Pagina 12 van 204 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 5082 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Zeist is zich van geen kwaad bewust. Dergelijke wedstrijden worden gespeeld onder auspiciën van de KNVB, die bepaalt wie waar fluit.
    Even een vraagje tussendoor: is iemand dit woord auspiciën ooit anders tegengekomen als in verband met de KNVB ? Zelfs in Van Dale wordt de uitdrukking 'onder auspiciën van' uitgelegd aan de hand van : een toernooi onder auspiciën van de KNVB.

    Auspiciën is afgeleid van het latijnse auspicia (Fr: auspice) = voorteken
    De uitdrukking 'onder auspiciën van' betekent, volgens Van Dale, 'onder toezicht van'
    Volgens mij heeft de KNVB die betekenis gewoon verzonnen

  2. #277

    Standaard

    LOL, sommige mensen hebben echt tijd te veel
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  3. #278

    Standaard

    1e competitieronde eredivisie:

    Vr 29: Vitesse - FC Groningen (20.45 uur)
    za 30: Roda JC - FC Twente
    Willem II - Ajax (18.45 uur)
    NEC - De Graafschap
    FC Utrecht - PSV (20.45 uur)
    zo 31: Heracles Almelo - Feyenoord
    Sparta Rotterdam - ADO Den Haag
    FC Volendam - Heerenveen
    AZ - NAC Breda (16.30 uur)

  4. #279

    Standaard

    Overigens is de interesse in Van der Vaart onzin, zoals hij zelf heeft aangegeven.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  5. #280

    Standaard

    Wedden dat Van der Vaart volgend jaar in Madrid speelt?

  6. #281

    Standaard

    Opmerkelijk nieuws lees ik op de site van de nieuwe digitale voetbalzender, Eredivisie Live:

    Kan ik Eredivisie Live ook in HD ontvangen?
    Eredivisie Live wordt in een aantal wedstrijden al in HD uitgezonden.

    Verder staat er geen informatie bij, maar ik neem aan dat ze bedoelen dat de 'topwedstrijden' (de grote drie clubs) in HD worden uitgezonden. Zou een hele stap zijn! Hopelijk binnenkort wat meer concrete informatie.

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Wedden dat Van der Vaart volgend jaar in Madrid speelt?
    Ik zou het voor zijn toekomst niet goed vinden.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Wedden dat Van der Vaart volgend jaar in Madrid speelt?
    In Madrid weet ik niet, maar hij gaat denk ik wel naar Spanje
    Wie weet alsnog Valencia of Atletico (dus toch Madrid), volgens mij past hij daar ook beter
    Van der Vaart is meer een speler om wie je een team heenbouwt, en dat zijn ze bij Real niet van plan; hij is geen speler die zich gemakkelijk in een team laat inpassen.

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Wie weet alsnog Valencia of Atletico (dus toch Madrid), volgens mij past hij daar ook beter
    Van der Vaart gaat sowieso niet naar de clubs die jij nu opnoemt. Hij heeft zelf al aangegeven dat hij alleen naar een absolute topclub wil. Atlético had vorige maand trouwens ook interesse, maar Van der Vaart heeft hun aanbod afgewezen.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  10. #285

    Standaard

    v/d Vaart heeft ook aangegeven graag bij HSV te blijven, maar dat is denk ik alleen maar HSV en aanhang rustig te houden. Vorig seizoen had hij dat een beetje verkeerd aangepakt.
    Herinner me Sneijder vlak voor vorig seizoen ook nog met de woorden "Ik blijf bij Ajax". Right...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #286

    Standaard

    En Kuyt bij Feyenoord: Zodra ik 1 voet zet op het trainingsveld blijf ik. Na een week trainen was ie weg.

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    1e competitieronde eredivisie:

    Vr 29: Vitesse - FC Groningen (20.45 uur)
    hé, theoretisch kunnen we dus aan kop komen te staan!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #288

    Standaard

    Worden die vrijdagavond duels wel nog live en zonder betaling uitgezonden via RTL ofzo?
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  14. #289

    Standaard

    Ik heb eigenlijk nog geen idee hoe het werkt dit seizoen. Ik geloof dat Tele2 nogsteeds de wedstrijden uitgeeft maar zelfs dat weet ik niet zeker.

  15. #290

    Standaard

    Geloof het wel, want Tele2 zit bij Ziggo geloof ik (zoiets hoorde ik). Geen idee wat er allemaal gaat gebeuren en fuseren maar dat was volgens degene die het me vertelde een argument om Tele2 te houden

  16. #291

    Standaard

    Klopt, als tele2 die wedstrijden niet uitzend dump ik dat abonnement en verzin ik wat anders, dat eredivisiekanaal of sport 1 ofzo.

  17. #292

    Standaard

    Bij Sport1 zit Tele2 inbegrepen. Althans, afgelopen seizoen, dus waarschijnlijk ook komend(e) seizoen(en). Aanrader, want dan kan je ook buitenlands voetbal zien (Engels, Duits, Italiaans, Portugees, Frans en als het goed is komt het Spaanse voetbal ook weer gewoon terug).

    Oh trouwens, dit worden waarschijnlijk écht onze nieuwe tenues:








    Me likes mucho!

  18. #293

    Standaard

    Dat zijn inderdaad mooie shirts...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #294

    Standaard

    nwe uitshirt is fantastisch..!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #295

    Standaard

    Alleen geen kraag helaas. Vind ik altijd net ff mooier.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    hé, theoretisch kunnen we dus aan kop komen te staan!
    Theoretisch mogelijk, maar dat gaat niet gebeuren natuurlijk tegen Groningen

  22. #297

    Standaard

    Jammer dat ze dat rode kruis weggedaan hebben nera, vond ik toch het mooiste uitshirt ooit...


  23. #298

    Standaard

    Dit zou ik zelfs dragen (dat uitshirt dan heh)
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Theoretisch mogelijk, maar dat gaat niet gebeuren natuurlijk tegen Groningen
    Hehe, en dan staat Vitesse zelfs helemaal onderaan als Groningen zijn best doet.

    Die Intershirts zien er zeker goed uit, uitshirt is mooier dan die met dat kruis vind ik.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  25. #300

    Standaard

    Inter shirts lijken een beetje op die van PSV wat ik wel een beetje dacht..alleen het mooie van het shirt bij Inter is de doorlopende stepen in de mouwen en achter de rug, dit heeft PSV weggelaten wat gewoon stom is want je ziet dat het mooier is..
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

Pagina 12 van 204 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •