De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard formule 1 jaaroverzicht 2001???

    Heeft iemand enig idee wanneeer het jaaroverzicht van de formule 1 van het jaar 2001 uitkomt en of het uberhaupt uitkomt? Ik vond het vorige jaaroverzicht erg mooi en ik wacht met smart op de editie 2001

  2. #2

    Standaard

    heb deze vraag ook al een keer op dvd.nl gesteld volgens mij weet niemand het...

    ik begin me steeds vaker af te vragen of hij wel komt.

    missen we de onboard crash van burti op Hockenheim & Spa en nog meer actie

  3. #3

    Standaard

    Ik vond de 2000 seizoen dvd een beetje tegenvallen, had toch meer verwacht langere samenvattingen te kunnen zien met multi-angles, zodat je naar elke camera kan schakelen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Reken er inderdaad maar niet meer op. Was indertijd een probeersel volgens mij van Columbia Tristar als ik me niet vergis. Bij de aanvang van het seizoen 2001 lag het overzicht van 2000 toen reeds in de shops.
    Persoonlijk vond ik het een rommelige compilatie. Wellicht dat de FIA het met me eens was...
    De jaaroverzichten van de FIA zelf zijn vele malen beter (en korter...). Helaas zijn die alleen nog op VHS verkrijgbaar.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    De jaaroverzichten van de FIA zelf zijn vele malen beter (en korter...). Helaas zijn die alleen nog op VHS verkrijgbaar.
    Met al dat geld dat daar binnenstroomt kunnen ze toch wel een mooie DVD maken?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #6

    Standaard

    onderstaande komt van

    http://www.dukevideo.com/misc/help.htm

    Questions & Answers
    Q. Why does Duke not offer a DVD of the 2001 F1 Review?
    A. As at the beginning of 2002, and during most of December 2001, this was the question most commonly asked by our customers. Firstly, we would very much like to be able to offer a DVD of the 2001 F1 Review to our customers, but no such product exists at the present time. Duke bought the UK rights to distribute VHS tapes of the F1 Review from the rights owners, Formula One Management, but we do not own, and to the best of our knowledge, no one else owns the DVD rights to this important programme.


    As far as we are aware, no decision has been made as to whether these rights will ever be sold to a video publishing company, but we very much hope that they will be sold to Duke or another company at some point during 2002. With over 30% of programmes purchased for home use now being DVD, we are as anxious as many of our customers to have positive information about a DVD of the F1 Review 2001.


    Met andere woorden
    Nu het afgelopen jaar er zo'n getouwtrek is geweest over de beeld rechten tussen ene meneer Kircjh en ene Ecclestone is het nog niet zeker of de beeldrechten ineens worden vrijgegeven.........


    mad:

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ger
    Met andere woorden
    Nu het afgelopen jaar er zo'n getouwtrek is geweest over de beeld rechten tussen ene meneer Kircjh en ene Ecclestone is het nog niet zeker of de beeldrechten ineens worden vrijgegeven..
    Tja en de consument is weer de dupe. En wij maar betalen, €160 voor een kaartje en dan mag je een plaatsje zoeken op een modderige heuvel.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Tja en de consument is weer de dupe. En wij maar betalen, €160 voor een kaartje en dan mag je een plaatsje zoeken op een modderige heuvel.
    OK allen bedankt voor de info. Afwachten dus maar. Lex, voor €285 zat ik bij La Source (op een stoeltje). Ook erg veel geld maar geweldig om een keer mee te maken

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman


    OK allen bedankt voor de info. Afwachten dus maar. Lex, voor €285 zat ik bij La Source (op een stoeltje). Ook erg veel geld maar geweldig om een keer mee te maken
    Ja, dat wel. Dat was zeker een Gold kaartje?
    Ik had achteraf wel een Silver kaartje willen kopen bij Eau Rouge
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ja, dat wel. Dat was zeker een Gold kaartje?
    Ik had achteraf wel een Silver kaartje willen kopen bij Eau Rouge
    Klopt, was wel een verjaardagscadeau. Zelf vind ik dat erg veel geld voor en weekend. Silver in de Eau Rouge is inderdaad een een hele mooie plek. Wat een machtige bocht he?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Silver in de Eau Rouge is inderdaad een een hele mooie plek. Wat een machtige bocht he?
    De bocht der bochten
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #12

    Standaard

    Ik ben dus al 25 jaar bezig met officials werk in de autosport en ik denk dat jullie in het begin Mark Webber wel uit z'n Minardi zagen komen ???

    Werd begeleidt door een collega Official uit Nederland...



    Hij was zelfs nog even in beeld op RTL5

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ger
    Ik ben dus al 25 jaar bezig met officials werk in de autosport en ik denk dat jullie in het begin Mark Webber wel uit z'n Minardi zagen komen ???

    Werd begeleidt door een collega Official uit Nederland...



    Hij was zelfs nog even in beeld op RTL5
    Was hij die een spin maakte in de grote grindbak bij de Pouhon bocht? Daar zat ik redelijk vlakbij
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #14

    Standaard

    om even back to bussiness te komen.

    ik zag op me werk vandaag een e-mailtje binnen komen. dat het ps2 spel formule1 2002 besteld kan worden en daar zit dan het seizoensoverzicht op dvd van 2001 bij!!!

    dus ik heb goede hoop dat columbia hem in oktober gewoon uitleverd. dan zou ik heel blij zijn, en met mij andere.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    dus ik heb goede hoop dat columbia hem in oktober gewoon uitleverd. dan zou ik heel blij zijn, en met mij andere.
    Lijkt me wel, ik heb geen PS2 dus gewoon een DVD, met lange samenvattingen opgenomen in multi-angel graag
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #16

    Standaard

    Mijn idee Lex, eindelijk! Vorig seizoen was, zeker in het begin, zeer spectaculair!

  17. #17

    Standaard

    Weet iemand het www van Columbia-Tristar? Of een e-mailadres zodat ik eens kan informeren?

  18. #18

    Standaard

    kheb ook al een email gestuurd maar nog niets gehoord. via sony.nl kom je ook op de columbia site.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •