Pagina 41 van 42 EersteEerste ... 31373839404142 LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 1044 worden weergegeven.
  1. #1001

    Standaard

    weet je dat niet eens , maargoed die dingen die je opnoemt kunnen verbeterd worden inderdaad , maar dat is al aardig verbeterd , en ingame messaging ed wordt al veel in games gestopt( door de patent die micro heeft op ingame messaging op een console).en voor het feit dat psn zo jong is en zeer rap het netwerk heeft opgericht hebben ze het zeer goed voor elkaar met een netwerk dat zich kan meten met de xbox live, we zijn er nog niet .... maar het scheeld zeer weinig ...

  2. #1002

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Wie ben jij dan?
    Ik vind PSN zuigen ja en dan heb ik misschien niet over games zoals Warhawk die idd nu zonder problemen verlopen maar over het algemeen(aanbod,updates,installaties,friendlist,be richten sturen enz).
    Maar goed ieder zijn mening he zal er ook niet verder op doorgaan want verder is de PS3 idd een mooi ding.
    Hoe kun jij als Xborg zeggen dat PSN zuigt terwijl XBL een betaalde service is en het rond de kerst een dikke maand plat heeft gelegen? Gaat mij voorbij. Je bent volgens mij gewoon jaloers omdat GTA4 op de PS3 de beste versie blijkt te zijn, ongeacht al die XBL prietpraat.

    Je hoeft ook niet telkens terug te komen in dit PS3 gedeelte van het forum om je gal te gooien op de PS3: je kunt gewoon weg blijven...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  3. #1003

    Standaard

    Jij bent echt triest met die opmerking of kan je niet tegen kritiek van het PSN
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  4. #1004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Jij bent echt triest met die opmerking of kan je niet tegen kritiek van het PSN
    Ik heb je nog geen kritiek horen geven anders dan: het zuigt want het is gratis. Volgens mij ziet iedereen dat toch precies andersom. Kom maar op met je kritiek dan. Ik kan alles weerleggen wat je aan gaat dragen, je bent erg voorspelbaar.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  5. #1005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Hoe kun jij als Xborg zeggen dat PSN zuigt terwijl XBL een betaalde service is en het rond de kerst een dikke maand plat heeft gelegen? Gaat mij voorbij. Je bent volgens mij gewoon jaloers omdat GTA4 op de PS3 de beste versie blijkt te zijn, ongeacht al die XBL prietpraat.
    Mmm, naar mijn weet heeft XBL zeker nooit 'n langer platgelegen dan 'n paar uur, en ben zelf toch wel 360 gebruiker van het eerste uur. Verder toch wel duidelijk waar jouw prioriteiten liggen.. hoe kan je in godesnaam nou jaloers zijn over iets materialistisch, last van 'n lage eigendunk?

    Je hoeft ook niet telkens terug te komen in dit PS3 gedeelte van het forum om je gal te gooien op de PS3: je kunt gewoon weg blijven...
    Waarom mogen mensen die met argumenten komen niet discussieren in dit topic?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #1006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Mmm, naar mijn weet heeft XBL zeker nooit 'n langer platgelegen dan 'n paar uur, en ben zelf toch wel 360 gebruiker van het eerste uur. Verder toch wel duidelijk waar jouw prioriteiten liggen.. hoe kan je in godesnaam nou jaloers zijn over iets materialistisch, last van 'n lage eigendunk?
    Volgens was ik niet met jou in discussie. Maar goed, er zijn genoeg mensen die een maand niet van XBL gebruik hebben kunnen maken, o.a. mijn broertje. Google eens. Je laatste zin slaat trouwens kant nog wal, maar dat is vaker als je dit topic in komt. De lol van het derailen van een PS3 topic lijkt nog steeds volksvermaak voor je.


    Waarom mogen mensen die met argumenten komen niet discussieren in dit topic?
    Je hebt het blijkbaar nooit begrepen dus: Reden van zinloosheid argumenten: omdat het topic over de gebruikerservaringen (met nadruk op gebruikers, geen pokdalige 360 fanboys die wel eens stiekem op een PS3 in de spelletjeswinkel spelen) met de PS3 als BD speler. De opmerkingen als 'PSN zuigt' en '360 is beter' zijn dus volledig uit de context van de discussie omdat: (A) PSN niks aan de functionaliteit van de PS3 als BD speler afdoet en (B) de 360 geen BD alternatief is.

    Einde discussie toch? Gewoon doorlopen naar een ander topic zou ik zeggen.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  7. #1007

    Standaard

    Eigenaardige kijk heb jij toch op het leven maarjah wat jij wil jongen.... vooral op deze tour doorgaan.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  8. #1008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Eigenaardige kijk heb jij toch op het leven maarjah wat jij wil jongen.... vooral op deze tour doorgaan.
    En je blijft maar doorgaan met het ontsporen van dit topic. Wat veranderd er aan de BD functionaliteit van de PS3 als de 360 (even hypothetisch natuurlijk) beter zou zijn dan de PS3 voor games? Niks: boeit totaal niet voor de discussie. En wat als PSN slechter zou zijn dan XBL? Helemaal niks; de 360 is niet eens een BD speler dus waarom zou je deze überhaupt bij dit topic betrekken?

    En maar weer (tevergeefs) de bal terugkaatsen naar de ander als deze je helemaal vast heeft geluld. Zoals te verwachten was van je: erg triest.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  9. #1009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    En je blijft maar doorgaan met het ontsporen van dit topic. Wat veranderd er aan de BD functionaliteit van de PS3 als de 360 (even hypothetisch natuurlijk) beter zou zijn dan de PS3 voor games? Niks: boeit totaal niet voor de discussie. En wat als PSN slechter zou zijn dan XBL? Helemaal niks; de 360 is niet eens een BD speler dus waarom zou je deze überhaupt bij dit topic betrekken?

    En maar weer (tevergeefs) de bal terugkaatsen naar de ander als deze je helemaal vast heeft geluld. Zoals te verwachten was van je: erg triest.
    Jij bent diegene die de hele tijd MS als argument poogt te gebruiken.. jij bent diegene die steeds over xbox zit te miepen, jij bent diegene die GTA4 ophemelt op de PS3 tov. de 360 versie, jij bent diegene die PSN verkiest boven XBL... En het mooiste is dat jij uit paniek begint met degenereren van mensen, en vervolgens beweer jij dat wij (andere gebruikers) het topic ontsporen?

    Als het vanuit jouw kant komt, heeft het natuurlijk wel alles van doen met dit Topic...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  10. #1010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Jij bent diegene die de hele tijd MS als argument poogt te gebruiken.. jij bent diegene die steeds over xbox zit te miepen, jij bent diegene die GTA4 ophemelt op de PS3 tov. de 360 versie, jij bent diegene die PSN verkiest boven XBL... En het mooiste is dat jij uit paniek begint met degenereren van mensen, en vervolgens beweer jij dat wij (andere gebruikers) het topic ontsporen?
    Ik reageer slechts op comments van anderen. Als deze uitmonden in een fanboy ruzie waren de comments waarop ik reageerde dus flamebait en moet je bij de betreffende commenter zijn.

    Als het vanuit jouw kant komt, heeft het natuurlijk wel alles van doen met dit Topic...
    Ik snap jou niet... Heb je niet nog een jaren 60 film die je nog moet kijken ofzo? Je hebt geen PS3 dus ik weet niet waarom je hier de Xbot moet komen uithangen en overal flamebait moet strooien in deze topics. Ik heb je toch pas nog gezegd dat ik daar een hitte schild voor heb? Je berichten voegen zo echt niks toe aan het topic en het lijkt mij erop alsof je mijn oprechtheid gebruikt als steunpilaar voor het derailen van dit topic? En dan straks weer in het topic voor de vervelende gebruikers anderen een gele kaart proberen te bezorgen? Kinderachtig, was je maar constructief bezig.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  11. #1011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Waarom mogen mensen die met argumenten komen niet discussieren in dit topic?
    Omdat dit Jeroen's hoogsteigen forum is:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Volgens was ik niet met jou in discussie.
    (...)
    Einde discussie toch? Gewoon doorlopen naar een ander topic zou ik zeggen.
    Dat je dat nog niet begrijpt .

  12. #1012

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Ik reageer slechts op comments van anderen. Als deze uitmonden in een fanboy ruzie waren de comments waarop ik reageerde dus flamebait en moet je bij de betreffende commenter zijn.
    Wat een hypocriet gelul. Iemand geeft een mening die niet in jouw straatje past, en wordt vervolgens door jou voor Xborg en wat al niet meer uitgemaakt. Er is hier maar 1 flamende fanboy, en dat ben jij.

  13. #1013

    Standaard

    tja moet toch zeggen dat ik jeroen met sommige dingen steun, het is namelijk 9 van de 10 keer zo dat in een topic over de ps3 of blu-ray de zogenaamde super xbox en xbox live te voorschijn komt , terwijl t meestal helemaal nix met de topic te maken heeft....

    Het gaat hier over gebruikerservaringen met de ps3 als blu-ray speler, dit zijn 2 dingen die niets te maken hebben met microsoft... Tog?!

  14. #1014

    Standaard

    Hey nog 'n fanboy zo te zien aan het profiel?.. jeroen z'n backup account?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  15. #1015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Omdat dit Jeroen's hoogsteigen forum is:

    Dat je dat nog niet begrijpt .
    Hou op met het derailen van dit topic...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Wat een hypocriet gelul. Iemand geeft een mening die niet in jouw straatje past, en wordt vervolgens door jou voor Xborg en wat al niet meer uitgemaakt. Er is hier maar 1 flamende fanboy, en dat ben jij.
    Een mening die totaal niet onderbouwd is en (juist daardoor) kant nog wal raakt. De meningen zijn allemaal van: het zuigt en ik ben blij dat ik geen PSN heb. Dan nog, ook jij begrijpt het niet: het al dan wel of niet beter zijn (wat de fuck dat ook mag betekenen) van de 360 of de PS3, doet niks af aan de functionaliteit van de PS3 als zijnde een BD-speler (al helemaal wanneer je bedenkt dat de 360 geen alternatief is voor de PS3 in de context van het topic, omdat deze geen BD functionaliteit bevat). Al deze discussies zijn voorbij het zinloze en ik snap niet dat niemand anders dit inziet. Ik bedoel, PSN kan morgen instorten en Sony kan de stekker uit het playstation verhaal trekken: dan nog is mijn PS3 een 2.0 BD speler en de 360 niet. Conclusie: het onderwerp de '360' past niet in deze discussie. Er is wel een ander PS3 topic waar het beter in zou passen omdat deze een wat bredere context heeft. In dit topic (waar ik nu in post) is hier echter geen plaats voor.

    En nou gauw weer ontopic!
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  16. #1016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Hey nog 'n fanboy zo te zien aan het profiel?.. jeroen z'n backup account?
    Houd op met het derailen van dit topic.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  17. #1017

    Standaard

    tja ik ben een fanboy dus.

    Maak een xbox topic aan en mij zal je niet zien daar hoor, kunnen jullie lekker praten over hoe geweldig de xbox en live is.....

    Maargoed omdat ik t met iets met iemand eens ben ben ik gelijk een back up? Maarru als jullie iets zouden zeggen wat relevant zou zijn en zou kloppen, dan ben ik t misschien wel met jullie eens, maar ja daar ken ik vast lang op wachten
    Laatst aangepast door dragon : 28-04-2008 om 12:53

  18. #1018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Hou op met het derailen van dit topic...
    Hou jij maar eens op met het derailen van dit forum... . Je kunt er zoveel omheen smoezen als je wilt, maar elke thread waar jij je in roert verandert in vergif.

  19. #1019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dragon Bekijk bericht
    tja moet toch zeggen dat ik jeroen met sommige dingen steun, het is namelijk 9 van de 10 keer zo dat in een topic over de ps3 of blu-ray de zogenaamde super xbox en xbox live te voorschijn komt , terwijl t meestal helemaal nix met de topic te maken heeft....

    Het gaat hier over gebruikerservaringen met de ps3 als blu-ray speler, dit zijn 2 dingen die niets te maken hebben met microsoft... Tog?!
    Nah, precies wat ik bedoel: het heeft totaal geen zin om deze discussies te voeren. Je wordt er hier zelfs op aangevallen. Het gebeurd ook in het andere PS3 topic. Dat heb ik een tijdje geleden geopend maar vanaf het eerste moment proberen fanboys dat topic te derailen. Het beste kan je ze negeren maar het is wel zonde voor de mensen die hier komen met serieuze bedoelingen. Jammer, want ze blijven echt in discussie met je gaan en daarna beschuldigen ze je van flamen. Ik bedoel, als ze je daarvoor uitmaken betekend dat dat ze denken dat je een trol bent: ze blijven wel in discussie met je gaan wat betekend dat de trol wint. De conclusie van ieder oplettend persoon moet dan zijn dat juist zij zelf aan het trollen zijn en deze topics proberen te derailen.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  20. #1020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Hou jij maar eens op met het derailen van dit forum... . Je kunt er zoveel omheen smoezen als je wilt, maar elke thread waar jij je in roert verandert in vergif.
    Oké: geef me één argument waarom een opmerking als 'PSN zuigt' of 'de 360 heeft betere games' iets bij zou (kunnen) dragen aan dit topic.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  21. #1021

    Standaard

    waarschijnlijk zien ze gewoon in dat ze al die jaren op het verkeerde paard hebben gewed.
    Is toch wel mooi dat zo'n forum de ogen van mensen kan openen .....
    Laatst aangepast door dragon : 28-04-2008 om 12:59

  22. #1022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Oké: geef me één argument waarom een opmerking als 'PSN zuigt' of 'de 360 heeft betere games' iets bij zou (kunnen) dragen aan dit topic.
    Geef me één argument waarom iemand voor Xborg uitmaken bij zou (kunnen) dragen aan dit topic. Als je niet wilt dat threads derailen, geef off-topic discussies dan ook geen voedingsbodem door er telkens hard en provocerend tegenin te gaan.

  23. #1023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dragon Bekijk bericht
    tja moet toch zeggen dat ik jeroen met sommige dingen steun
    Waarvan akte, dragon. 1x posten is genoeg.

  24. #1024

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dragon Bekijk bericht
    tja ik ben een fanboy dus.

    Maak een xbox topic aan en mij zal je niet zien daar hoor, kunnen jullie lekker praten over hoe geweldig de xbox en live is.....

    Maargoed omdat ik t met iets met iemand eens ben ben ik gelijk een back up? Maarru als jullie iets zouden zeggen wat relevant zou zijn en zou kloppen, dan ben ik t misschien wel met jullie eens, maar ja daar ken ik vast lang op wachten
    Grootste probleem is denk ik dat 'n paar mensen hier denken dat het 'n console forum is oid... Mensen die serieuze informatie zoeken gaan dus niet op 'n DVD/Film forum zoeken maar, lekker op Gamer.nl of dergelijk.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #1025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Geef me één argument waarom iemand voor Xborg uitmaken bij zou (kunnen) dragen aan dit topic. Als je niet wilt dat threads derailen, geef off-topic discussies dan ook geen voedingsbodem door er telkens hard en provocerend tegenin te gaan.
    De reden: Door Xborg moet nog duidelijker worden dat de commenter niks anders doet dan flamebait strooien hetgeen er toe moet leiden dat het topic ontspoort. Het is dus een manier om onvrede over de commenter (en wat hij met dit topic aan het doen is) duidelijk te maken en hem duidelijk te maken dat hij hiermee zou moeten stoppen. Het hoofddoel is dus het topic vrijhouden van een vlammenzee.

    Houd je nu op?
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

Pagina 41 van 42 EersteEerste ... 31373839404142 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •