Cdwow.nl heeft mij bevestigd dat hun versie de uk-versie is, dus nl subs moeten aanwezig zijn, inmiddels €39,99, inclusief verzending.
Edit: nl-ot is inderdaad op de box aanwezig.
Cdwow.nl heeft mij bevestigd dat hun versie de uk-versie is, dus nl subs moeten aanwezig zijn, inmiddels €39,99, inclusief verzending.
Edit: nl-ot is inderdaad op de box aanwezig.
Laatst aangepast door Pieter Kleine : 05-11-2008 om 15:21
Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
(2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/6...searchsource=0 en om on topic te blijven 47,49 euri inc. verzenden
Bij MediaMarkt Eindhoven voor 79,99 gezien.
"That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black
Ik heb mijn exemplaar vandaag binnengekregen van cdwow, en het betreft inderdaad de UK versie met NL ondertiteling. Niet gek voor € 36,99!
MM Alexandrium €79.99 ....wat een prijzen daar....
Ik heb deze box via cdwow.nl besteld en binnen gekregen 0 regio versie met nl subs aanwezig inmiddels, €39,99, inclusief verzending.
Tot 10 uur woensdagochtend 2 euro extra korting bij CDwow, slechts 37,99
Veel te lage prijs!
Laatst aangepast door bosmeneer : 11-11-2008 om 18:16
Graag weer ontopic mensen, dit is Pricewatch. Over de beeldkwaliteit van deze BD uitgave kan in een ander topic gediscussieerd worden.
Ook vandaag van cdwow binnen gehad voor 39.99. In een week binnen en met NL subs. Netjes hoor.
MM Arnhem: 59 euro!!!!
TIP: morgen (zaterdag) de site van MM effe checken!!!!!!!
...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
--
Blu-Ray: 350
Vandaag besteld bij cdwow voor € 34,99, met een voucher waarmee ze tegenwoordig rond strooien, komt ie op € 32,99 (inc verzenden natuurlijk).
Erminio
I knew it! I knew it!
Well, not in the sense of having the slightest idea,
but I knew there was something I didn't know.
Iemand een idee hoeveel hij nu bij MM Eindhoven en MM Utrecht kost (kom langs beide vandaag)?
Bij MM Rotterdam Centrum zag ik hem vandaag voor € 34,99 liggen,
Broodje Frikandel Speciaal
MM Arnhem: 59 euro
dus 59: halve prijs = 29,50 euro??
heeft iemand MM Arnhem gezien?
vandaag gekocht in utrecht ook 35 euro.
Met de huidige koers van de Euro-Pond kost hij mij www.amazon.co.uk 30Pond, ofwel zo'n €32,- excl. verzendskosten.
Zie hier.
vervelende met Amazon.co.uk is de VAT die nog NIET in de aangegeven prijs is verwerkt; gebeurd pas bij afrekenen:
Amazon.co.uk Order Summary
Items: £26.07
Postage & Packing: £1.88
Total before VAT: £27.95
VAT: £5.31
Order Total: £33.2
gaat blijkbaar eerst bedrag vanaf (Engelse VAT ?)
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic
£29,99 bij HMV.co.uk en daar komt £2,50 verzenden bij.
Voor die £ had ik op dit moment net zo goed een € kunnen neerzetten.....
€30,50 bij BangCD.com inclusief verzending met NL subs.
http://www.bangcd.com/productDetail.aspx?prod_id=10076
Tot 24.00 vandaag:
MM: € 34,99