Pagina 18 van 29 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 715 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    We zien ze op een manier die we op dit forum niet mogen bespreken...

  2. #427

    Standaard

    Toch eens even gewoon vragen... Dat iemand een Blu-ray schijf ript en dan op het web zet ter download .. OK .. .da's iets wat hier inderdaad niet besproken mag worden.
    Maar wat is er mis met iemand die met z'n recorder een TV uitzending opneemt en dit digitaal aanbiedt?

    Is toch eigenlijk het zelfde als iemand die de laatste GTST aflevering op VHS heeft opgenomen en de volgende dag aan z'n buurvrouw laat zien?!

    Ik wil hier niet over trollen hoor en als deze discussie al 10x gevoerd is en DVD.nl gewoon z'n vingers niet wil branden hieraan begrijp ik dat ook ... maar toch vroeg ik het me af.

    Cheers,
    JW

  3. #428

    Standaard

    ik ben het wel met je eens Jurriaan.
    Me dunkt dat het gros van de bezoekers de series volgt op de manier waar we het over hebben. Niets mis mee, lijkt mij. De echte liefhebbers kopen de dvd's alsnog

  4. #429

    Standaard

    of kijken 'm alsnog op TV .. want DAAR gaat het om... ik vindt een tv uitzending nog niet impliceren dat ik iets op disc koop namelijk.

  5. #430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    We zien ze op een manier die we op dit forum niet mogen bespreken...
    Ach, ze werken het zelf in de hand met hun langetermijn releases. Allen ben ik er zelf niet zo bedreven in.

  6. #431

    Standaard

    Ik wacht ook gewoon braaf tot seizoen 3 in Nederland op DVD uitkomt maar dat duurt wel fucking lang zeg

  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ik wacht ook gewoon braaf tot seizoen 3 in Nederland op DVD uitkomt maar dat duurt wel fucking lang zeg
    Gewoon bij Play de R1 bestellen... voor 26 pondjes... of moet je nou ECHT die NL ondertitels hebben!?

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ik wacht ook gewoon braaf tot seizoen 3 in Nederland op DVD uitkomt maar dat duurt wel fucking lang zeg
    Ik hoop dat de verpakking van S3 dan past bij mijn S1 en 2, want ik nu heb ik S2 in de winkel zien staan en die stond me niet echt aan. De verpakking had geen blinkende glans meer en ook was de digistack veranderd in thins.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #434

    Standaard

    Nee, niet Michael, Julianne, Roger of Demi, maar Ronald D. Moore heeft bij United Artist getekend voor een trilogie science fictionfilms. Hij zal de drie films zelf schrijven en maken. Ron Moore is vooral bekend als de man achter de nieuwe Battlestar Galactica serie. Hij was daarvoor ook een belangrijke kracht bij Carnivalé en Roswell, en ooit producent en schrijver voor Star Trek: The Next Generation en Star Trek: Deep Space Nine. Hij werkte al eerder samen met United Artist bazen Tom Cruise en Paula Wagner, toen hij meeschreef aan het scenario van Mission: Impossible II.

    bron : variety

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik hoop dat de verpakking van S3 dan past bij mijn S1 en 2, want ik nu heb ik S2 in de winkel zien staan en die stond me niet echt aan. De verpakking had geen blinkende glans meer en ook was de digistack veranderd in thins.
    Wel lollig dat jij je hier werkelijk druk om maakt. Bizar toch?

  11. #436

    Standaard

    Ik maak me daar druk in ja. Heb een hekel aan het feit dat ze een paar seizoenen dezelfde verpakking hanteren en dan overschakelen omdat het voor hen goedkoper is. Er zijn er hier wel een hele hoop die zich druk maken op welke verpakking de film krijgt. Ik ben niet de enigste. Als verzamelaar heb ik graag dat alles past.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #437

    Standaard

    Vorige week even een flinke inhaalslag gemaakt met de r1 box van seizoen 3 (ik weigerde te wachten op de Nederlandse release en bovendien, de r1 heeft veel meer extra's én is een stuk goedkoper)... Anyway, sterk seizoen, maar lijkt alsof men naar het einde toe de weg een beetje kwijt is. Gister de eerste 2 afleveringen van seizoen 4 gekeken, en ik moet zeggen: dat gevoel overheerst nog steeds. Toch een beetje jammer...

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik maak me daar druk in ja. Heb een hekel aan het feit dat ze een paar seizoenen dezelfde verpakking hanteren en dan overschakelen omdat het voor hen goedkoper is. Er zijn er hier wel een hele hoop die zich druk maken op welke verpakking de film krijgt. Ik ben niet de enigste. Als verzamelaar heb ik graag dat alles past.
    Ik hoop wel dat je je realiseert dat je een gigantisch luxeprobleem hebt. Is niet erg, ieder zijn ding, het komt alleen nogal ironisch op me over, omdat ik werkelijk niet begrijp waarom iemand zich daarover druk maakt. Om het wat in perspectief te plaatsen. De wereld wordt geregeerd door hebzucht. In een groot deel van de wereld is er armoede, oorlog, dood en verderf, hebben mensen honger, sterven kinderen, etc.



    ....en jij ligt wakker van een dvd hoesje.

  14. #439

    Standaard

    Zo kun je alles in een perspectief plaatsen. De wereld wordt geregeerd door hebzucht. In een groot deel van de wereld is er armoede, oorlog, dood en verderf, hebben mensen honger, sterven kinderen, etc.

    En jij koopt/kijkt films/series. Kun je dat geld mooi geven aan diegene die arm zijn niet?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift Bekijk bericht
    Ik hoop wel dat je je realiseert dat je een gigantisch luxeprobleem hebt. Is niet erg, ieder zijn ding, het komt alleen nogal ironisch op me over, omdat ik werkelijk niet begrijp waarom iemand zich daarover druk maakt. Om het wat in perspectief te plaatsen. De wereld wordt geregeerd door hebzucht. In een groot deel van de wereld is er armoede, oorlog, dood en verderf, hebben mensen honger, sterven kinderen, etc.



    ....en jij ligt wakker van een dvd hoesje.
    Kun je die 'hoe verbeter ik de wereld' ideeen ook ergens anders plaatsen ? Dit topic gaat over Battlestar Galactica.

  16. #441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Kun je die 'hoe verbeter ik de wereld' ideeen ook ergens anders plaatsen ? Dit topic gaat over Battlestar Galactica.
    IDD je hebt je eigen fylosofie topic open getrokken, ga daar lekker verder

    Ik zou het ook series een klote streek vinden als universel WEER van opbergmanier/cover veranderd. Het is gewoon gvd heel irritant als je een serie wilt sparen en alles niet matched omdat één of andere *** dat achter een bureau bedenkt dat dat beter is.

    Om maar eens een goed voorbeeld te nemen: Miami Vice eerste 2 seizoenen houden ze de UK covers aan, seizoen 3 t/m 5 US covers. Staat totaal niet naast elkaar. Wat voor een *** bedenkt zoiets?

  17. #442

    Standaard

    Dat is de reden waarom ik mijn dvd's heb doorverkocht. Ik koop alles wel weer op dvd als ze de complete serie inclusief Razor en de miniserie e.d. in 1 box stoppen ofzo. Ik heb geleerd van mijn fouten in het verleden. In de tussentijd heb ik het internet.


    Ik vind trouwens ook dat BSG een beetje de weg kwijt lijkt te zijn. Ik heb gisteren seizoen 2 weer eens bekeken en het tempo lag daar wat hoger, meer interessante verhaallijnen en karakterontwikkeling. Ook vind ik de editing en de muziek stukken beter in de eerdere seizoenen en de eerste afleveringen van seizoen 3. Ik weet niet wat ze aan het doen zijn maar het lijkt een compleet andere serie tegenwoordig. Ook vind je ineens weer karakters waar je afleveringen lang niets over hoort terug met grote verhaallijnen terwijl dit het laatste seizoen is.

    De tijd dat ik niet kon wachten tot de volgende aflevering is allang voorbij. Als ik nu een paar dagen te laat ben dan vind ik het wel prima. Ik zi het uiteindelijk wel een keer. Het viel me ook op dat in de eerste 2 seizoenen er aan het eidne van elke aflevering wel een cliffhanger zat. Dat is nu echt veel minder geworden. Ik ben zelf niet zo van de actie om het knallen ofzo maar het militaire aspect mag wel eens terugkomen i.p.v. dat religieuze en politieke gepraat de hele tijd. Dit was al sterk aanwezig in de eerste twee seizoenen maar het had wat mij betreft een perfecte balans. Ze lijken nu een beetje over boord te zijn gegaan in dit opzicht. En dat komt vaniemand die The West WIng als 1 van de beste series ziet.

  18. #443

    Standaard

    Ik heb precies hetzelfde; de scherpte lijkt grotendeels verdwenen... Als je bijvoorbeeld kijkt naar de eerste afleveringen van seizoen 3... Dat waren met gemak de beste van de hele serie. Tempo, drama, actie, scherpe verhaallijn die uiterst doeltreffend gebruikt maakt van situaties die momenteel in de wereld spelen...
    De makers lijken (naar mijn idee) doorgeschoten in het nadruk leggen op personen en relaties, waardoor the big picture wat verwaarloosd is. Neem nu de hele situatie rond The Final Five. We zijn nu al vier afleveringen bezig met vier van de vijf Cylons die proberen te accepteren dat ze Cylons zijn. Dan weer dat gedoe tussen Starbuck en Apollo. Dan weer wel, dan weer niet, dan is het definitief afgesloten, dan toch weer niet. Het wordt naar mijn smaak teveel opgerekt. Alsof de makers hun eigen kwaliteiten wat overwaarderen. Het zijn veelal boeiende personages, maar op deze manier halen ze er de rek volledig uit. Erg jammer...

  19. #444

    Standaard

    Net aflevering zes van seizoen 4 gezien en ik moet zeggen, het niveau is toch terug aan het stijgen hoor.!

    Al enig idee wanneer seizoen 3 en razor hier gaan uitkomen?

  20. #445

    Standaard

    Ik ben het pas aan het volgen. Maar wat een Drama zeg in die series tegenwoordig. Mag voor mij toch iets minder. Actie is actie,. beetje drama mag. Maar niet dat oeverloze ellenlange gezeik.

    Trouwens, wat ik niet heb begrepen.

    Helo trekt in ene zijn wapen en richt het op Boomer. Hoe kwam hij erachter dat Boomer een Cylon was?

    Wat heb ik niet gezien?
    Laatst aangepast door KILLER : 14-05-2008 om 06:40

  21. #446

    Standaard

    Dat 'drama' element vind ik nu net het sterke punt van deze serie.

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mettesboy Bekijk bericht
    Net aflevering zes van seizoen 4 gezien en ik moet zeggen, het niveau is toch terug aan het stijgen hoor.!

    Al enig idee wanneer seizoen 3 en razor hier gaan uitkomen?
    Seizoen 3 ? Geen idee. Ik hoop dit jaar nog. Heb zo'n vermoeden dat Razor hier helemaal niet uitkomt dus dan koop ik de UK versie wel.

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Sastriawan Bekijk bericht
    Iets anders...
    Ik vind het een hele leuke serie, maar waar ik me wel mateloos aan geirriteerd heb is aan dr. Gaius. Niet zozeer zijn spel, maar het feit dat het gewoon te obvious is dat die man niet helemaal goed is en niemand daar verder aandacht aan schenkt. Het is net als met horrors: dat mensen wat horen en tegen beter weten in toch gaan kijken

    En I know I know.... Het is maar fictie
    Ik irriteer me ook mateloos aan zijn rol. Een vrij goede serie verder maar dan zo'n drol-rol in het midden. Volgens mij is hij niet meer dan een "pretty face filler met een engels accent" voor de meisjes. Hij doet me trouwens ook denken aan "Jeff Goldbum" met zijn gedrag, uiterst irritante acteur vind ik dat. Smet op de serie!!!! Wil je een gekke doctor verwerken in de serie doe het dan wat subtieler denk ik dan.. Snap die amerikanen niet. Alsof ze niet beter wisten ofzo Iedereen denkt dat deze serie dan zo goed geschreven is en diep uitgedacht is enzo, verwerken ze wel een heel doorzichtge aars in het geheel. Zou dat wat zeggen over de rest van het script en hoe doorzictig die wel niet is?
    Zou je irl bv een cylon-meisje vertrouwen die in ene gek kan gaan doen? In de serie doen ze daar niet zo moeilijk over schijnt. Binnen 30 sec is het vertrouwen al gewonnen terwijl ze net daarvoor elke 33 min. werden aangevallen en afgeslacht door robots. Mijn gedachtengang heeft ook zijn grenzen tot in hoeverre ik de BS wil pikken enkelt om vermaakt te worden. En die schrijvers gaan wel heel ver.
    Laatst aangepast door KILLER : 14-05-2008 om 07:09

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Dat 'drama' element vind ik nu net het sterke punt van deze serie.
    Same here. En dat werd naar mijn idee de eerste drie seizoenen ook goed en intelligent uitgewerkt (en dan met name de eerste afleveringen van seizoen 3). Nu lopen er opeens zoveel verschillende verhaallijnen door elkaar (roslin's ziekte, final five, apollo in zijn nieuwe rol, starbuck die rijp is voor 't gekkenhuis, baltar als verlosser, cylons die elkaar afmaken) , waarvan er een aantal, zo niet allemaal, wel uiterst slap worden uitgewerkt neem nu aflevering zes; starbuck is niet voor rede vatbaar, maar zodra gaeta in zijn been is geschoten, slaat ze volledig om. Ik vind dat niet geloofwaardig. Baltar's nieuwe rol is ook enorm vervelend en waar is Adama sr. gebleven? 3 minuten screentime in de afgelopen twee afleveringen? .

    Alles wordt maar opgerekt, verhaallijnen zijn uiterst saai en staan te ver van elkaar af.

    Ik vind er tot nu toe in seizoen 4 geen klap aan. Erg jammer om zo'n goede serie opeens te zien omslaan.

  25. #450

    Standaard is het dan toch zover?

    eindelijk eindelijk

    seizoen 3 staat terug op de release lijst van www.dvd-zone.nl
    en voor augustus nog wel!

    Razor zal wel bij seizoen 4 komen hoop ik!

Pagina 18 van 29 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •