Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 192 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Heel sterk deel hoor, erg onverwacht ook.
    En ik weet zeker dat Hans en Yin niet echt hard zitten te huilen; Geert was toch een sterkere tegenstander in de finale dan Sharon en Hiu. Het kan trouwens niet anders dan 1 van die 2 gaat eruit; ze hebben nu eenmaal meer stemmen gekregen dan Yin en Hans, dus die 2 zitten zo goed als in de finale.

    En het werd weer bewezen hoe schijnheilig Geert was: hij vond het niet kunnen dat Hiu (lekker neerbuigend "dat meisje" genoemd) op hem stemde, al was het haar laatste redmiddel om erin te blijven, maar hij gaf wel toe dat hij op haar gestemd had als hij dit zag aankomen.
    Met twee maten meten heet dat .

  2. #127

    Standaard

    Eindelijk weer eens een geweldige aflevering gezien. Enige nadeel is dat Hans en Yin nu wel zo goed als zeker in de finale staan.

  3. #128

    Standaard

    misschien hebben de makers nog een verrassing in petto voor de kandidaten,waardoor alles omgegooid kan worden?Hier hoop ik tenminste op.

  4. #129

    Standaard

    Ik heb ook een stuk van de laatste aflevering gezien. Die eilandraad was wel leuk, maar ofwel was dit een slecht gekozen groep kandidaten ofwel is het toch eens tijd om het format op te bergen en met iets nieuws te beginnen. Ik zie ook niet hoe ze een presentator gaan vinden die mensen nog eens lekker met hun neus op de feiten kan duwen zoals Ernst-Paul dat deed.

  5. #130

    Standaard

    ik hoop ook nog steeds dat de makers nog iets achter hebben gehouden.
    toch een afvallers kamp ofzo wat ze niet hebben latenzien. Maar misschien hebben ze dat niet meer gedaan nadat vorige keer die man helemaal door het lint was gegaan.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tesssam Bekijk bericht
    Maar misschien hebben ze dat niet meer gedaan nadat vorige keer die man helemaal door het lint was gegaan.
    Wie? Daar kan ik me niets meer van herinneren?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Wie? Daar kan ik me niets meer van herinneren?
    Frans. Die liep vorig jaar gestresst met een machete te zwaaien als in: "Als er nog meer afvallers op m'n eilandje komen maken ze kennis met mijn machete!"...
    Hij is uiteindelijk uit de Expeditie gezet, omdat hij eten van de crew had gestolen.
    Laatst aangepast door Dennis Oosterhuis : 06-11-2008 om 11:09
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #133

    Standaard

    Ah nu weet ik het weer: Compilatie.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #134

    Standaard

    En dit kan ik ook niet vaak genoeg zien: http://www.youtube.com/watch?v=_AsDpaJlj8w
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ah nu weet ik het weer: Compilatie.
    "Ik heb het gehad, met die wijven..."
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #136

    Standaard

    Haha die Frans, al helemaal vergeten Ik zou er niet bij in de buurt willen zijn maar zo'n figuren maken de expeditie toch wel boeiender

  12. #137

    Standaard

    Afvallerseiland zal er dit jaar echt niet inzitten. Ben wel benieuwd of er verder nog iets bijzonders zal gebeuren zondag.

  13. #138

    Standaard

    Leuke uitzending dusver
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  14. #139

    Standaard

    OK, nu ik deze drie finalisten zie, moet ik zeggen dat ik volledig voor Hiukwan ben en hoop ik dat ze de eindoverwinning ook binnensleept. Mocht ze het niet worden, doe dan Yin maar, want Hans zou zo'n onterechte winnaar zijn, vieze huichelaar dat 'ie is. Beetje anderen uitmaken voor achterbaks en maar blijven zeggen dat hij met de sterksten wil overblijven, maar ondertussen al wel Prince, Geert en Kyra eruit te hebben geknikkerd. Zelden zo'n vervelende, achterbakse, onsympathieke deelnemer in de Expeditie gezien.

    Hiukwan dus als persoonlijke favoriet, wie had dat gedacht na de pakweg eerste 3 afleveringen, waarin ik me constant aan haar ergerde. Ze heeft zich gewoon uitstekend ontwikkeld door de Expeditie heen.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #140

    Standaard

    Wie er ook wint, Hans en Yin zijn dit seizoen in ieder geval de ultieme losers... Wat een ongelofelijk zelfingenomen en vooral verschrikkelijk hypocriete mensen zijn dat... Iedere week weer blijft dat duo me verbazen met hun arrogante interpretatie van de zaken...

    Ik ben echt benieuwd of er kijkers sympathiseren met dit sneue duo...

  16. #141

    Standaard

    Yin en Hans verdienen het wat mij betreft zeer zeker niet, met dat gelieg en gezeik allemaal. Was zeker geen fan van Huikwan, maar mijn stem zal ze hebben mocht het nodig zijn.
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  17. #142

    Standaard

    De verliezers zijn niet voor niks nog aanwezig, die gaan stemmen in de finale zo lijkt het, en dan is Hans de klos.
    Hiukwan zie ik er nu wel uit vliegen, Yin is te sterk met lichamelijke proeven en Hans gaat z'n munt opgraven bij slecht weer. Of er moet iets puzzelachtigs als proef aankomen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #143

    Standaard

    Met een zelfingenomen blaaskaak is die Hans zeg,bah,als hij maar niet wint.Ik hoop dat hiu Wan gaat winnen,want die Yin vind ik net zo erg als Hans eigenlijk.winnar
    Als 1 van die 2 wint,dan zijn ze bij deze gebombardeerrd tot meest onsympathieke aller winnaar allertijden

  19. #144

    Standaard

    Ik wou hier weer mijn beklag doen, maar het meeste is hierboven al gezegd.

    Wat ik hier nog wel aan toe wil voegen is dat ik het tof vind dat de redactie duidelijk ook stelling tegen hen neemt. In de kritische ondervragingen, maar vooral ook in de montage. Zoals bijvoorbeeld Yin die aangeeft dat ze vindt dat Hiu en Sharon niet bij de laatste vier horen en dat Prince en Kyra deze plaatsen zeker verdient zouden hebben. Op de momenten dat ze die namen noemt wordt er nog even ingemonteerd dat ze beiden er zelfs uit heeft gestemd.

    Die vooruitblik was alweer walgelijk zeg. Hiu is misschien niet de sterkste deelnemer, maar Hans en Yin verdienen hun plaats zeker niet meer. Zoals reeds aangegeven, tijdens de stemming in de studio zullen de andere deelnemers spreken. Toch dom van zo'n zelfverklaard genie als Hans dat hij er niet aan heeft gedacht dat hij de hoofdprijs nu onmogelijk binnen kan halen, aangezien hij zich impopulair heeft gemaakt bij de mensen die hem dit moeten gunnen. En dan stemt de kijker ook nog mee hopelijk, dan zul je al helemaal een afstraffing te zien krijgen. Kijk er nu al naar uit! Eerst nog maar even de finale uitzending.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #145

    Standaard

    Ook voor mij is Hiu Kwan nu toch wel degene die ik het het meeste gun. Had ik echt nooit verwacht na de eerste 2-3 afleveringen

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik wou hier weer mijn beklag doen, maar het meeste is hierboven al gezegd.

    Wat ik hier nog wel aan toe wil voegen is dat ik het tof vind dat de redactie duidelijk ook stelling tegen hen neemt. In de kritische ondervragingen, maar vooral ook in de montage. Zoals bijvoorbeeld Yin die aangeeft dat ze vindt dat Hiu en Sharon niet bij de laatste vier horen en dat Prince en Kyra deze plaatsen zeker verdient zouden hebben. Op de momenten dat ze die namen noemt wordt er nog even ingemonteerd dat ze beiden er zelfs uit heeft gestemd.
    Die vond ik zelf ook erg sterk .
    Ik ben verbaasd dat Hans er nog vanuit gaat dat er nog een eilandraad is; die is er toch niet meer met 3 deelnemers? Zoja, dan maar hopen dat Hiu immuniteit win; ik wil dat gezicht van Yin wel zien als Hans opeens met z'n munt op de proppen komt .....
    Yin is trouwens niet minder achterbaks, alleen zij spreekt het iets minder uit. Maar het is een slang hoor .....

    Ach ja, het is maar een spelletje he!

  22. #147

    Standaard

    zo weer een nieuwe aflevering geweest,maar ik vond deze aflevering zelfs saai,als ik eerlijk ben.Behalve het stuk,dat Hans op z'n $%# getrapt was tijdens de eilandraad,het blijft een walgelijk figuur.

    Maar ze proberen het met z'n drieëe\n erg sneaky te spelen,Yin houd zich opvallend afzijdig is het geheel trouwens.Maar Hans liet weer eens goed z'n ware aard zijn tijdens de eilandraad.

    Het begin stukje van volgende week beloofd trouwens wel wat,Hiu Wan die pissig word op Yin.

    Ik ben wel benieuwt wie uiteindelijk met de hoofdprijs vandoor gaat,ik hoop nog steeds op Hiu Wan.

  23. #148

    Standaard

    Ik erger me al niet meer aan Hans, ik moet eerder lachen om zijn weergave van de werkelijkheid. Die enorme plank voor zijn hoofd... Onwerkelijk bijna. Waar ik wel veel genoegen aan beleef is het feit dat hij steeds gefrustreerder raakt; meneer dacht het spelletje gespeeld te hebben, maar een studentje van 23 dwarsboomt zijn mooie plannen en dat zit hem overduidelijk erg dwars. Puur genieten, noem ik dat.

    Wel opmerkelijk dat Yin in een kort moment van helderheid wist toe te geven dat ze er dankzij de alliantie met Hans in is gebleven. Wel erg hilarisch was haar domme opmerking omtrent Kyra en Prince die ze betere finalisten vond, waarop de presentator haar er even fijntjes aan hielp herrineren dat ze wel op die figuren gestemd had.

    Hans heeft zich verder geheel ingedekt tijdens de eilandraad. Die man ziet het programma terug en zal ongetwijfeld roepen 'kijk! ik heb het toch gezegd! Hiu is het lieverdje en eerlijke ik word als boeman afgeschilderd'...
    Jammer voor Hans dat hij een ernstige inschattingsfout heeft gemaakt en geen rekening heeft gehouden met het feit dat het publiek misschien niets tegen 'eerlijkheid' heeft, zoals hij het noemt, maar wel slecht reageert op hypcriete en arrogante selfkickers, getuigde de VELE nare verwensingen op dit forum, het officiele expeditie Robinson-forum, de ER-hyves, etc, etc.

  24. #149

    Standaard

    Vrij matige aflevering weer gisteren. Ging er eigenlijk ook van uit dat gisteren de finale was. Hopen op een mooie afsluiter volgende week dan maar.

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    Ik erger me al niet meer aan Hans, ik moet eerder lachen om zijn weergave van de werkelijkheid. Die enorme plank voor zijn hoofd... Onwerkelijk bijna. Waar ik wel veel genoegen aan beleef is het feit dat hij steeds gefrustreerder raakt; meneer dacht het spelletje gespeeld te hebben, maar een studentje van 23 dwarsboomt zijn mooie plannen en dat zit hem overduidelijk erg dwars. Puur genieten, noem ik dat.

    Wel opmerkelijk dat Yin in een kort moment van helderheid wist toe te geven dat ze er dankzij de alliantie met Hans in is gebleven. Wel erg hilarisch was haar domme opmerking omtrent Kyra en Prince die ze betere finalisten vond, waarop de presentator haar er even fijntjes aan hielp herrineren dat ze wel op die figuren gestemd had.

    Hans heeft zich verder geheel ingedekt tijdens de eilandraad. Die man ziet het programma terug en zal ongetwijfeld roepen 'kijk! ik heb het toch gezegd! Hiu is het lieverdje en eerlijke ik word als boeman afgeschilderd'...
    Jammer voor Hans dat hij een ernstige inschattingsfout heeft gemaakt en geen rekening heeft gehouden met het feit dat het publiek misschien niets tegen 'eerlijkheid' heeft, zoals hij het noemt, maar wel slecht reageert op hypcriete en arrogante selfkickers, getuigde de VELE nare verwensingen op dit forum, het officiele expeditie Robinson-forum, de ER-hyves, etc, etc.

    Ik geniet er ook van hoor en lig dubbel omzijn opmerkingen,maar ik dat er zulke personen rondlopen.Hij heeft zo in de kop dat ie de ultieme Robinson is,echt ongelooflijk.Dat werkt gewoon op de lachspieren:razz:

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •