Oorspronkelijk gepost door
Marc Trip
Ik heb een probleem met de digitale ontvanger van Ziggo. Vandaag gekocht bij de Mediamarkt voor 39,95. Ik heb een zwart Samsung kastje met typenummer DCB-B270R.
Wanneer ik alles aansluit en het kastje aanzet dan kom ik in het menu enzo terecht. Allemaal frequencies enzo invoeren, klaar. Maar als ik op OK druk om te gaan scannen is hij binnen 2 seconden klaar en zegt hij doodleuk dat de installatie gelukt is en dat hij 0 zenders heeft gevonden en 0 radio kanalen.
Ik woon in een studentenflat en volgens Ziggo hebben we geen abonnement daar ( wist ik niet ) maar dit maakt volgens mij helemaal niets uit. Heb gewoon kabeltelevisie van een ander bedrijf, geen idee welke eigenlijk.
Iemand een idee waarom dat ding niet scant? Ik heb de Ziggo helpdesk al een paar keer gebeld. Hun aanwijzingen werkten niet. Zo'n beetje alle aansluitingen geprobeerd maar het werkt niet. Ik kom gewoon in het menu en mijn kabelsignaal is aardig goed hier, maar hij vind niets. Nu zit ik zelf te denken dat het misschien wel aan het kastje zelf kan liggen.
Iemand die me kan helpen?