Pagina 36 van 101 EersteEerste ... 263233343536373839404686 ... LaatsteLaatste
De resultaten 876 tot 900 van 2525 worden weergegeven.
  1. #876
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat:
    Oorspronkelijk gepost door Claudio
    "Time will cure your pain"

    But time will take a little longer because of lack of competition and bribe money has to be earned back too!
    Inderdaad, maar tijd is een ruim begrip!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #877

    Standaard

    Universal stopt na 18 maart met het uitgeven van HD DVD's.

    http://dvd.themanroom.com/news/Atone...D_Support/2237
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  3. #878

    Standaard

    Als aanvulling op Timmie zijn post :

    Universal Duitsland heeft als laatste release American Gangster gepland voor eind Maart.
    Elizabeth : The Golden Age komt niet meer uit op HD-DVD.

    Update :

    Atonement, welke de laatste amerikaanse release zal zijn, komt ook niet meer uit in Duitsland (waarschijnlijk ook Europa) volgens areadvd.de.
    Laatst aangepast door Wedlock : 03-03-2008 om 17:59
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #879

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Als aanvulling op Timmie zijn post :

    Universal Duitsland heeft als laatste release American Gangster gepland voor eind Maart.
    Elizabeth : The Golden Age komt niet meer uit op HD-DVD.
    Als aanvulling op Wedlock's zijn post: die laatste is natuurlijk wel al beschikbaar als Amerikaanse import.

  5. #880

    Standaard

    Elizabeth : The Golden Age
    En ook in de UK met nl-ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #881

    Standaard

    En als ik mij niet vergis zou de Europese versie DD+ in tegenstelling tot Dolby True HD (zoals de US versie wel kreeg). Zoals meerdere titels van Universal. Heerlijk toch dat ze voor the sound and look op perfect (optimaal) gingen!
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  7. #882

    Standaard

    Volgens TGDaily gaan de Blu Ray prijzen langzaam weer omhoog sinds de capitulatie van Toshiba HD DVD. De BR spelers en ook de BR titels worden langzaam maar zeker duurder.

    For example, on Amazon.com the popular Planet Earth Series on Blu-ray has gone up from $54.95 to $66.95 and Spider-Man Trilogy Blu-ray title has made a significant jump from $48.95 to $64.95

  8. #883

    Standaard

    Da's knap vervelend. Geef mij de format war maar weer terug dan.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  9. #884
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, was te verwachten.
    het wordt zonder war een stuk saaier, en zo te zien een stuk duurder.
    gelukkig heb ik al de interesante titels op het goede moment gekocht.
    DVD's koop ik vrijwel niet meer, en op Blu-ray is het aanbod vooralsnog mager.
    Zou het mij dan geld schelen.

    O nee, ik wou nog voor de Denon gaan, maar ja, die werd hoe dan ook, toch niet goedkoper!
    Dus per saldo!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #885

    Standaard

    Er wordt in het artikel enkel gesproken over prijzen van blu-ray spelers en hd-dvd spelers, als ik het goed lees.
    Ik had wel verwacht dat de prijzen van blu-ray spelers gelijk zullen blijven nu de format-war voorbij is, maar dat ze zelfs stijgen had ik minder verwacht.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #886

    Standaard

    Tsja... het zegt natuurlijk alles en de wijze van meten is glashelder. De prijzen fluctueren. Of het een trend is (in 3 maanden?!?!)? De prijzen zijn sowieso al flink gedaald ten opzichte van een jaar geleden en lijkt mij dus eerder een ouderwets potje paniekvoetbal. Het was te verwachten na de harde roepen op fora dat de prijzen zouden stijgen en de aanbiedingen zouden verdwijnen. Over de backcatalog titles van o.a. Sony hoor je niets (20 dollar bij Amazon), dat Fox de adviesprijzen van backcatalogtitels aan gaat passen evenmin (naar beneden!). Amazon staat sowieso al bekend om zijn wisselvallige prijzen!
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  12. #887

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Tsja... het zegt natuurlijk alles en de wijze van meten is glashelder. De prijzen fluctueren. Of het een trend is (in 3 maanden?!?!)? De prijzen zijn sowieso al flink gedaald ten opzichte van een jaar geleden en lijkt mij dus eerder een ouderwets potje paniekvoetbal. Het was te verwachten na de harde roepen op fora dat de prijzen zouden stijgen en de aanbiedingen zouden verdwijnen. Over de backcatalog titles van o.a. Sony hoor je niets (20 dollar bij Amazon), dat Fox de adviesprijzen van backcatalogtitels aan gaat passen evenmin (naar beneden!). Amazon staat sowieso al bekend om zijn wisselvallige prijzen!
    Precies. Er is ook meer vraag naar die Planet Earth box en niemand wil deze in de winkel kopen en besteld via Amazon: logisch dat de prijs omhoog gaat. Ik zie juist hier in de winkels meer goedkopere films in de bakken komen - wat nou prijzen stijgen?
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  13. #888

    Standaard

    Blue-ray may have won the format fight against HD DVD, but prices for Blu-ray players won't be dropping through the floor. Instead, they will sink slowly and steadily, said Sony Electronics CEO Stan Glascow Wednesday. Prices will drop to $299 this year from $399 and up and reach as low as $200 next year, Glasgow said at a roundtable event in New York, according to Gizmodo.
    "I don't think $200 is going to happen this year. Next year $200 could happen. We'll be at a $300 rate this year. $299 will happen this year," Glascow said, Gizmodo reported.

    Glascow also said he doesn't expect cheap Chinese-made players to step in and undercut prices because the Blu-ray Association, which oversees the Blu-ray standard, has not given licenses to any Chiense manufacturers. "Will there be Chinese players? Yes. (But) We don't need to drive that and hand the technology over" any time soon, Glasgow said at the roundtable, according to the New York Times.

    Sony's Playstation 3, whose shift to Blu-ray played such an important role in the Blu-ray victory, will continue to see changes, he said. Asked if there will be another PlayStation with Blu-ray built-in, Glasgow said, "there's going to be continual evolvement in the PlayStation line," Gizmodo reported.

    Movie downloads, which garner a lot of buzz, should not undercut Blu-ray, Glascow added. While movies still take hours to download, discs are still popular.

    "People like owning packaged media," he said, according to the New York Times. "Downloading will build over time, but it could take ten years for significant penetration."

    http://www.crn.com/hardware/206901990

    Oftewel een natuurlijke prijsdaling in plaats van geforceerd de markt kapot maken.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  14. #889
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat was ook het punt, door de formatwar was er concurentie.
    Dit beinvloed de markt, en dus de prijzen.
    Het hele marketingplan, kon zo in de prullenbak.

    Begrijp me niet verkeerd, de formatwar was een beperking.
    Maar alleen, de verdeeldheid onder de studios, was een probleem.
    De consument moest een keuze maken!?

    Dus nu moet de concurentie komen van de andere hardware fabrikanten.
    Daar hebben ze vast een marketingplan voor!

    Wat ook wel uitmaakt in het hele verhaal, is dat ze hier euro's van dollars maken, ongeacht de valuta.
    Dat maakt het voor ons in Nederland, extra pijnlijk..............., als het al pijn doet!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat was ook het punt, door de formatwar was er concurentie.
    Dit beinvloed de markt, en dus de prijzen.
    Het hele marketingplan, kon zo in de prullenbak.

    Begrijp me niet verkeerd, de formatwar was een beperking.
    Maar alleen, de verdeeldheid onder de studios, was een probleem.
    De consument moest een keuze maken!?

    Dus nu moet de concurentie komen van de andere hardware fabrikanten.
    Daar hebben ze vast een marketingplan voor!

    Wat ook wel uitmaakt in het hele verhaal, is dat ze hier euro's van dollars maken, ongeacht de valuta.
    Dat maakt het voor ons in Nederland, extra pijnlijk..............., als het al pijn doet!
    Ik heb geen enkele pijn. Alleen een beetje RSI van elke keer weer op die bittorrent download klikken. De arrogantie van het BluRay kamp is zum kotzen. Laat Toshiba a.j.b. voor 1 euro de HD DVD rechten aan China verkopen en we hebben voor 29 euro HD DVD spelers. En dan zul je zien hoe snel Warner, Paramount en co het zinkende BluRay ship zullen verlaten....

  16. #891

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RogerWaters Bekijk bericht
    Ik heb geen enkele pijn. Alleen een beetje RSI van elke keer weer op die bittorrent download klikken. De arrogantie van het BluRay kamp is zum kotzen. Laat Toshiba a.j.b. voor 1 euro de HD DVD rechten aan China verkopen en we hebben voor 29 euro HD DVD spelers. En dan zul je zien hoe snel Warner, Paramount en co het zinkende BluRay ship zullen verlaten....
    Dream on... Bluray is here to stay: niet HDDVD / VMD...
    Laatst aangepast door Jeroen van K. : 07-03-2008 om 11:59
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  17. #892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat was ook het punt, door de formatwar was er concurentie.
    Dit beinvloed de markt, en dus de prijzen.
    Het hele marketingplan, kon zo in de prullenbak.

    Begrijp me niet verkeerd, de formatwar was een beperking.
    Maar alleen, de verdeeldheid onder de studios, was een probleem.
    De consument moest een keuze maken!?

    Dus nu moet de concurentie komen van de andere hardware fabrikanten.
    Daar hebben ze vast een marketingplan voor!

    Wat ook wel uitmaakt in het hele verhaal, is dat ze hier euro's van dollars maken, ongeacht de valuta.
    Dat maakt het voor ons in Nederland, extra pijnlijk..............., als het al pijn doet!
    Laatste keer dat ik voor de formatwar keek werden bluray spelers door verschillende fabrikanten gemaakt en die moeten met elkaar concurreren. Er is nu ook meer backing door retail en deze laatste kunnen met de prijs doen wat ze willen. Dit is allemaal gewoon hetzelfde gebleven hoor.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  18. #893
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eigenlijk creert Blu-ray zelf concurentie onder de Blu-ray spelers.
    Oude profiel 1.0 spelers worden straks goedkoper verkocht, als de nieuwe profiel 1.1 spelers goed verkrijgbaar zijn.
    En dan gaan we weer 2.0

    Vind ik onnodig onlogisch en onduidelijk.
    En dat voor de formatwar al meedere fabrikanten blu-rays maakte was ik mij al van bewust.
    Nu zullen de overige fabrikanten ook met hun versie komen, dus hopelijk meer concurentie!

    Maar dat zal de prijs nimmer zo drukken al de formatwar, alhoewel dat meer gold voor HD DVD
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 07-03-2008 om 14:23
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Eigenlijk creert Blu-ray zelf concurentie onder de Blu-ray spelers.
    Oude profiel 1.0 spelers worden straks goedkoper verkocht, als de nieuwe profiel 1.1 spelers goed verkrijgbaar zijn.
    En dan gaan we weer 2.0

    Vind ik onnodig onlogisch en onduidelijk.
    En dat voor de formatwar al meedere fabrikanten blu-rays maakte was ik mij al van bewust.
    Nu zullen de overige fabrikanten ook met hun versie komen, dus hopelijk meer concurentie!

    Maar dat zal de prijs nimmer zo drukken al de formatwar, alhoewel dat meer gold voor HD DVD
    Het enige wat van de formatwar de prijs een beetje heeft gedrukt is de teloorgang van HDDVD. Adepten kunnen die filmpjes nu voor €5 kopen...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  20. #895

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Dream on... Bluray is here to stay: niet HDDVD / VMD...
    Dat soort uitspraken riekt een beetje naar een post natale depressie!

  21. #896
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het enige wat van de formatwar de prijs een beetje heeft gedrukt is de teloorgang van HDDVD. Adepten kunnen die filmpjes nu voor €5 kopen...
    Dat is ook wel weer waar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #897

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dat soort uitspraken riekt een beetje naar een post natale depressie!
    Kun je het ook uitleggen of vond je het gewoon een leuke verzameling mooie woorden?
    Laatst aangepast door Jeroen van K. : 07-03-2008 om 16:10
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  23. #898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dat soort uitspraken riekt een beetje naar een post natale depressie!
    Begrijp hem niet echt. Dit zou op de HD-DVD fans moeten slaan en niet op de Blu-ray fans...

  24. #899
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Newboy Bekijk bericht
    Begrijp hem niet echt. Dit zou op de HD-DVD fans moeten slaan en niet op de Blu-ray fans...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Kun je het ook uitleggen of vond je het gewoon een leuke verzameling mooie woorden?
    Dat is een voorzetje geven, zodat diegene, hem kan weer intikken met een stevige reactie.

    Zonde van de tijd en de topic.

    Overigens een grappig bericht, en dat er toch nog hoop is voor, hdtv en blu-ray.
    Het kan dit keer wel eens, allemaal sneller gaan dan je denkt.

    Bron: http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=2378110
    Uit een representatief onderzoek in opdracht van http://www.nlkabel.nl/, de vereniging van kabelaars, blijkt trouwens dat van de Nederlanders die dit jaar een nieuwe televisie willen kopen, 33 procent zeker van plan is een televisie aan te schaffen die geschikt is voor ontvangst van HD. 52 procent overweegt een aanschaf. Tweederde van de ondervraagden weet dat HDTV haarscherp beeld en hoge kwaliteit geluid biedt. Ruim de helft van de ondervraagden staat (zeer) positief tegenover alle recente ontwikkelingen op het gebied van televisie. Slechts een zeer kleine minderheid van de ondervraagden, die overigens ook weinig televisie kijkt, heeft zijn bedenkingen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 07-03-2008 om 21:26
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #900

    Standaard

    Jammer alleen, dat een constante klacht van de kleine groep hdtv kijkers is het gebrek aan content.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 36 van 101 EersteEerste ... 263233343536373839404686 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •