De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Firmware update Pioneer LX-71

    Een ander forumlid attendeerde mij erop maar er is een nieuwe versie, 1.08b beschikbaar via website Pioneer.
    Alleen lukt het me niet om eea zo op CD te zetten als de instructie beschrijft. Iemand hier ervaring mee? Je download eerst een .zip bestand. Als ik dat vervolgens unzip wordt het een .ISO bestand van ca.9Mb. So far so good. Alleen zegt de beschrijving dat je dit bestand vervolgens moet openen en het hierna in drie bestanden zou wijzigen. Een DLfile.pkg van 95 Mb en twee .txt bestandjes Die moeten op CD gezet worden. Dat luk me dus met geen mogelijkheid. Ik kan het .ISO bestand wel op CD zetten maar in die bestanden omzetten lukt me gewoon niet. Iemand enig idee?

  2. #2

    Standaard

    Yes, gelukt. In het brandprogramma moet je de optie "image naar schijf branden" selecteren. De LX-71 is nu aan het laden..

  3. #3

    Standaard

    INmiddels is er alweer een nieuwe versie uit, 1.17.

  4. #4

    Standaard

    Maar weer aanvragen dan, heb net 1.08b draaiende.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Vreemd, waar staat de firmware update. Niet op www.pioneer.nl onder blu-ray spelers.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Vreemd, waar staat de firmware update. Niet op www.pioneer.nl onder blu-ray spelers.
    Zie:
    http://www.pioneer.eu/eur/content/support/support/upgrade/BDP.html

  7. #7

    Standaard

    Is het merkbaar? Zo ja, wat? Ik moet 'm nog binnen krijgen ( de speler)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #8

    Standaard

    werkt deze firmware ook op de 51..

    Of alleen op de 71.

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    werkt deze firmware ook op de 51..

    Of alleen op de 71.

    Mvrg,
    Raymen
    System Firmware Update Instructions For Model BDP-LX71 / BDP-LX08 / BDP-51FD

  10. #10

    Standaard

    Hoi dank je,

    Is trouwens ookal gelukt.

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  11. #11

    Standaard

    Er is trouwens weer een nieuwe software op de pioneer site.

    Dus doe je voordeel ermee

    Ver 1.25a
    CHANGE HISTORY:
    - Enhances BD-ROM playability and stability of BD-Java playback (*)
    - Improves the case that sometimes sound noise happens in HDMI connection with certain receivers when searching titles/chapters of BD/DVD.
    - Improves the case that sound noise happens on analog audio output when searching chapters of CD.
    * The player's action can be slower than expected depending on contents (menu, game, etc.) included in certain BD-Java discs.


    Mvrg,
    Raymen
    Laatst aangepast door raymen : 03-02-2009 om 20:55
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  12. #12

    Standaard

    Ik tracht de nieuwste Firmware op de 51 te zetten, maar het branden van
    een CD-R schijfje lukt me niet. Ik vermoed omdat ik werk met een Apple computer.

    De schijfjes die ik brandde zijn ISO geformatteerd, maar toch verschijnt er op de
    display van de 51 enkel "data disk" en gebeurd er verder niets.
    Kan iemand mij de correcte manier uitleggen hoe ik te werk moet gaan?

  13. #13

    Standaard

    Op mijn vraag, wanneer de update komt voor DTS-HD MA interne processing, een goed bericht:

    Geachte,

    Wij hebben uw e-mail goed ontvangen;

    Als antwoord kan ik stellen dat u deze vanaf half mei zal terugvinden op onze Pioneer website. Die was al eerder voorzien maar hij heeft helaas vertraging opgelopen.

    Voor meer informatie kan u ons steeds contacteren op weekdagen tussen 8u30 tot 12u00 en tussen 13u00 en 17u00 op vrijdag tot 16u30.

    Met vriendelijke groet,

    Carine
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •