Pagina 68 van 254 EersteEerste ... 185864656667686970717278118168 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.676 tot 1.700 van 6347 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #1676

    Standaard

    Dat meen je niet...jeez...wat een zieke gast...
    So not done...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #1677

    Standaard

    Als het die Ceriel blijkt te zijn met een zieke "grap" dan pleit ik voor alsnog een spuitje.


  3. #1678

    Standaard

    Gatverredamme! Wat een smerige grap!

  4. #1679

    Standaard

    Heel triest dit soort mensen.

  5. #1680

    Standaard

    Artikel over de vermoedelijke dader, of niet? :

    http://www.ad.nl/binnenland/2675814/...nietrsquo.html

    en een item uit RTL Boulevard van vandaag : http://www.rtl.nl/(ord=1223408923027...n.xml/1537.wvx
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 07-10-2008 om 20:50

  6. #1681

    Standaard

    Politicus Jörg Haider verongelukt

    WENEN - De Oostenrijkse rechtspopulist Jörg Haider is zaterdagochtend door een auto-ongeluk om het leven gekomen. Dat meldde het Oostenrijkse persbureau APA op gezag van de politie. Haider is 58 jaar geworden.



    De dienstauto van Haider schoot bij de plaats Klagenfurt door nog onbekende oorzaak van de weg en sloeg daarna over de kop. Daardoor liep Haider, die alleen in de auto zat, zware verwondingen op aan zijn hoofd en borstkas. Korte tijd later overleed hij.

    Haider was premier van de deelstaat Karinthië en de voorman van de uiterst rechtse partij BZÖ (Verbond voor de Toekomst). Die partij splitste zich in 2005 af van de FPÖ (Vrijheidspartij), waar Haider lange tijd leider en boegbeeld van was.

    De FPÖ en BZÖ waren de grote winnaars van de parlementsverkiezingen in september dit jaar. De FPÖ van Heinz-Christian Strache eindigde op 18 procent, 7 procent meer dan in 2006. De aanhang van de BZÖ verdrievoudigde bijna, naar 11 procent van de stemmen.

    “Voor ons is dit als het einde van de wereld”, zei Stefan Petzner, Haiders plaatsvervanger als BZÖ-leider, in een eerste reactie. Strache sprak van een “groots politicus”. Ook andere partijen hebben hun medeleven betuigd.

    Als politicus wist Haider voortdurend te provoceren met zeer omstreden uitspraken over onder meer buitenlanders en nazi-Duitsland. Hij moest vele malen voor de rechter verschijnen om zich daarvoor te verantwoorden.

    Ook in het buitenland zorgde hij voor beroering. Toen Haiders partij in 2000 in de Oostenrijkse regering kwam, in een coalitie met de conservatieve Volkspartij, kondigden de EU-partners zelfs sancties af tegen Oostenrijk.

    In 2002 kreeg hij een ladingen kritiek over zich heen toen hij de Iraakse dictator Saddam Hussein bezocht.

    Haider laat een vrouw en twee volwassen dochters achter.

    (Bron : Telegraaf.nl)

    ************************************************** ************************************************** ****************************************
    R.I.P.

  7. #1682

    Standaard

    Rip.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #1683

    Standaard

    R.i.P.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #1684

    Standaard

    R.I.P.

    (Vast van links aangereden)

  10. #1685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    (Vast van links aangereden)


  11. #1686

    Standaard

    Hoorde net op het nieuws dat presentator Ernst Paul Hasselbach (Expeditie Robinson, Reportage, 20 graden noord) is omgekomen bij een auto ongeluk in Noorwegen.

  12. #1687

    Standaard





    Ernst-Paul Hasselbach verongelukt

    RTL-presentator Ernst-Paul Hasselbach is verongelukt in Noorwegen.




    Opnames

    Hasselbach was daar voor opnames van het tv-programma 71 Graden Noord, waarin tien deelnemers de Noordkaap proberen te beteiken. Bij het ongeluk is ook een productie-assistente overleden.
    Loopbaan

    In 1992 begon Hasselbach in de media als freelance journalist. Landelijke bekendheid kreeg hij als presentator van Expeditie Robinson. Hasselbach blonk uit in sport en is onder andere basketbalcoach en tennisleraar geweest.
    Vriendin en dochter

    De 42-jarige presentator woonde in Haarlem samen met zijn vriendin. Hij laat ook een dochter achter.




    Veel te vroeg. R.I.P.

  13. #1688

  14. #1689

    Standaard

    Nu op RTL5 te zien, erg vreemd om naar te kijken terwijl je dit net hebt gehoord.
    RiV.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #1690

    Standaard

    R.I.P.

    zag hem vroeger vaak in Expeditie Robinson en de eerste seizoenen van Peking Express. Hij was een goed presentator.
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  16. #1691

    Standaard

    Rust in vrede, Ernst-Paul, stadgenoot...

    Quite a shock...helaas zal ik hem dus niet meer ontmoeten, mocht ik ooit door die selectierondes komen. Ben benieuwd of dit nog gevolgen heeft voor E.R. van dit jaar (liveshow?) of eventuele volgende edities...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  17. #1692

    Standaard

    R.I.P.

    Twee verrassende overlijdensberichten als gevolg van een auto-ongeval in evenveel dagen.

  18. #1693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    R.I.P.

    Twee verrassende overlijdensberichten als gevolg van een auto-ongeval in evenveel dagen.
    Inderdaad, schrik vooral van het bericht van het overlijden van Ernst-Paul Hasselbach. Veels te jong. RIP.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #1694

    Standaard

    De productiemedewerkster die is omgekomen was trouwens een Vlaamse vrouw van 26.

    http://www.deredactie.be/cm/de.redac...011_Hasselbach

    De opnamen van de nieuwe reeks 71° Noord waren nog niet zo lang aan de gang, maar ik vermoed dat ze dit seizoen toch gewoon gaan aflasten in plaats van verder te gaan of opnieuw te beginnen met een andere presentator. Ik zou als deelnemer in ieder geval niet meer veel zin hebben als je zo'n nieuws te horen krijgt.

  20. #1695

    Standaard

    Haider kan mij niet boeien (ik wilde eigenlijk wat anders zeggen en ik kwam niet van links), Hasselbach triest heeft toch een broer die prof was in de VS in het Am.football ?

  21. #1696

    Standaard

    R. I. P.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #1697

    Standaard

    Rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #1698

    Standaard

    Schrikken zeg...

    R.I.P. Ernst-Paul
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  24. #1699

    Standaard

    zeker schrikken. Kwam net van een wedstrijd, staan we in de kantine en horen we op de radio het nieuws. Veel veel te jong.

    R.I.P.

  25. #1700

    Standaard

    Kende de beste man niet.. maar veel succes gewenst aan de nabestaande...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 68 van 254 EersteEerste ... 185864656667686970717278118168 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •