Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 78 worden weergegeven.
  1. #51
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Al koop ik die wel pas als er een box is met alle 4 de delen. Dat is echt pas in 2009 het geval denk ik...
    Stel je voor.
    Toevallig (Heel toevallig) je loop een dvd winkel binnen
    En verdomd, de 3 delen liggen daar opeens in de winkel.
    Hou je dat nog een minstens een dik jaar vol.
    Daar is niks mis mee hoor,

    Maar, ik ga dat dus niet trekken!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #52

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Jammer.
    Maar komen ze nu wel op blu-ray dan? Of moeten we daar ook weer lang op wachten...
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Stel je voor.
    Toevallig (Heel toevallig) je loop een dvd winkel binnen
    En verdomd, de 3 delen liggen daar opeens in de winkel.
    Hou je dat nog een minstens een dik jaar vol.
    Daar is niks mis mee hoor,

    Maar, ik ga dat dus niet trekken!
    Haha, nee ik hou dat dan wel vol. Want die 4 delen box zal altijd specialer zijn dan de 3 delen box. Die wil ik gewoon hebben en ik heb geen zin om die 3 delen box op marktplaats te gaan moeten slijten. Geduld is een schone zaak.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Jammer.
    Maar komen ze nu wel op blu-ray dan? Of moeten we daar ook weer lang op wachten...
    Ik had ergens gelezen dat de eerste Blu-ray titels van Paramount in de zomer verwacht worden. Of dat deze titels betreft wordt denk ik afwachten.
    The future is Blu

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Het leek me al een beetje twijfelachtig dat ze die nog zouden uitbrengen. Jammer, maar helaas.

  7. #57

    Standaard

    Ze doen net alsof al die honderdduizenden spelers in een keer van de aardbodem zijn verdwenen. Erg flauw hoor als je zo rigoreus de aangekondigde titels, die je nota bene op 1 hand kunt tellen, van de een op de andere dag niet meer uitbrengt.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Ze doen net alsof al die honderdduizenden spelers in een keer van de aardbodem zijn verdwenen. Erg flauw hoor als je zo rigoreus de aangekondigde titels, die je nota bene op 1 hand kunt tellen, van de een op de andere dag niet meer uitbrengt.
    Geef ze eens ongelijk, het kost behoorlijk wat geld om een apart formaat uit te brengen. En blijkbaar hadden ze dus nog geen hd-dvd versie gedrukt, want anders waren ze natuurlijk wel verscheept..

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Ze doen net alsof al die honderdduizenden spelers in een keer van de aardbodem zijn verdwenen. Erg flauw hoor als je zo rigoreus de aangekondigde titels, die je nota bene op 1 hand kunt tellen, van de een op de andere dag niet meer uitbrengt.
    Geef ze eens ongelijk. HDDVD is op sterven na dood.........ik zou er ook geen geld meer in stoppen.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Ze doen net alsof al die honderdduizenden spelers in een keer van de aardbodem zijn verdwenen. Erg flauw hoor als je zo rigoreus de aangekondigde titels, die je nota bene op 1 hand kunt tellen, van de een op de andere dag niet meer uitbrengt.
    Net of het zo onverwachts komt na hun werkwijze met de overstap naar HD DVD van vorig jaar. Dat ze nog iets uitbrengen na hun overstap is al heel wat.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  11. #61

    Standaard

    Sweeney Todd op Blu Duurt alleen wel even maar goed Tis het wachten waard
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Net of het zo onverwachts komt na hun werkwijze met de overstap naar HD DVD van vorig jaar. Dat ze nog iets uitbrengen na hun overstap is al heel wat.
    Ja, ik snap dat ook niet. Wat verwachten sommigen hier ? Dat ze nog een jaar lang HDDVD's gaan uitbrengen ? Ze gaan nu toch zo snel mogelijk de stekker eruit trekken, hele logische reactie. Waarom investeren in een formaat waar geen toekomst in zit ? Dat kost alleen maar geld.

  13. #63

    Standaard

    Zou beowulf nu nog uitkomen op hd dvd in Europa? Anders moet ik hem ook op amazon.com bestellen.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anton996 Bekijk bericht
    Zou beowulf nu nog uitkomen op hd dvd in Europa? Anders moet ik hem ook op amazon.com bestellen.
    Ik zou nergens vanuit gaan en ik denk dat elke nieuwe HD DVD-release erg twijfelachtig is momenteel.

  15. #65

    Standaard

    Alle releases van Paramount na 4 maart zijn gecancelled voor HD DVD (Hidefdigest). Dus hoogst onwaarschijnlijk.

    Vampire; Van Paramount had ik het verwacht, door de omschakeling die ze indertijd hebben gemaakt met de pay off. Dat heeft verder niets te maken met investeren in "een dood formaat". Het lijkt mij zinvoller om de stock die ze sowieso hadden uit te leveren. Zal meer opleveren dan vernietigen. Al kan het natuurlijk zijn dat ze die voorraad al lang afgeschreven hebben of willen ze niet dat recente titels tegen dumpprijzen weg gaan om er uiteindelijk meer op te verdienen. Uberhaupt is het lastig om de exacte beweegredenen te bepalen, doordat de inside info niet 100% dekkend en/of te controleren is.
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 29-02-2008 om 13:10
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Alle releases van Paramount na 4 maart zijn gecancelled voor HD DVD (Hidefdigest). Dus hoogst onwaarschijnlijk.

    Vampire; Van Paramount had ik het verwacht, door de omschakeling die ze indertijd hebben gemaakt met de pay off. Dat heeft verder niets te maken met investeren in "een dood formaat". Het lijkt mij zinvoller om de stock die ze sowieso hadden uit te leveren. Zal meer opleveren dan vernietigen. Al kan het natuurlijk zijn dat ze die voorraad al lang afgeschreven hebben of willen ze niet dat recente titels tegen dumpprijzen weg gaan om er uiteindelijk meer op te verdienen. Uberhaupt is het lastig om de exacte beweegredenen te bepalen, doordat de inside info niet 100% dekkend en/of te controleren is.
    De HD-DVD stock die Paramount nog heeft liggen (als ze dat nog hebben) zullen ze nog wel gewoon verkopen, maar geen nieuwe meer produceren (dus ook geen reprints)..

  17. #67

    Standaard

    Wat heeft Paramount eigenlijk in z'n totaliteit op HD DVD uitgebracht? Volgens mij is dat niet veel. Bestaat er een totaallijstje van?

  18. #68

    Standaard

    In NL dit...06-09-2007
    Black Rain ActieParamount06-09-2007 Black Rain ActieParamount27-09-2007 Blades Of Glory KomedieParamount26-06-2008 Cloverfield ActieParamount28-06-2007 Dreamgirls DramaParamount28-06-2007 Dreamgirls DramaParamount20-03-2008 Heartbreak Kid, The KomedieParamount05-06-2008 Italian Job ActieParamount06-03-2008 Jack Ryan (4 disc's) ThrillerParamount06-09-2007 Manchurian Candidate, The DramaParamount26-07-2007 Nacho Libre KomedieParamount26-07-2007 Nacho Libre KomedieParamount02-08-2007 Norbit KomedieParamount02-08-2007 Norbit KomedieParamount06-09-2007 Shooter ActieParamount28-11-2007 Star Trek - The Original Series - Seizoen 1 (Hybrid HD-DVD+DVD) reviewTV film/serieParamount05-06-2008 Star Trek - The Original Series - Seizoen 2 (Hybrid HD-DVD+DVD) TV film/serieParamount06-03-2008 Stardust FantasyParamount26-06-2008 Things We Lost In The Fire DramaParamount01-10-2007 Top Gun ActieParamount13-12-2007 Transformers - The Movie (2 disc) ActieParamount06-09-2007 U2 Rattle & Hum MuziekParamount22-03-2007 World Trade Center (2 disc) DramaParamount22-03-2007 World Trade Center (2 disc) DramaParamount
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  19. #69

    Standaard

    zo dus:

    06-09-2007 Black Rain ActieParamount
    06-09-2007 Black Rain ActieParamount
    27-09-2007 Blades Of Glory KomedieParamount
    26-06-2008 Cloverfield ActieParamount
    28-06-2007 Dreamgirls DramaParamount
    28-06-2007 Dreamgirls DramaParamount
    20-03-2008 Heartbreak Kid, The KomedieParamount
    05-06-2008 Italian Job ActieParamount
    06-03-2008 Jack Ryan (4 disc's) ThrillerParamount
    06-09-2007 Manchurian Candidate, The DramaParamount
    26-07-2007 Nacho Libre KomedieParamount
    26-07-2007 Nacho Libre KomedieParamount
    02-08-2007 Norbit KomedieParamount
    02-08-2007 Norbit KomedieParamount
    06-09-2007 Shooter ActieParamount
    28-11-2007 Star Trek - The Original Series - Seizoen 1 (Hybrid HD-DVD+DVD) reviewTV film/serieParamount
    05-06-2008 Star Trek - The Original Series - Seizoen 2 (Hybrid HD-DVD+DVD) TV film/serieParamount
    06-03-2008 Stardust FantasyParamount
    26-06-2008 Things We Lost In The Fire DramaParamount
    01-10-2007 Top Gun ActieParamount
    13-12-2007 Transformers - The Movie (2 disc) ActieParamount
    06-09-2007 U2 Rattle & Hum MuziekParamount
    22-03-2007 World Trade Center (2 disc) DramaParamount
    22-03-2007 World Trade Center (2 disc) DramaParamount

    En dan heb ik hier even alle BD verwijdert en wat niet meer uit zal komen:

    06-09-2007 Black Rain ActieParamount
    27-09-2007 Blades Of Glory KomedieParamount
    28-06-2007 Dreamgirls DramaParamount
    06-09-2007 Manchurian Candidate, The DramaParamount
    26-07-2007 Nacho Libre KomedieParamount
    02-08-2007 Norbit KomedieParamount
    06-09-2007 Shooter ActieParamount
    28-11-2007 Star Trek - The Original Series - Seizoen 1 (Hybrid HD-DVD+DVD) reviewTV film/serieParamount
    01-10-2007 Top Gun ActieParamount
    13-12-2007 Transformers - The Movie (2 disc) ActieParamount
    06-09-2007 U2 Rattle & Hum MuziekParamount
    22-03-2007 World Trade Center (2 disc) DramaParamount
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  20. #70

    Standaard

    Dan ga ik nog even beowulf en Sky Captain And The World Of Tomorrow bestellen op amazon.com

    edit: dan heb ik toch even gebruik gemaakt van de gelegenheid om pan's labyrinth aan te schaffen.
    Laatst aangepast door Anton996 : 29-02-2008 om 15:39

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    En dan heb ik hier even alle BD verwijdert en wat niet meer uit zal komen:

    06-09-2007 Black Rain ActieParamount
    27-09-2007 Blades Of Glory KomedieParamount
    28-06-2007 Dreamgirls DramaParamount
    06-09-2007 Manchurian Candidate, The DramaParamount
    26-07-2007 Nacho Libre KomedieParamount
    02-08-2007 Norbit KomedieParamount
    06-09-2007 Shooter ActieParamount
    28-11-2007 Star Trek - The Original Series - Seizoen 1 (Hybrid HD-DVD+DVD) reviewTV film/serieParamount
    01-10-2007 Top Gun ActieParamount
    13-12-2007 Transformers - The Movie (2 disc) ActieParamount
    06-09-2007 U2 Rattle & Hum MuziekParamount
    22-03-2007 World Trade Center (2 disc) DramaParamount
    Bedankt. Slechts 12 releases dus. Da's erg weinig.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Bedankt. Slechts 12 releases dus. Da's erg weinig.
    En daarvan zijn er een paar ook nog nieteens HD DVD exclusief.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Alle releases van Paramount na 4 maart zijn gecancelled voor HD DVD (Hidefdigest). Dus hoogst onwaarschijnlijk.

    Vampire; Van Paramount had ik het verwacht, door de omschakeling die ze indertijd hebben gemaakt met de pay off. Dat heeft verder niets te maken met investeren in "een dood formaat". Het lijkt mij zinvoller om de stock die ze sowieso hadden uit te leveren. Zal meer opleveren dan vernietigen. Al kan het natuurlijk zijn dat ze die voorraad al lang afgeschreven hebben of willen ze niet dat recente titels tegen dumpprijzen weg gaan om er uiteindelijk meer op te verdienen. Uberhaupt is het lastig om de exacte beweegredenen te bepalen, doordat de inside info niet 100% dekkend en/of te controleren is.
    Volgens mij is dat in Amerika, de voor Europa geplande releases zullen volgens mij nog wel uit gaan komen omdat die ook al in Amerika zijn uitgebracht.
    Ikran is not horse!

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    Volgens mij is dat in Amerika, de voor Europa geplande releases zullen volgens mij nog wel uit gaan komen omdat die ook al in Amerika zijn uitgebracht.
    Als ze nog niet geperst zijn dan hoef je ze ook in europa niet meer te verwachten..

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Als ze nog niet geperst zijn dan hoef je ze ook in europa niet meer te verwachten..
    Films als Beowulf en Stardust zijn wel al geperst, lijkt mij dan ook dat ze gewoon nog uit zullen komen.
    Ikran is not horse!

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •