Een mail naar de klantenservice sturen: klantenservice@movieminutes.com. Dat heb ik al zo'n 3x gedaan en steeds een nieuwe code verkregen. Ik vermeld dan ook het EAN nummer van de DVD erbij, maar ik weet niet of ze hier naar kijken.
Een mail naar de klantenservice sturen: klantenservice@movieminutes.com. Dat heb ik al zo'n 3x gedaan en steeds een nieuwe code verkregen. Ik vermeld dan ook het EAN nummer van de DVD erbij, maar ik weet niet of ze hier naar kijken.
Hoi mensen,
Ik denk dat ik deze vraag vast al voor de -tigste keer stel: maar ik heb bijna 2 maanden geleden betaald voor 4 dvd's via Movie Minutes maar heb nog niets ontvangen. Mails aan de klantenservice leveren nulkommanul:x reactie op. Wie heeft recentelijk dezelfde ervaring?
pluk de dag
Bij mij is het ook al zo'n goeie 2 maanden geleden dat ik er 2 DVD's heb besteld. Maar als ik dat hier zo lees is dat tegenwoordig vanzelfsprekend bij Movie Minutes. Ik maak me er dan ook niet echt zorgen over, ze zullen uiteindelijk wel aankomen. Klantvriendelijk kan je het niet noemen, maarja veel kan je er niet aan doen.
Hallo,wel ik heb ook een probleem, ik had ook een dvd besteld met mijn verworven punten van movieminutes en dat is al geleden van maart en op mijn status staat dat het in bestelling is maar nog altijd niks ontvangen maar er is wel 5 euro getort.vroeger had ik al eens een paar bestellingen gedaan zonder klachten en nu is er daar iets degelijks aan de hand
The temperature inside this apple pie is over 1000 degrees. If I squeeze it, a jet of molten bramley apple will squirt out. Could go your way; could go mine. Either way, one of us is going down!!!!
Da's wel echt erover natuurlijk. Toch vreemd want er zijn blijkbaar toch ook nog steeds mensen die hun DVD's wel ontvangen en sommigen veel sneller als dat (nuja, snel is dan na 3 maanden ofzo..). Ze werken daar gewoon tergend traag maar uiteindelijk ontvangt iedereen z'n bestelling wel.
Op zich ben ik nog altijd blij met deze actie want de Buena Vista DVD's zakken in de winkels maar zeer traag in prijs (de meesten blijven steken op €10). Op een film als Déja Vu wil ik dan wel even zitten wachten want die ga ik voorlopig toch niet voor €5 of minder tegenkomen in de winkels.
Inmiddels al een aantal maanden geleden besteld bij ze. Volgens mij stond er op de website die inmiddels uit de lucht is iets van 1 maand levertijd.
Enkele mails verstuurd aan ze ... bestelling van 21 december 2007 is inmiddels nog niet ontvangen!!!
op 08-02-2008 deze reactie gehad
========================
Onze verzenddienst is momenteel bezig met het versturen van de bestellingen
van december. Zij doen dit op chrologische volgorde van binnenkomst van
betalingen. jou betaling werd verwerkt op 21 december. Zodra zij bij jouw
bestelling komen zal deze worden verstuurd. Ik hoop je voldoende te hebben
geïnformeerd.
Onze oprechte excuses voor dit ongemak.
met vriendelijke groeten,
Kim G.
Movie Minutes Klantenservice
================================
op 26-03-2008 deze reactie gehad
================================
Bedankt voor je e-mail.
Door de aanhoudende technische problemen bij Movie Minutes is het voor mij
niet na te gaan wanneer je bestelling nu uiteindelijk wordt verstuurd. Jouw
bestelling ligt "in afwachting" bij de verzenddienst. Omdat het om honderden
bestellingen gaat en alles handmatig moet worden verstuurd, duurt het
allemaal veel langer. Het enige wat ik je kan aanbieden is dat je toch nog
even afwacht of anders ga ik ervoor zorgen dat je de verzendkosten krijgt
teruggestort, de bestelling wordt geannuleerd en de punten weer worden
bijgeschreven op je account. Mijn excuses voor deze service en het ongemak.
Laat me even weten wat je gaat doen.
In afwachting van jouw antwoord, verblijf ik,
met vriendelijke groeten,
Helmie M.
Movie Minutes Klantenservice
===============================
Vandaag ze per email in kennis gesteld van in gebreke stelling.
Wie heeft ook nog steeds zijn bestelde zaken niet ontvangen?
Wie overweegt ook een aangifte wegens fraude en/of oplichting
zeker nu ook de site www.movieminutes.com niet meer lijkt te bestaan.
www.movieminutes.com bestaat gewoon hoor En van fraude en/of oplichting is geen sprake. Ze bieden je aan om je geld en punten terug te storten, dus als je niet meer wilt, dan doe je dat toch gewoon? Ik ben het uiteraard wel met je eens dat het een van de slechtste acties is waar ik ooit van heb gehoord. Heb wel al 750 punten, maar door alle reacties hier ben ik erachter gekomen dat je beter kan wachten tot de films zelf 5 euro in de winkel liggen, want dan ben je er gewoon zeker van dat je ze krijgt.
Tja, veel succes om dat hard te maken. Trage service is niet gelijk aan oplichting.
movieminutes is van Disney, aangezien ze dezelfde klantenservice madam hebben.
Oplichting zal er niet echt aan de orde zijn, maar dat het een stelletje klunsen bij elkaar zijn mag duidelijk wezen....
Vandaag compleet uit het niets een mailtje gekregen. Ik krijg mijn geld teruggestort, geen enkele titel die ik eind november bestelde is nog leverbaar.
Prachtige acties toch! Gewoon opdoeken, dat is de oplossing!
Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!
Bij mij was al 6 maanden 1 titel niet leverbaar en even wat laten horen ho maar..
gewoon order cancellen.. en na 6,5 a 7 maanden je geld terug.. maar men vergeet bij movieminutes alleen even de nederlandse wet...
Wanneer je een product op internet koopt, gelden de regels volgens de Wet Koop op Afstand. Deze regels bepalen onder andere dat de verkoper uiterlijk binnen 30 dagen na je bestelling het product moet leveren. Gebeurt dit niet, dan moet hij het betaalde terugstorten. Ook hiervoor geldt een termijn van 30 dagen. Dus na uiterlijk 60 dagen had je je geld moeten terugontvangen. Na die 60 dagen heb je zelfs recht op wettelijke rente. bron: www.consuwijzer.nl
Als "goedmakertje" willen ze je 90 punten cadeau doen om dan zeker weer iets te bestellen wat ze nooit leveren...
Dus iedereen massaal even de wettelijke rente bij ze opeisen want deze in nederland opererende firma behoort zich wel aan de nederlandse wetgeving te houden...
Laatst aangepast door RaceDuck : 12-06-2008 om 17:12
Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 12-06-2008 om 20:21
|Gekeken films (WhatIWatch) |
"The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick
8 eurocent!!! Da's € 0,08!!! Da's fl 0.18!!! Daar doen we het voor, yes! 8)
"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."
Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler
welke 5 euro verzendkosten..
11 euro was het hoor.. het gaat om het principe dat men denkt de nederlandse wet aan de laars te kunnen lappen.. niet te reageren gedurende 4 maanden...
en wel meer mensen zo behandeld worden..
Ik wacht al sinds februari. Ik denk dat ik het kan vergeten, als ik de bovenstaande berichten lees...
We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)
Ik had derailed, seabiscuit en casanova besteld. Ze zijn vandaag binnengekomen. Het valt me dus nog mee.
We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)
Aangezien het maar niet wilde vlotten met mijn bestelling van eind december heb ik een paar weken terug verzocht om de kosten terug te storten.
Afgelopen week werd het bedrag teruggestort en wat ligt er zaterdag in de brievenbus?
Juist... de twee bestelde dvd's. :razz:
Ja kan nu zelfs S1 van Alias bestellen voor 200 MM! Mooi, laat de andere boxen maar komen.
Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55
DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]