Pagina 4 van 330 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 8243 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ik zie net dat er weer heel veel mooie titels een datum hebben gekregen !!

    2008 wordt een mooi jaar voor Blu Ray :P
    Epson TW-3200
    Onkyo TX-SR 605 Receiver
    Onkyo BD 606 Blu Ray Speler

  2. #77

    Standaard

    Hehe, hopelijk verknoeit DFW hun releases niet opnieuw (vooral dan 3:10 to yuma).

  3. #78

    Standaard

    Ik dacht dat ' Ladder 49 ' eind juni zou uitkomen, maar bij de lokale FRS en MM heb ik hem nog niet zien liggen, kan iemand ( WEDLOCK ? ) misschien bevestigen of deze misschien is vertraagd of.. ?
    Epson TW-3200
    Onkyo TX-SR 605 Receiver
    Onkyo BD 606 Blu Ray Speler

  4. #79

    Standaard

    Ladder 49 was eerst gepland voor begin Mei samen met een aantal andere Disney blu-rays maar werd uitgesteld samen met Chronicles Of Narnia.
    Helaas heeft Disney de disc uitgesteld zonder nieuwe datum.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #80

    Standaard

    Nu nog een half jaar wachten op 3:10 to Yuma? Wat haat ik DFW...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ladder 49 was eerst gepland voor begin Mei samen met een aantal andere Disney blu-rays maar werd uitgesteld samen met Chronicles Of Narnia.
    Helaas heeft Disney de disc uitgesteld zonder nieuwe datum.
    Ik heb Chronicles Of Narnia hier voor mijn neus liggen. Afgelopen zaterdag bij de FRS gehaald.

  7. #82

    Standaard

    Klopt dat je Chronicles Of Narnia kan hebben want die is wel gewoon uitgekomen vorige week.
    Ik bedoelde dat de films eerst samen werden uitgesteld van de 7 mei datum en dat nu alleen Chronicles was uitgekomen en niet Ladder 49 welke helemaal van de lijst is gehaald.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #83
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ondanks dat ik eerst vrij sceptisch was betreffende komende bd releases na de formatwar, het nu een beetje walhalla begint te lijken.
    Titels die nu op het grote doek uit zijn of nog moeten komen, hebben al een BD release datum.
    Dat was vroeger wel anders, zelfs met dvd
    Ik bedoel: Ironman, the dark knight, Narnia 2, Hancock, Indie 4 etc.
    Maar misschien ligt dat wel aan de tijd en moeite die Wedlock hierin steekt om alles nauwkeurig te houden.

    Het blijft alleen jammer dat sommige distributeurs nog niks met bd in NL doen
    En ook dat sommige nog niet kiezen voor een simultane release zoals bij The Spiderwick Cr. Cloverfield etc.
    Maar goed dat zal vast ook nog goed komen.

    Zoals ik al een keer eerder zei: het wordt een mooi blauw jaar.
    Ik kijk er naar uit, en blijf deze draad uiteraard goed in de gaten houden.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 02-07-2008 om 16:34
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Nu nog een half jaar wachten op 3:10 to Yuma? Wat haat ik DFW...
    Inderdaad een titel waar ik ook met smart op zit te wachten, ik irriteer me alleen aan de hoesjes van DFW, elke maatschappij in Nederland gebruikt de dunne hoesjes behalve DFW.
    Epson TW-3200
    Onkyo TX-SR 605 Receiver
    Onkyo BD 606 Blu Ray Speler

  10. #85

    Standaard

    Ik ben eens benieuwd of Rambo ook nog uitkomt binnen 2 weken. Er is nu nog geen persbericht. DFW moet van hun luie konten afkomen en eens beginnen de goeie titels te releasen. Snap niet dat wij zolang moeten wachten na USA en de UK om een film op BR/DVD te krijgen. 3:10 to Yuma is nu al een heel eind uit in andere plaatsen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #86

    Standaard

    3:10 to Yuma komt eerst in de bioscoop en wel op 28 augustus. Logisch dus dat we nog even moeten wachten op een BD release.

  12. #87

    Standaard

    Net daarmee dat zo'n releases toch wel enorm zwak zijn. Zolang na de releasedate in de US en UK? Komop! Gelukkig is dit niet zo bij The Dark Knight.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Nu nog een half jaar wachten op 3:10 to Yuma? Wat haat ik DFW...
    De US versie is regiovrij - dus wachten hoeft niet

  14. #89

    Standaard

    Mijn vriendin wil nu eenmaal blu rays met NL-ondertitels. Anders mag ik er geen meer kopen

    Het wachten stoort me niet zo erg, heb nog genoeg te bekijken. Het enige waar ik me aan erger is een zwakke transfer ...
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 02-07-2008 om 22:20 Reden: verbetering

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Mijn vriendin wil nu eenmaal blu rays met NL-ondertitels. Anders mag ik er geen meer kopen

    Het wachten stoort me niet zo erg, heb nog genoeg te bekijken. Het enige waar ik me aan erger is een zwakke transfer ...
    Ik wil ook alle blu-ray's met NL ondertiteling hebben want ik versta engels maar de helft als ik naar de film kijk.

  16. #91

    Standaard

    Bij de volgende link staan de Matrix films gepland voor 15 oktober. In dit topic staat 19 november.

    http://www.stichtingblu-ray.nl/downl...aytitel-nl.pdf

    Welke kan ik het beste geloven?
    The future is Blu

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Bij de volgende link staan de Matrix films gepland voor 15 oktober. In dit topic staat 19 november.

    http://www.stichtingblu-ray.nl/downl...aytitel-nl.pdf

    Welke kan ik het beste geloven?
    Dit is ook betrouwbare release lijst,dat kan je niet zeggen van Bol.com en FRS.Als er iets veranderd dan wordt de datum verplaatst.

  18. #93

    Standaard

    De enige andere redelijk betrouwbare datum is die van de Japanse versie. Dat is november.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  19. #94

    Standaard

    De lijst van Stichting Blu-Ray is betrouwbaar.
    Ik heb nog niks officieels van Warner gehad alleen wat mogelijke datums, ik zal de datums aanpassen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #95

    Standaard

    Ik had gelezen over een Blu-ray box met de Matrix films i.c.m. The Animatrix. Is er iets bekend over een release daarvan in Nederland?
    The future is Blu

  21. #96

    Standaard

    Dat er een box komt ja. Wanneer, hoe en wat?! Nog niet. Het blijft vooralsnog bij geruchten.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  22. #97

    Standaard

    Weet iemand of The Golden Compass dit jaar nog uitkomt?
    Never to forgive, Never to forget - Bene Gesserit saying

  23. #98

    Standaard

    Niet in Nederland, RCV brengt voorlopig geen films op blu-ray uit.

  24. #99

    Standaard

    Hmm..kan ik hem het beste halen uit de u.k. dan?
    Never to forgive, Never to forget - Bene Gesserit saying

  25. #100

    Standaard

    Ja, de UK-release is de beste optie. De Amerikaanse release is namelijk niet regiovrij (de UK-release ook niet, maar de UK heeft wel dezelfde regio als Nederland).

Pagina 4 van 330 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •