Pagina 69 van 116 EersteEerste ... 195965666768697071727379 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.701 tot 1.725 van 2877 worden weergegeven.
  1. #1701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    netjes erwin. Maar je hebt vast nog wel meer om te laten zien?
    de rest, op een paar dvd'tjes na, staat min of meer opgeslagen bovenop de kledingkast.
    Ik moet eigenlijk eens wat gaan verkopen maar heb geen zin in dat hele circus met enveloppen, postzegels, pm's en 3 euro erbij op je rekening. Kortom ik ben lui
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  2. #1702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Hoeveel Criterions heb je Erwin? Ik heb bijna ook een kast vol, netjes rond mijn LCD - meubel. Ah trouwens mooie collectie. En een Cash fan.
    hoeveel criterions heb jij dan? (het is net één grote plaswedstrijd hier )
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #1703

    Standaard

    Prachtig!
    dacht ik dat ik er veel had :razz:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #1704

    Standaard

    Heel mooi!
    Zo dan, tering!

    Salo kopen ?
    (ik een slet ? nahhhhh!)
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  5. #1705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    de rest, op een paar dvd'tjes na, staat min of meer opgeslagen bovenop de kledingkast.
    Ik moet eigenlijk eens wat gaan verkopen maar heb geen zin in dat hele circus met enveloppen, postzegels, pm's en 3 euro erbij op je rekening. Kortom ik ben lui
    Met criterions komt er wel meer dan 3 euro op je rekening? Verder kun je altijd ruilen en/of bij verkoop kortingen aanbieden wanneer men er meerdere tegelijk koopt.

    Ik doe zelf liever wat moeite om van ongewenste titels af te komen, dan dat ik een collectie heb die ik niet meer in huis kwijt kan en waarvan ik een deel eigenlijk helemaal niet meer hoef te hebben.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #1706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Met criterions komt er wel meer dan 3 euro op je rekening? Verder kun je altijd ruilen en/of bij verkoop kortingen aanbieden wanneer men er meerdere tegelijk koopt.

    Ik doe zelf liever wat moeite om van ongewenste titels af te komen, dan dat ik een collectie heb die ik niet meer in huis kwijt kan en waarvan ik een deel eigenlijk helemaal niet meer hoef te hebben.
    Op zich heb je wel gelijk, maar Criterions verkoop ik niet. Ik doelde meer op titels als Charlie's Angels 2/Aeon flux/the island, die tegenwoordig bij FRS in de 5 voor 10 grabbelbakken liggen. De verkoopwaarde is dan bijna nihil. Zo heb ik iets van 100-200 titels die ik misschien weg wil doen, maar losse verkoop gaat heel veel tijd inzitten.

    Iets anders wat ook meespeelde is dat onze woning eerst gerenoveerd zou worden, en dat we dan moesten verhuizen. In een eventueel nieuw(lees groter) huis wilde ik dan alles opnieuw gaan inrichten. Echter nu blijkt de renovatie niet door te gaan dus moet ik er maar eens goed over gaan nadenken wat ik met al die titels wil.

    @Mercapto: Salo heb ik natuurlijk al(de nieuwe 2disc).
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  7. #1707

    Standaard

    @Erwin, ziet er goed uit!
    Ook een grote Cash fan zie ik?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  8. #1708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    @Erwin, ziet er goed uit!
    Ook een grote Cash fan zie ik?
    Thx.
    Johnny Cash is inderdaad een van mijn favorieten, ik denk dat ik iets van 15 cd's van hem heb.Vooral de American serie vind ik erg goed.Maar bv van Bowie heb ik er nog meer, zeker 25, alleen die staan niet op de foto.:smile:
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  9. #1709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Thx.
    Johnny Cash is inderdaad een van mijn favorieten, ik denk dat ik iets van 15 cd's van hem heb.Vooral de American serie vind ik erg goed.Maar bv van Bowie heb ik er nog meer, zeker 25, alleen die staan niet op de foto.:smile:
    Bowie heeft ook wel meer gemaakt denk ik dan Cash, maar dat weet ik niet zeker.
    Van cash heb ik unearthed en the legend box.

    Ik zal maar niet zeggen hoeveel ik er ongeveer van Bowie heb, dat is belachelijk veel.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  10. #1710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    hoeveel criterions heb jij dan? (het is net één grote plaswedstrijd hier )
    Zo'n 200. En jij Coen? Kan jij verder plassen?

  11. #1711

    Standaard

    Helaas, ik plas minder ver: 180 stuks ong.

    Maar ik heb nog wel 1000 andere erg toffe dvd's
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #1712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Ik zal maar niet zeggen hoeveel ik er ongeveer van Bowie heb, dat is belachelijk veel.
    Fotootje dan maar
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  13. #1713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Thx.
    Johnny Cash is inderdaad een van mijn favorieten, ik denk dat ik iets van 15 cd's van hem heb.Vooral de American serie vind ik erg goed.Maar bv van Bowie heb ik er nog meer, zeker 25, alleen die staan niet op de foto.:smile:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Fotootje dan maar
    is goed, het zijn er ongeveer rond de 300

    verzamel bowie al sinds 25 jaar...
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  14. #1714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    is goed, het zijn er ongeveer rond de 300

    verzamel bowie al sinds 25 jaar...
    Ah dan kan jij mij misschien helpen. Ik heb verleden week een box gekocht met daarin de 2 Disc Limited Editions van Earthling, Hours en Outside. De box is gelimiteerd op 2000 stuks. Ik heb hem voor 20 euro gekocht maar heb zo'n vermoeden dat ie toch wat meer moet waard zijn. Het is deze versie.

    http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...m=160280093303

  15. #1715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Ah dan kan jij mij misschien helpen. Ik heb verleden week een box gekocht met daarin de 2 Disc Limited Editions van Earthling, Hours en Outside. De box is gelimiteerd op 2000 stuks. Ik heb hem voor 20 euro gekocht maar heb zo'n vermoeden dat ie toch wat meer moet waard zijn. Het is deze versie.

    http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...m=160280093303

    pm anders wordt het wel erg OT
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  16. #1716

    Standaard

    ook maar een update foto van mijn huidige collectie!
    Ik denk dat ik toch wel de meest mooi opgestelde collectie van het forum heb!

    Huidige collectie:


    Rest van de anime:
    Laatst aangepast door Angels vs demons : 10-09-2008 om 17:06
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  17. #1717

    Standaard

    Mooie Collectie hoor, alleen het lijkt wel een kaartenhuis..als je er een dvd uit haalt gaat dat nogal lastig volgens mij, of valt dat wel mee?

    Verder mooie collectie, ga zo door

  18. #1718

    Standaard

    Ziet er goed uit, alleen een mooie grote kast en een kleine vitrine voor je vele mooie dvd uitgaves maakt het fantastisch

  19. #1719

    Standaard

    DVD rechtsonder in het midden graag
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  20. #1720

    Standaard

    Hoe kan het dat dat nog recht overeind staat?

  21. #1721

    Standaard

    Haha dvds er tussenuit halen is inderdaad niet echt makkelijk nu
    maar gelukkig heb ik daar een tactiek voor bedacht: 1 dvd eruit, 1 dvd erin.
    Werkt MEESTAL! perfect

    Verder heb ik momenteel wat geld over, en ben ik bezig met mijn kamer verbouwen, en dus ook met een dvd ombouw kast maken. De tv die daarin komt is een Philips 42" full hd LCD. Als dat klaar is moet ik genoeg plek hebben voor me normale dvds, plus ook nog ruimte voor de mooie giftsets enzo!


    BTW:
    hier ook nog een link aan een grote foto zodat je de titels ook kan lezen!
    http://home.deds.nl/~alexisonfire/pano75.jpg
    Laatst aangepast door Angels vs demons : 10-09-2008 om 23:21
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  22. #1722

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Angels vs demons Bekijk bericht
    Haha dvds er tussenuit halen is inderdaad niet echt makkelijk nu
    maar gelukkig heb ik daar een tactiek voor bedacht: 1 dvd eruit, 1 dvd erin.
    Werkt MEESTAL! perfect

    Verder heb ik momenteel wat geld over, en ben ik bezig met mijn kamer verbouwen, en dus ook met een dvd ombouw kast maken. De tv die daarin komt is een Philips 42" full hd LCD. Als dat klaar is moet ik genoeg plek hebben voor me normale dvds, plus ook nog ruimte voor de mooie giftsets enzo!


    BTW:
    hier ook nog een link aan een grote foto zodat je de titels ook kan lezen!
    http://home.deds.nl/~alexisonfire/pano75.jpg

    Het zou een stuk mooier worden als je dat ook gaat doen ! En ik denk dat b.v. de tin box van BoB wel erg beschadigd is nu of niet? Al die dvd's ernaast, eronder en erop?

    Maar vraagje: Je kijkt je dvd's toch op het moment niet op dat kleine tv'tje wat in beeld komt te staan? Lijkt mij wel onaangenaam met al die spullen eromheen kun je niet goed letten op de film zelf...

    Voor de rest mooie collectie!

  23. #1723

    Standaard

    Ik herken er een paar daar bovenaan
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #1724

    Standaard

    Ja het is erg zonde zoals je ze nu hebt staan. Genoeg moois ertussen!

    Laat maar snel komen die kasten
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  25. #1725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Hierbij dan ook maar een foto van mijn (bescheiden) collectie. Maar ben er wel heel blij mee. Ben pas een paar maanden serieus bezig met verzamelen. Maar ik heb nog een hele grote wishlist, maar komt goed. Ook komt er nog een plank bij, en moet ik nog meer dvd standaards aanschaffen voor de SE en voor in de vitrine erbij te zetten.
    ...
    Ik blijf sparen, dus de collectie gaat zeker nog groeien, maar ben voor nu al best tevreden.
    Zeker een mooie collectie!
    Zal eens kijken of ik binnenkort ook wat foto's online kan zetten.

Pagina 69 van 116 EersteEerste ... 195965666768697071727379 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •