Pagina 70 van 102 EersteEerste ... 206066676869707172737480 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.726 tot 1.750 van 2541 worden weergegeven.
  1. #1726

    Standaard

    Zeker tof... maar door the flaws en matig snijwerk, zeker geen 10!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #1727

    Standaard

    Waar heb je 'm gezien, TJ?

  3. #1728

    Standaard

    Ergeren aan Gary Oldman ? pff geloof me hij is echt een briljant acteur zelfs 1 van de beste (bekende) acteurs uit Engeland. In iedere film is hij weer anders ik heb me nergens aan geirriteerd in de film eigenlijk. Las zelf ergens dat er mensen moesten lachen in de bios geloof over het hele sonar gebeuren met die telefoons enzo tja het is Batman bedoel als dit nu in real life gebeurde oke.
    Nogmaals ik vond Heath Ledger erg sterk maar een oscar vind ik moeilijk te zeggen hij heeft de rol zich eigen gemaakt en dat verdient veel lof. Maar uitspraken dat geen andere acteur het zo had kunnen doen vind ik altijd wat dubieus.

  4. #1729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    De Joker hoort nooit dood te gaan, in elke DC comic leeft de Joker op het eind of komt hij weg, dat is iets standards wat goed verwerkt is maar zo abrupt. Had graag ook een shot van The Joker gezien in Arkham, en hoop ook op een Dir Cut of iets (waar al over gespeculeerd werd in deze topic)..
    En tóch gaat hij dood in Burton's versie...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #1730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    En tóch gaat hij dood in Burton's versie...
    Van Tim Burton is het algemeen bekend dat hij weinig op heeft met comics. Daardoor had hij (vind ik) de personages iets minder goed door als Nolan.

    Zo, vandaag eindelijk gezien. Hij draait nog geen week, maar toch leek het veel langer te duren. Ja, ik keek hier ontzettend naar uit. Ja, ik had hoge verwachtingen. En ja, ze zijn 100% ingelost.
    Heath Ledger's Joker is ontzettend verontrustend, en eng. Een psychopaat die op elk moment iets onverwachts kon doen. Zoals de Joker hoort te zijn.
    Aaron Eckhart speelt Harvey Dent ook fenomenaal. De overgang van nobele District Attorney naar psychologisch afgebroken, zwaar verminkte Bad Guy is zeer goed gedaan. Erg geloofwaardig. Eckhart lijkt misschien wat naar de achtergrond gedrukt door het zeer goede over-de-top spel van Ledger, maar dat is niet mijn mening. Hij speelt totaal anders. Hij is een slachtoffer, wat absoluut niet van de Joker gezegd kan worden.
    Van de overige acteurs viel mij vooral Gary Oldman zeer positief op. James Gordon krijgt vooral op emotioneel vlak meer te doen in deze film, en dat werkt perfect.
    En het wisselen van Katie Holmes naar Maggie Gyllenhaal was een uitstekende zet. Ik vond Katie Holmes niet zo slecht als de meeste mensen (misschien verandert dat nu ik Gyllenhaal bezig heb gezien) maar Maggie is zeker voor dit verhaal zeer geschikt. Ik had dan ook niet verwacht dat ze dood zou gaan.
    De minpunten die hier genoemd worden, zijn mij absoluut niet opgevallen. Bale's Batmanstem heeft misschien wat gewenning nodig, maar storen doet het niet. Michael Keaton fluisterde altijd, maar als je iets moet zeggen met iets meer intensiteit helpt fluisteren nu eenmaal niet.

    Het was fijn een actiefilm te zien waarbij alles perfect gedoseerd was. Er was geen overdaad aan actie, of een middenstuk dat bij te veel films inzakt. 160 minuten lijkt lang, maar The Dark Knight heeft elke minuut nodig. In tegenstelling tot Spider-Man 3 komt deze film nooit gehaast over. Het was ook fijn eindelijk eens een film te zien die na jarenlange hype die hype ook daadwerkelijk waar wist te maken. Ik ga zeer snel nog een keer.

    Een dikverdiende 9.7
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #1731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Waar heb je 'm gezien, TJ?
    In de "IMAX" in pathé arena, met lekker krom beeld links en rechtsonder
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #1732

    Standaard

    Dark Knight Director Puzzled By Success

    29 July 2008 10:16 AM, PDT
    The Dark Knight director Christopher Nolan has told reporters in Tokyo that he has no idea why his Batman movie is breaking box-office records. "I would not be able to point to exactly what it is," he said. "If I knew that all my films would have been successful." Final weekend figures confirmed Monday that the movie has broken yet another record -- best second-week performance of any film. The movie earned $75.2 million, which brought its 10-day total to more than $300 million, according to box-office trackers Media by Numbers. (The results somewhat diminished the achievement of Sony's Hancock, starring Will Smith, which crossed the $200-million mark after four weeks.) The film is now taking aim at Titanic's record of $600.8 million in ticket sales -- by far the top money maker of all time.




    bron: IMDB News / WENN


    Er gaat sinds de release echt geen dag voorbij of The Dark Knight verbreekt wel een record, zelfs het domestic gross record van Titanic komt wel in de buurt gezien de snelheid waarmee The Dark Knight de 300 miljoen dollar heeft bereikt.



    I hate to say I told you so maar de mensen die dachten dat Indy 4 of Iron Man de meest opbrengende film van het jaar zou worden en een donkere film als deze Batman sequel al blij mocht zijn met een opbrengst gelijk aan die van de vorige film hadden het dus volledig mis

  8. #1733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    In de "IMAX" in pathé arena, met lekker krom beeld links en rechtsonder
    Dat valt eigenlijk pas echt op bij de aftiteling omdat die dan een beetje gebogen loopt.
    Maar hoe vond je 't beeld van deze film in de IMAX?
    Maar dat gebogen beeld hoort toch zo?

  9. #1734

    Standaard

    Het beeld zag er fraai uit, het fijne van de imax projectiemethode is dat er weinig tot geen slagkabels of andere schade ontstaan en dat er praktisch geen grain is te zien...

    Echter de kromming in de projectie heeft meerdere factoren, zoals: objectief fout, doek met kromming, hoogte van de projector verkeerd etc. in pathe arena is dit zelfs 'n combinatie van deze factoren. niet te verwarren met Imax dome projectie...
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 29-07-2008 om 20:02
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  10. #1735

    Standaard

    Je zou bijna denken dat die kromming bij het IMAX systeem hoort.
    Je begint het ook al snel te vergelijken met IMAX Dome, wat één en al vervorming is.

    Maar het kader van het scherm is wel op de kromming gemaakt.
    Die kromming viel niet zo erg op tijdens de film.
    Wat meer opviel toen ik er was bij Kung Fu Panda, een film met helder beeld, dat je de structuur van het geweven nylondoek duidelijk kon zien.
    Bij TDK zal zit denk ik minder opvallen.

    En slagkabels heb ik eigenlijk nog nooit gezien bij 35mm projectie.
    Gewone kabels wel.

  11. #1736

    Standaard

    2e keer was weer net zo geweldig als de eerste! Zat van begin tot eind weer op het puntje van me stoel maar kon toch heerlijk genieten van de voortreffence acteerprestaties...

    Hopelijk komt er nog wel een DC !


  12. #1737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    2e keer was weer net zo geweldig als de eerste! Zat van begin tot eind weer op het puntje van me stoel maar kon toch heerlijk genieten van de voortreffence acteerprestaties...

    Hopelijk komt er nog wel een DC !
    Waarom een Director's Cut? De film is al zo goed als perfect zoals hij nu is. Bovendien zei Christopher Nolan zelf dat hij, omdat het script zo goed in elkaar zat, amper extra materiaal heeft geschoten. Behalve de standaard alternate takes, uiteraard.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  13. #1738

    Standaard

    Nou toch een scene die niet echt af was, namelijk: Joker duwt dawes uit het raam, Batman springt erachter aan, red Dawes en de scene is afgelopen???
    En al het extra Joker materiaal SVP


  14. #1739

    Standaard

    Nou net gezien en zoals ik al dacht een enorm gehypte film.
    Het script zuigt, is te gehaast en gaat van de hak op de tak, Scenes wisselen zich (te) snel af. Goeie actie dat wel maar een flinterdun verhaaltje wordt nog wel gered door de uitstekende Legder.

    Voor mijn gevoel was de film ook 30 minuten te lang. De plot en het zogenaamde heroes verhaaltje is ronduit belachelijk en waarom is batman elke keer aan het grunten wanneer hij spreekt?

    6/10 meer kan ik er niet van maken ondanks Ledger.

  15. #1740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem Bekijk bericht
    Nou net gezien en zoals ik al dacht een enorm gehypte film.
    Het script zuigt, is te gehaast en gaat van de hak op de tak, Scenes wisselen zich (te) snel af. Goeie actie dat wel maar een flinterdun verhaaltje wordt nog wel gered door de uitstekende Legder.

    Voor mijn gevoel was de film ook 30 minuten te lang. De plot en het zogenaamde heroes verhaaltje is ronduit belachelijk en waarom is batman elke keer aan het grunten wanneer hij spreekt?

    6/10 meer kan ik er niet van maken ondanks Ledger.
    Jij bent grappig
    BD (1243) What i Watch

  16. #1741

    Standaard

    Ik vond de film eigenlijk ook vrij zwak. Het probleem zit hem in dat Nolan zoveel mogelijk wilt doen in 150 minuten en het daardoor rommeltje wordt. Het is geen Batman en robin niveau, maar echt een goede kan ik het niet noemen en wat mij betreft is het één van de mindere Batman films. Gelukkig heeft Nolan gezegt dat hij iets nieuws wilt proberen, dus hopelijk verlaat hij de Batman serie snel.

  17. #1742

    Standaard

    Ja nou ik zie alweer een Superman Returns zondebok ontstaan. Naja ieder z'n mening. Hoe iemand iets beleefd geeft al vaak aan hoe iemand is :wink:
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  18. #1743

    Standaard

    Kom kom, ga nu allemaal eens mooi eerst Spider-Man 3 kijken en ga daarna The Dark Knight nog eens in de bioscoop zien en kom dan nog eens beweren dat die laatste film rommelig is

    Maar er moeten natuurlijk altijd mensen ingaan tegen de hype, ook moest die voor één keer eens gerechtvaardigd zijn. Dan maakt er eens iemand een superheldenfilm die niet louter één of andere kinderachtige moraal wil overbrengen maar ook relevant is voor hedendaagse maatschappelijke problemen (terrorisme en de manier waarop je het bestrijdt), zul je altijd ook wel een paar mensen vinden die dat belachelijk noemen waar 95% van het publiek en de critici het wel weet te smaken. Het verhaal zat naar mijn mening net zeer goed in elkaar en de scene-wisselingen voelden zeer dynamisch aan en totaal niet overhaast.

    En ik heb het bijvoorbeeld ook niet op lange (+2u) films, maar Dark Knight is wel één van die weinige films die zo'n drive heeft dat de tijd echt voorbij vliegt. Er zijn films van geen 90 minuten die gevoelsmatig veel langer duren.

    Maarja, ieder z'n ding natuurlijk om maar met een cliché af te sluiten

  19. #1744

    Standaard

    Nolan verwacht ook een slim publiek bij zijn films. De afwisselende scénes maken net dat het publiek zelf de kleine gaten (vooral die nadat Batman achter Rachel springt en de Joker alleen achterblijft met een hele groep mensen in de penthouse van Bruce)
    Nolan heeft wel vaker in zijn films dat hij niet alles voorkauwd en de kijker zelf dingen erbij moet verzinnen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #1745

    Standaard

    Heb de film eindelijk vandaag kunnen zien (was op vakantie).

    Erg goede film, die lekker de tijd neemt...maar ook ik vind dat het laatste half uurtje het een beetje druk/rommelig wordt.

    Het switchen tussen scene's begint haast vervelend te worden.

    Geweldig dat Scarecrow nog even te zien is en er werd wel erg vaak verwezen naar Mr.Reese , die we hopelijk nog terug zien in een derde deel. Was al bang dat ze daar te veel mee zouden gaan doen tegen het eind van deze film. Two-Face, Joker, Scarecrow en The Riddler zou een beetje te veel van het goede geweest zijn. Jammer dat er niet meer met eerstgenoemde is gedaan en het nu een beetje aanvoelt als een Venom-kloon.

    Ik had ook wat meer "afsluiting" verwacht...bijvoorbeeld dat Batman The Joker nog een laatste bezoekje brengt met een afsluitend dialoogje ofzo. Vond het 'einde' van The Joker een beetje ...tsjah... niet helemaal klaar.

    Grootste minpunt...en ik moest steeds hardop lachen wanneer het gebeurde ...was Batman's stem. Het leek wel nog erger dan in Begins. Hij zal er vast "angst en respect" mee willen afdwingen, maar bij mij werkt het alleen maar op de lachspieren.

    Maar ik geloof dat dit weer typisch zo'n film is waar niemand kritiek op mag hebben aangezien Bale en Nolan vereerd worden. Doch, begrijp me niet verkeerd...ik vond het een prettige film en misschien wel de beste van allemaal, op Returns na dan...althans voor mij.

    PS: Over de 'performance' van Heath hoef ik geloof ik niets meer te zeggen. Vond hem brilliant.
    **** me gently with a chainsaw.

  21. #1746

    Standaard

    Ik snap niet wat mensen met zijn stem hebben. Ik vind Batman juist 'stoerder' met die stem ipv dat hij dezelfde stem heeft als Bruce Wayne...Ik geef toe, op sommige momenten klinkt het stom e.g. als hij een rustig gesprek heeft, maar als hij het tegen bad guys heeft vind ik het wel stoer.

  22. #1747

    Standaard

    Eindelijk gezien! Eerst eindelijk opnieuw het topic lezen met spoilerts!
    Laatst aangepast door Seth__Gekko : 30-07-2008 om 07:23
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  23. #1748

    Standaard

    Maandag wilde ik dus kaarten reserveren via de Pathe site. Was mijn wachtwoord vergeten, dus ik dat " ik ben mijn wachtwoord vergeten knopje " ingedrukt. Na een half uur nog niets. Ik weer opnieuw dan maar gelijk kopen via de site. Was alles weg, je kon volgens de site niet meer reserveren, ook niet kopen! Ik heb in mijn telefoon nog het belbiosnummer, kan je voor alle Pathé bioscopen reserveren, lukte wel, ik ook nog om het bevestigings smsje gevraagd, en keurig ontvangen.
    Gisteren om 20:25 aan de kassa: Welk nummer zei u....nee hmmm moeilijk, nee, wachten, nee niks vrij, mmmmm sja meneer, ik zie uw nummer niet.

    Seth: Ik heb hier het nummer, ik heb hier een reservering voor 3 kaarten, dus geef me maar 3 kaartjes a.u.b. * liet sms van de belbios zien....
    Kassachick: Dan moet u wachten, of anderen hun kaartjes niet komen ophalen....
    Seth: Sorry jullie probleem, 3 kaartjes a.u.b. (inmiddels echt een inmense rij)
    Seth: blijft rustig staan, kijkt de kassachick nog eens aan.
    Seth's vriendin: Seth, gelukkig heb je gereserveerd, 21:00 voorstelling is uitverkocht, als ze jou kaartjes niet hebben verwerkt, dan is dat toch hun probleem die van 22:00 is ook al uitverkocht.
    Seth: gebruikt de kracht van de stilte......kijkt nog eens naar de kassachick die naarstig klikt op alle stoelen in de kleine ????? zaal van Pathe de Kuip.
    Seth: Ja, ik heb een reservering voor 3 kaartjes, dus mijn kaartjes komen er wel.
    Kassachick:22,50 a.u.b. hier zijn uw kaartjes...
    Seth betaald en goedenavond.

    Fijn reserveringssysteem. Overboeken en geen vaste plaatsen (ook niet op zaterdag).

    Maar de film was geweldig!


    Over de film:
    Batman: De stem was inderdaad wel over the top, alleen aan het einde, met afsluitend verhaaltje met de doodgewaande (leuk!) Gordon leek hij wat minder te grunten maar erg storend was het niet. Jammer dat de batmobiel zo snel kapot ging, ik vond de batpod als motor erg lomp en langzaam overkomen (die keer-actie tegen de muur aan erg over de top, maar stiekum wel erg lachen
    Over de villans:
    Leuk dat Scarecrow nog even werd ingerekend, die werd tenslotte alleen maar getasered in deel1
    Wat een super introductie van de Joker, al had ik em al op de Blu-ray van Batman Begins gezien. Wat mij erg trok waren de niet al te voorspelbare twists, zeker heel erg Joker waardig, voorbeeld de buikpijn scene/potlood scene
    Hoe heerlijk psycho hij elke keer weer zijn verhaal van zijn grijns vertelde, super, 99% van de vrouwen durfde niet te kijken wanneer hij bij een ander een grijnsje op het gezicht toverde! Echt een super personage, chaos onvoorspelbaarheid en totaal gestoord met super humorvolle scenes (zuster / bommen scene) maken voor mijn echt een ode aan een Joker personage, chapeau!
    Two-Face verhaal vond ik nog best wel te doen, het uiterlijk was weer goed voor een hoop "gètvers en gatvers, maar kon mij niet erg bekoren/storen. Ik vond Dent wel een fijn personage, na zijn transformatie minder
    Rest:
    Al ging Rachel dood in deze film, ik vond haar een stuk beter dan de vertolking van Holmes die voor mij totaal niet geloofwaardig overkwam als diensdoende beamte
    Wat was Micheal Caine weer simpelweg goed, net als Morgan Freeman maar werden wel weer overschaduwd door het gevoel van ik wil meer Joker zien
    Jammer van het niet laten zien van de zo gewilde Arkham shots
    De plaatsing van de boten scenes snap ik wel, de chaos/anarchie/keuzes/morele keuzes maar werd wel rommelig aan het einde en was voor mij niet nodig, was wel een spanningsopbouwer, maar haalde de snelheid er een beetje uit.
    Het aanwijzen van Batman als boeman voor de daden van Two-Face aan het einde kon mij ook niet bekoren, maar zal wel voor een echte anti-Batman film in deel 3 zorgen. Hij werd nu echt helemaal vogelvrij verklaard.

    Al met al dus mijn inziens geen hype maar gewoon een dijk van een film 9.5/10
    Laatst aangepast door Seth__Gekko : 30-07-2008 om 07:40
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  24. #1749

    Standaard

    De mensen die klagen over plotholes tijdens het redden van Rachel Dawes nadat de Joker op het feest komt. Dat is geen plothole, de Joker kwam alleen voor Harvey Dent. Die werd al snel in veiligheid gebracht, en dus ging de Joker maar voor zijn vriendin. Die werd uit het raam gegooid en gered door Batman. Voor de Joker bleef er op dat moment weinig over, en die ging dus gewoon weg. Totaal geen plothole, dus.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  25. #1750

    Standaard

    Erg jammer dat door de dood van Heath een eventueel vervolg met De Joker vrijwel uitgesloten is.

Pagina 70 van 102 EersteEerste ... 206066676869707172737480 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •