De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Gezocht:Fragmenten

  1. #1

    Lightbulb Gezocht:Fragmenten

    Voor een presentatie zoek ik fragmenten waarbij je als de kijker zelf in de film zit (zoals een stukje bij Black Hawk Down). Ik heb dit nodig wat gekoppeld is aan een product en thema " Refugees".

    Fragment: Iets in de trend van Lord of war/The Kite Runner/Last King of Schotland/Hotel Rwanda/blood diamond of fragmenten van deze films.

    Ik ben zelf ook op zoek via youtube,maar mischien dat jullie toevallig ook links of iets hebben wat ik evt kan lenen. Het gaat om een klein fragment dat je in de actie zit,lopend,rennend vanuit de "karakters rol".

    Tips?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #2

    Standaard

    Hmm ik kan me vergissen, maar zat er in The Beach niet een dergelijke scene?

  3. #3

    Standaard

    Ja dat klopt.

    Het moet eigenlijk in thema zijn van vluchtelingen vandaar dat ik de thema's Lord of War, The Last King of Schotland etc wil gebruiken.

    Wij moeten zogenaamd voor het glazen huis een product/activiteit verzinnen. Wij hebben daarbij verzonnen dat er bezoekers op een fitness machine mee rennen (of voelen/zien) wat er bij zo'n fragment gebeurd, dus bijv. explosies, weg rennen, rennen van explosies etc (in thema van The Kite Runner , zulke films dan).

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #4

    Standaard

    Oke, met een beetje mayhem erbij dus...dat zat niet echt in die The Beach scene.
    Misschien dat er in (WO2) oorlogsfilms iets zit? Ik kan me in Band of Brothers bijvoorbeeld wel heugen dat er zo'n slachtoffer van een booby-trap door een gebouw schuifelde.

  5. #5

    Standaard

    Is een granaat ontploffing met een piep in de oren ook goed ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #6

    Standaard

    Haha Ja, maar ja past niet in ons thema, wel goeie voorbeelden des al te min. Liefts in thema van Afrika, omdat daar de meeste vluchtelingen zich bevinden..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #7

    Standaard

    Kan je hier iets mee
    http://www.youtube.com/watch?v=5RxI6LoyxZ0

    (Constant Gardener)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    zat er niet zo'n stukje in Hotel Rwanda?

  9. #9

    Standaard

    En volgens mij zit er richting het einde ook zo'n stukje in Tears of the Sun ...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •