gedaan d.m.v het kleurgebruik. De film is wat aan de krappe kant maar ondanks dat krijgt de film van mij toch nog een 8.5!

  25. #1875

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Cabin Fever

    Eerder gezien met een groepje vrienden en ik weet nog dat het weinig indruk maakte. Nu alleen gekeken en vond het echt vele malen leuker nu. Lekkere gore horroronzin. Gewoon een hele leuke film. Ik heb de UK-versie geodkoop van cswow en die kan ik zeker aanraden. De Nederlandse versie is zo'n kale editie, deze versie zot bomvol extra's (oa 5 audiocommentaren!!). Een leuke making off en een exclusief interview met Roth. Hij heeft dus samengewerkt met Lynch...nooit geweten. Zn enthousiasme en liefde voor horror werkt aanstekelijk. Hij vertel dat ie erg into Japanse horror is....en dat heb ik hem wel vaker horen vertellen. Hij komt alleen nooit verder dan the Ring en de films van Takashi Miike. Zeer vermakelijke film en een hele leuke dvd met extra's die de moeite waard zijn.
    Easter Egg: Highlight The Rotten Fruit: Three Episodes in the Special Features menu and press Right to highlight a blood splatter. Press Enter for 2 bulletins from Naked News
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Pagina 75 van 218 EersteEerste ... 256571727374757677787985125175 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •