Pagina 85 van 139 EersteEerste ... 357581828384858687888995135 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.101 tot 2.125 van 3465 worden weergegeven.
  1. #2101

    Standaard

    Duurt nog veel te lang...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #2102

    Standaard

    Jemig, dan pas?

    Had eind oktober verwacht....misschien zelfs wel begin oktober....
    **** me gently with a chainsaw.

  3. #2103

    Standaard

    Had op cdwow een prijs van 60 euro gezien..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #2104

    Standaard

    Iedereen die de afleveringen wou zijn heeft dat allang gedaan (gedownload, NET5), dus zoveel maakt het voor de echte fans ook niet uit

  5. #2105

    Standaard

    Ik heb niet zoveel moeite met die datum, wacht waarschijnlijk toch tot januari met herkijken, zodat ik daarna direct verder kan met het volgen van het 5e seizoen.

    Is de coverart trouwens al vrijgegeven? Hopelijk dezelfde stijl als de eerste 3 seizoenen? (in ieder geval van de zijkant)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #2106

  7. #2107

    Standaard

    Ah mooi, zelfde stijl. Beetje cheesy cover, maar het gaat me om de zijkant, die zie ik als het in de kast staat.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #2108

    Standaard

    Zeker mooi

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #2109

    Standaard

    Mooie cover. Ben benieuwd hoe extended die extended afleveringen gaan zijn (lees: of ze ook maar iets toevoegen, of dat het zoals ik verwacht gewoon een excuus is om voor een half seizoen de volle prijs te kunnen vragen).

  10. #2110

    Standaard

    Ga er niet vanuit dat er ook maar iets is toegevoegd.

    De laatste twee seizoenen hadden ook zo'n loze subtitel op de DVD staan.

    Misschien dat ze de langere versie van There's No Place Like Home part 1 er op hebben staan (de eerste herhaling in Amerika had een langere versie van de persconferentie), maar zelfs daar ga ik niet van uit. Zal wel in de deleted scenes sectie belanden.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  11. #2111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps Bekijk bericht
    Ga er niet vanuit dat er ook maar iets is toegevoegd.

    De laatste twee seizoenen hadden ook zo'n loze subtitel op de DVD staan.

    Misschien dat ze de langere versie van There's No Place Like Home part 1 er op hebben staan (de eerste herhaling in Amerika had een langere versie van de persconferentie), maar zelfs daar ga ik niet van uit. Zal wel in de deleted scenes sectie belanden.
    Er stond een tijd geleden een persbericht op IMDB waarin Buena Vista voor een hele reeks series aankondigde dat ze dit jaar wegens de schrijversstaking extended afleveringen op de DVD-boxen gingen zetten om een beetje op te vangen dat de meeste series geen volledig seizoen hebben gekregen. Het is natuurlijk niet veel meer dan een stel deleted scenes die in de afleveringen zelf zijn opgenomen, maar toch ik hoop dat we die extended afleveringen hier ook krijgen (van Lost weet ik dat er van bijna iedere aflevering zo'n extended versie is uitgezonden in de herhalingen op ABC), kwestie dat er toch nog iets nieuws te zien valt bij een herkijkbeurt op DVD

  12. #2112

    Standaard

    Toch vind ik de lengte van dit seizoen wel meevallen. Zou Lost dit seizoen geen 16 afleveringen hebben? Of zou dit pas bij s5 en 6 het geval zijn? Ik heb het even kwijt in ieder geval. Want als je dan de afleveringen omrekent, komen ze nog op 15 afleveringen als je die season finale tot 3 losse afleveringen rekent.

    Ik denk dat ik de box toch gewoon aanschaf. Met bepaalde series kan ik gewoon niet wachten

  13. #2113

    Standaard

    Ik koop ze pas als de serie in een box te koop is, net zo handig, maar ik twijvel wel aangezien seizoen 1-3 nu maar 40 euro per stuk kosten bij de gemiddelde FRS of V&D en de verzamelbox van seizoen 1-3 kost 100 euro. Ik heb alle 3 seizoenen pas nog gezien, dus voor mij is het niet echt nodig om ze snel nog eens te herkijken

  14. #2114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Ik koop ze pas als de serie in een box te koop is, net zo handig, maar ik twijvel wel aangezien seizoen 1-3 nu maar 40 euro per stuk kosten bij de gemiddelde FRS of V&D en de verzamelbox van seizoen 1-3 kost 100 euro. Ik heb alle 3 seizoenen pas nog gezien, dus voor mij is het niet echt nodig om ze snel nog eens te herkijken
    Als je het toch al allemaal gezien hebt en het niet snel gaat herkijken kan je beter nog wachten. Die seizoenboxen of de box met de eerste 3 seizoenen zullen alleen maar goedkoper worden en hopelijk (waarschijnlijk) komt er over een goeie 2 jaar wel een complete series box uit van Lost.

  15. #2115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Als je het toch al allemaal gezien hebt en het niet snel gaat herkijken kan je beter nog wachten. Die seizoenboxen of de box met de eerste 3 seizoenen zullen alleen maar goedkoper worden en hopelijk (waarschijnlijk) komt er over een goeie 2 jaar wel een complete series box uit van Lost.
    Eerder over 3 jaar. 2009 seizoen 5 en 2010 seizoen 6. Op zijn vroegst dus kerst 2010.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #2116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Eerder over 3 jaar. 2009 seizoen 5 en 2010 seizoen 6. Op zijn vroegst dus kerst 2010.
    Welja, een goede 2 jaar dus

  17. #2117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Welja, een goede 2 jaar dus
    En gelukkig maar, je kunt elke aflevering maar één keer zien, de tijd waarin een serie nog loopt is dus de beste!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #2118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    En gelukkig maar, je kunt elke aflevering maar één keer zien, de tijd waarin een serie nog loopt is dus de beste!
    Inderdaad, en misschien dat dit bij Lost nog meer is als bij sommige andere series.

    De vraag blijft me bezighouden of ik binnen 2 jaar bevredigd of ontgoocheld zal zijn met het einde, en dat einde zal meteen ook de herkijkwaarde van deze serie voor een groot stuk meebepalen.

  19. #2119

    Standaard

    hallo,

    nog even over de verpakkingen; waar het een aantal posts terug over ging.
    Die van seizoen 3 is toch iets anders vergeleken met die van 1 en 2?
    De zijkant sowieso. Het logo staat wat lager of hoger en de "baan" die over het midden van de zijkant loopt sluit niet aan bij die van seizoen 1 en 2.
    Een andere distributiemaatschappij misschien?
    Palin, Michael - Monty Python's Life Of Brian: "He's not the Messiah. He's a very naughty boy"!

  20. #2120

    Standaard

    Nee hoor, nog steeds Buena Vista.

    Seizoen bevat ook maar vier doosjes (drie ervan bevatten twee discs), waardoor seizoen 3 minder plaats in neemt, maar ook twee keer zo kort lijkt als seizoen 1 en 2 (en toch echt 23 afleveringen bevat).
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  21. #2121

    Standaard

    Lost season 5 Spoilers!! Let op!
    August 20, 2008 - Spoiler Warning: While there is nothing that extensive in the way of plot information here, if you want to remain completely and utterly untainted by advanced knowledge of the next season of Lost - stop reading now.

    We won't see the episodes until January, but Season 5 of Lost is now underway. EW.com's Michael Ausiello reports that filming on the new season began this past Monday, August 18th. Ausiello notes that the first episode will introduce several new characters (who we've written about here and here), and reveals one additional one – Martha, an attractive Asian woman who Ausiello describes as, "a smart, capable scientist who's taking a break to raise her baby."

    Ausiello and fellow EW writer Doc Jensen then have some interesting speculation about who Martha might be – Jensen points out that in the new Lost video shown at Comic-Con, perpetual "welcome to the hatch" guide Dr. Marvin Candle reveals his true name is Pierre Chang and also asks someone off camera to quiet a crying baby. Jensen wonders if perhaps Martha might be Chang's wife.

    Meanwhile, the Hollywood Reporter says Matthew Fox has received the raise he was seeking for his work on Lost. The Reporter says Fox will now make about $225,000 per episode, up from around $150,000. The Reporter notes this brings Fox's salary in the same arena as the lead actresses on Desperate Housewives, ABC's other breakout series of 2005. The rest of the core Lost cast are currently in renegotiations for raises

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #2122

    Standaard

    En zojuist is de UK blu-ray van seizoen 4 verzonden. Dit voor 30 pond (39 euro), terwijl die sinds een weekje of 2 alweer 40 pond kost (52 euro).

    Dat noem ik nog eens een goede deal!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #2123

  24. #2124

    Standaard

    Jah, dat klinkt als een strak plan...

    Natuurlijk is het mooi wanneer die daar eenmaal zal zijn, maar tot die tijd (en een lange tijd is het) voldoen de losse seizoensreleases nog goed.

    Moet wel zeggen dat dit één van de weinige series is die ik graag op HD zou zien. Veel series zijn wat mij betreft op DVD-kwaliteit al goed genoeg, maar Lost op een groot haarscherp beeld lijkt me wel een erg mooie ervaring...

  25. #2125

    Standaard

    Mij ook, ben er benieuwd naar. Ik laat het hier weten! Er schijnen ook weer flink wat diepgaande extra's op te staan...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 85 van 139 EersteEerste ... 357581828384858687888995135 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •