Pagina 20 van 24 EersteEerste ... 10161718192021222324 LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 599 worden weergegeven.

Discussie: Heroes

  1. #476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Seizoen 3 is weer begonnen sinds gisteren, vanavond maar eens de eerste 2 aflevering bekijken.
    Enig idee waar de afleveringen (gratis) bekeken kunnen worden?
    Heb al gezocht op Google, maar kan nog niks vinden.
    Kwam al een keer op de website van de BBC Edit: het was de NBC i.p.v. BBC /Edit uit, maar daar krijg ik de melding dat de eerste 2 afleveringen niet in mijn land te openen zijn.
    Laatst aangepast door Big D : 24-09-2008 om 12:42

  2. #477

    Standaard

    Volgende week begint op de bbc heroes serie 3 op woensdag.

  3. #478

    Standaard

    Zal vanavond de eerste twee afleveringen eens gaan kijken. Kijken welke kant ze dit seizoen op gaan.

  4. #479

    Standaard

    Een betere kant dan vorig jaar in ieder geval.

  5. #480

    Standaard

    Absoluut!,Tim Kring heeft toen ook aangegeven dat ze met de serie de verkeerde kant zijn opgegaan in het begin van S2.Ik vond die eerste afleveringen toen verschrikkelijk langdradig en niet interresant.

    Maar met S3 gaan ze gelijk in hoog tempo van start,zaols S1 ook van start ging,heerlijk .De special effects zijn trouwens nu ook echt van hoge kwaliteit,voor een serie helemaal.Dat is het eerste wat me opviel .

    .

  6. #481

    Standaard

    De kick-off van seizoen 3 was wel alleraardigst.
    Alleen Mohinder kan me nog altijd niet boeien en Maya's accent lijkt te zijn veranderd.
    Sylar bleek dus de broer te zijn van...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  7. #482

    Standaard

    Met een serie,met zoveel verschillende karakters,is het erg moeilijk,om ze allemaal interesant te vinden,naar mijn mening dan .

  8. #483

    Standaard

    Net seizoen 2 afgekeken en vond het weer een erg sterk seizoen alleen jammer dat ze door de schrijverstaking hun originele ideeen niet konden uitvoeren. Het was eigenlijk de bedoeling dat het buisje zou vallen, het dorpje in quarantaine zou gaan, Nathan zou neer vallen door het virus in plaats van kogels en eigenlijk de pleuris zou uitbreken in aflevering 12,13 en verder. Dat is allemaal te zien in een docu op de dvd's.

  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Net seizoen 2 afgekeken en vond het weer een erg sterk seizoen alleen jammer dat ze door de schrijverstaking hun originele ideeen niet konden uitvoeren. Het was eigenlijk de bedoeling dat het buisje zou vallen, het dorpje in quarantaine zou gaan, Nathan zou neer vallen door het virus in plaats van kogels en eigenlijk de pleuris zou uitbreken in aflevering 12,13 en verder. Dat is allemaal te zien in een docu op de dvd's.
    Vind ook spijtig dat die staking er is geweest en dat Seizoen 2 zo moest afgerond worden waardoor Seizoen 2 als slecht bestempeld wordt terwijl er maar 11 episodes zijn, vind het eigelijk oneerlijk om het dan slecht te noemen.
    BD (1243) What i Watch

  10. #485

    Standaard

    Einde van S2 voelde nu afgeraffeld aan, alles is nog in afl. 11 gestopt, en dat is jammer genoeg goed te merken. Ik heb overigens op 3 dagen tijd het volledige seizoen bekeken, Heroes is wel een beetje verslavend ja. Niet zó verslavend als 4400 maar toch.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #486

    Standaard

    Zwakke opening! Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken. S2 was niet enkel de schuld van de schrijverstaking. Er konden gerust nog wat eps bij gemaakt hebben. Al waren het maar 5 eps... Hadden die dan het verhaal een enorme boost gegeven gingen de fans minder klagen dat het 7 eps traag opgang kwam.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #487

    Standaard

    Heb het gevoel bij seizoen 3 dat ik naar een herhaling kijk. Ik begrijp de verhaallijnen niet, beginnen ze opnieuw?

  13. #488

    Standaard

    Nadat ik seizoen 1 in 4 dagen bekeken had, meteen seizoen 2 besteld, maar mijn god, wat een gigantische tegenvaller... Alsof de schrijvers geen idee hadden waar ze mee bezig waren... Personages die een seizoen lang wat ronddobberen zonder een echt doel, geen diepgang, nieuwe personages ( Maya en Alejandro ) die totaal geen meerwaarde bieden (beetje het Nikki & Paulo-effect in Lost ) aan het verhaal... Etc.

    Met pijn en moeite alle afleveringen bekeken... En nu dus seizoen 3...

  14. #489

    Standaard

    Seizoen 3 start anders geweldig! Vond 2 ook niet zo super, maar de laatste paar afleveringen maakten veel goed! Ze beginnen met 3 geweldig en eindelijk komen er Villains

    ( Maya heeft dus duidelijk wel iets in te brengen in het verhaal..


  15. #490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    Nadat ik seizoen 1 in 4 dagen bekeken had, meteen seizoen 2 besteld, maar mijn god, wat een gigantische tegenvaller... Alsof de schrijvers geen idee hadden waar ze mee bezig waren... Personages die een seizoen lang wat ronddobberen zonder een echt doel, geen diepgang, nieuwe personages ( Maya en Alejandro ) die totaal geen meerwaarde bieden (beetje het Nikki & Paulo-effect in Lost ) aan het verhaal... Etc.

    Met pijn en moeite alle afleveringen bekeken... En nu dus seizoen 3...
    Maya is geintroduceerd om uiteindelijk als oplossing te dienen voor het virus, maar dat ging dus niet door

  16. #491

    Standaard

    Nu de seizoensopener gezien. Van langzaam opbouwen is geen sprake zeg Ben erg benieuwd hoe het nou zit met Nikki/Tracy/Jessica en die level 5 villains inclusief Peter gaan ook flink tekeer. En natuurlijk Sylar die de steeds groter wordende Petrelli familie aanvult.

    De droom van Angela Petrelli was trouwens niet echt vrolijk te noemen
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 27-09-2008 om 17:14

  17. #492

    Standaard

    Ernstig teleurgesteld in het begin van seizoen 3... Houdt wat mij betreft het lage niveau van seizoen 2 goed vast... Suresh die met wat huis, tuin en keuken-geluk opeens ontdekt dat het werk van zijn vader niet klopt en binnen no-time een serum ontwikkelt waarmee die iedereen superkrachten kan geven, Nathan die het licht ziet en Angela die na de dood van Bob (na het vorige seizoen een prominente rol, nu even snel om zeep geholpen) even the company overneemt. Als klap op de vuurpijl laat ze nog even weten ook de moeder van Sylar te zijn.

    Een beetje het Galactica seizoen 4-effect: alsof de schrijvers maar wat aanklooien...

  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    Ernstig teleurgesteld in het begin van seizoen 3... Houdt wat mij betreft het lage niveau van seizoen 2 goed vast... Suresh die met wat huis, tuin en keuken-geluk opeens ontdekt dat het werk van zijn vader niet klopt en binnen no-time een serum ontwikkelt waarmee die iedereen superkrachten kan geven, Nathan die het licht ziet en Angela die na de dood van Bob (na het vorige seizoen een prominente rol, nu even snel om zeep geholpen) even the company overneemt. Als klap op de vuurpijl laat ze nog even weten ook de moeder van Sylar te zijn.

    Een beetje het Galactica seizoen 4-effect: alsof de schrijvers maar wat aanklooien...
    Om even wat duidelijk te maken aan jouw opmerking...

    De dood van bob was eigelijk niet de bedoeling, maar de acteur die Bob vertolkt "Stephen Tobolowsky" heeft in het echte leven zijn nek gebroken op 5 plaatsen bij een val van zijn paard in Ijsland waardoor hij bij het filmen van zijn scenes enkel kon zitten en dat is ook de reden waarom hij er zo vlug uitgeschreven is en enkel één keer zichtbaar is in zijn stoel.
    BD (1243) What i Watch

  19. #494

    Standaard

    ik vond het echt een knaller. veel interessante zaken, en seizoen 2 was supersaai, maar mijn verwachtingen voor seizoen 3 zijn toch weer hoger gespannen nu !

  20. #495

    Standaard

    Niemand die Heroes meer volgt? Het word wat te soap achtig maar de toekomstscenes en gewoon het hele speciale krachten gebeuren blijf ik leuk vinden. Bovendien komen er ook wat karakters met leuke krachten voorbij (deze week opnieuw Marlo en voor het eerst Bubbles uit The Wire) en uiteraard Claire en Nikki.


  21. #496

    Standaard

    Ben nog niet aan het nieuwe seizoen begonnen. Volg tegenwoordig een beetje erg veel series, Heroes pak ik binnenkort wel weer op.

  22. #497

    Standaard

    Ik heb net na lang aarzelen ep 3 gezien van S3. Het boeit me gewoon niet meer. Ik ga proberen S3 te blijven zien, maar als het na verloop van tijd niet beter word stop ik er gewoon mee.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  23. #498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik heb net na lang aarzelen ep 3 gezien van S3. Het boeit me gewoon niet meer. Ik ga proberen S3 te blijven zien, maar als het na verloop van tijd niet beter word stop ik er gewoon mee.
    Hetzelfde, heb werkelijk geen idee waar het over gaat. Ze openen een nieuwe blik helden en alles begint opnieuw. De mysterie en daarmee aantrekkingskracht is voorbij, het is nu gewoon troep met een groot budget.

  24. #499

    Standaard

    Idd, de enorm leuke personage's van S1 werden al gedeeltelijk verwaarloosd in S2. In S3 zetten ze dit gewoon door. Hiro vond ik geweldig in S1, maar nu is hij gewoon irritant... Hetzelfde geld voor de steeds uitbreidende Petrelli-familie. Kom op zeg... Iedereen is blijkbaar familie van hen. Ook Claire irriteert me enorm. Terug proberen te testen hoever ze kan gaan... Dezelfde formule word elk jaar gewoon steeds herhaald.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #500

    Standaard

    Het verhaal + personages missen sinds het begin van seizoen 2 iedere vorm van diepgang, daardoor komt de geloofwaardigheid nogal in het gedrang. Sylar die opeens een good guy moet zijn en op de koop toe ook even een broer is van nathan en peter, Mohinder die opeens een doorgedraaide supervillain wordt. Hiro met zijn 'saving the world' die ondertussen een saai karikatuur begint te worden. . Compleet onlogische keuzes wat betreft verhalen en personen... Dat eerste seizoen was echt supercool, maar daarna is het wel heeeel snel bergafwaarts gegaan... Alsof de schrijvers iedere week elke ingeving meteen maar in de serie stoppen.

Pagina 20 van 24 EersteEerste ... 10161718192021222324 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •