Pagina 18 van 25 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 604 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Route 3
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  2. #427

    Standaard

    Route 4
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  3. #428

    Standaard

    Leuk dat je die routes even neerzet hier, ik heb zelf ook al wat uitdraaitjes gemaakt.......maar met die routebeschrijvingen, zelfs dáár moet ik nog mee zoeken. (ben echt een ongelooflijke kluns met dit soort beschrijvingen )

    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  4. #429

    Standaard

    voor een makkelijke routeplanner moet je naar www.anwb.nl gaan. Aan de linkerkant heb je een soort navigatie menu. daar selecteer je verkeer > routeplanner. Daar kan je dan de postcode opgeven vanaf het vetrekpunt en eindpunt (dit geval 1117KK)......

  5. #430

    Standaard

    helaas voor mij te kort dag. Ik heb net andere plannen gemaakt en kan dus niet vanaf de reserve bank mee

  6. #431

    Standaard

    Zag de oproep van Ronald wat laat maar,ik ben beschikbaar voor de screening.
    Al de plek nog vrij is meld ik me bij deze aan.

  7. #432

    Standaard

    Ha, eindelijk, de grote dag is aangebroken........wie zitten er al bijna klaar voor om te vertrekken?

    Gaan er nog mensen uit Rotterdam? Ik weet dat Stiebolt uit Rotterdam vertrekt, maar wie nog meer?
    En waar in Rotterdam vertrekken jullie?
    Misschien is het makkelijk om een punt af te spreken, dat we achter elkaar aanrijden, tenminste, als iemand de weg ongeveer weet.

    Ik weet dat het heel vroeg dag is om met deze vraag te komen, maar wie weet reageert er iemand.

    En zoniet, dan vertrek ik wel wat eerder, zodat ik de tijd heb om het te vinden

    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  8. #433

    Standaard

    Ik zit hemelsbreed maar enkele kilometers van Badhoevedorp af, dus kan jullie bijna horen . Ik ben benieuwd wat er allemaal gebeurt.

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cor
    Al de plek nog vrij is meld ik me bij deze aan.
    Cor, de plek is nog vrij, ik heb je zojuist een email gestuurd....
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Ik zit hemelsbreed maar enkele kilometers van Badhoevedorp af, dus kan jullie bijna horen . Ik ben benieuwd wat er allemaal gebeurt.
    Dat is nog eens lekker makkelijk
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  11. #436

    Standaard

    Is die dag voor Cor toch nog goedgemaakt !
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  12. #437

    Standaard

    Ronald: je post iedere minuut in 'mijn' threads! Ga iets nuttigs doen om kwart over 8 's ochtends, stofzuigen of zo!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Ronald: je post iedere minuut in 'mijn' threads! Ga iets nuttigs doen om kwart over 8 's ochtends, stofzuigen of zo!
    Stofzuigen?????? voel je je wel lekker????? ik zit hier alleen maar allemaal bakken koffie naar binnen te werken
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  14. #439

    Standaard

    Met gepaste trots wil ik nog even het volgende melden:

    Een kleine 4 weken geleden was ik nog een ontevreden consument. Nu (vandaag) gaan we met een delegatie van zo'n 30 DVD.nl-forummers naar Buena Vista om samen te praten over toekomstige releases. Er liggen 1.000 UK-bonusdiscs klaar voor omruiling en iedereen die wil ruilen wordt die mogelijkheid dan ook geboden.

    DVD.nl heeft er door deze aktie aardig wat nieuwe leden bij en in minder dan een maand is deze thread meer dan 17.500(!!!) keer bekeken.

    Dank aan jullie allemaal om dit mogelijk te maken en in het bijzonder wil ik Buena Vista bedanken voor een luisterend oor en deze constructieve aanpak!

    Ronald Stiebolt
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  15. #440

    Standaard

    Cor is erbij, dus zijn we weer compleet!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  16. #441

    Standaard

    Ha Stiebolt,

    voor zover ik nog kan zeggen: GEWELDIG!!!

    Een kleine vraag: tot wanneer is het mogelijk de DVD op te sturen voor omruiling, ik moet namelijk het schijfje nog uit de verhuisdoos vissen!

    Groet van een DVD- en ondertitelfan!
    Quote:"Run Forrest, run!!"
    (Brad Pitt in Fight Club quoting Robin Wright Penn in Forrest Gump)

  17. #442

    Standaard

    Vergeet niet je fototoestel mee te nemen!!

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Vergeet niet je fototoestel mee te nemen!!
    Beetje laat

    T begon om 12:00 uur en als ik het goed had zou het 16:00 uur afgelopen zijn, maar ben zeker niet minder nieuwsschierig om.
    Groet,
    CRe8oR
    My Collection

  19. #444

    Standaard

    Ik dacht dat het vanavond was, maar goed, ik wacht met spannig op al jullie verslagen.

  20. #445

    Standaard

    Laat ik als eerste een reactie geven op de meeting.

    Ten eerste wil ik bij deze Ronald nogmaals zeer hartelijk danken voor het op touw zetten van de hele actie, en voor het coordineren van het geheel.

    Bij BV werden we ontvangen met koffie en broodjes waarna we zitting namen in de mini-bioscoop in het pand aldaar. Op 1 man na was iedereen aanwezig, een zeer goede opkomst dus.

    We begonnen met een screening van Belle en het Beest waarna we met meerdere mensen van BV in conclaaf zijn gegaan over hun producten en hun zienswijze over het DVD fenomeen. Ik denk dat we rustig kunnen stellen dat BV absoluut heeft geluisterd naar de wensen en opmerkingen van de forummers en dat de meeting absoluut de moeite waard was.

    Ik zal zeer binnenkort een uitgebreider verslag met foto's op de site zetten, voor nu wil ik alle aanwezigen van het forum hartelijk danken voor hun komst.

    En uiteraard gaat bijzondere dank uit naar Buena Vista voor de hartelijke ontvangst en de goede sfeer waarin we ontvangen zijn!
    Eric van Ballegoie

  21. #446

    Standaard

    Ik ga in ieder geval wel mee, en ga voor de zekerheid vroeg de deur uit, want het zal wel flink zoeken worden ...Stjonge ik heb met ROT gezocht...

    Maar .....het was SUPER ..enorm Gast vrij, alle tijd ..goed verhaal over hoe en waarom.. zal vast een verslag van erik ofzo komen

    Iedereen van BV ...THANKS
    Mijn Filmpjes
    "Say goodnight to the bad guy"

  22. #447

    Standaard

    Ik kan me helemaal bij Eric aansluiten.
    Ronald, ontzettend bedankt, en natuurlijk ook Buena Vista die dit allemaal mogelijk heeft gemaakt. En wat ik helemaal geweldig vind van Buena Vista, is dat we de bonusdisc zo meekregen, dus niet hoefde te ruilen, en ook nog eens een titeltje (van oudere disney films) mochten uitzoeken. Helemaal geweldig

    Een geweldige middag gehad, en Erik, ik kan bijna niet wachten op de foto's
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  23. #448

    Standaard

    Ook ik sluit me aan bij de woorden van Eric, de organisatie was perfect en de sfeer uitstekend!

    Eric: is dat verslag nou 's een keer klaar?
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  24. #449

  25. #450

    Standaard

    Ja dat vond ik ook
    daarom ook hartstikke bedankt voor de leuke middag ronald

    en Buena Vista natuurlijk ook bedankt want zonder hun was dit niet mogelijk geweest.

    Groet Rink
    mijn dvd collectie laatste update 30-09-2003
    X-Files Season 1
    DON'T WALK ON THE GRASS, JUST SMOKE IT

Pagina 18 van 25 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •