De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vraag over Pirates Of The Carribean boxset

    De drie delen van Pirates Of The Caribbean zijn ook als Blu-Ray boxset uitgebracht. Deze boxset wordt hier en daar al rond de 44-50 euro aangeboden, terwijl de losse (2-disc) uitgaven zo rond de 30 euro kosten. Is er iemand die mij kan vertellen of in de boxset de 2-disc versies zitten of dat deze slechts een 1-disc uitgave van ieder deel bevat. Met andere woorden: bevat de boxset 3 x 2-discs of slechts 3 x 1-disc?

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij zijn het echt de 2 disc versies.
    De losse delen zijn ook wel goedkoper te krijgen dan 30 euro, zie de UK sites maar.
    't zijn dezelfde uitgaven, alleen een ander doosje, incl. NL subs.
    Die boxset komt er zeker bij mij in, 't zijn heerlijke HD-films.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De drie delen van Pirates Of The Caribbean zijn ook als Blu-Ray boxset uitgebracht. Deze boxset wordt hier en daar al rond de 44-50 euro aangeboden, terwijl de losse (2-disc) uitgaven zo rond de 30 euro kosten. Is er iemand die mij kan vertellen of in de boxset de 2-disc versies zitten of dat deze slechts een 1-disc uitgave van ieder deel bevat. Met andere woorden: bevat de boxset 3 x 2-discs of slechts 3 x 1-disc?
    Ik heb de box gekocht toen ie 40 euro kostte en dacht ook dat het 1 discs versies waren maar het zijn echt de 2-disc versies.

  4. #4

    Standaard

    Het zijn inderdaad de 2 disc versies, ik heb de box sinds vorige week in huis

  5. #5

    Standaard

    Dank voor de reacties. Ik weet even genoeg en ga de boxset bestellen. Maar vreemd blijft het wel dat de losse delen zoveel duurder zijn in vergelijking tot de boxset.

  6. #6

    Standaard

    goed nieuws dan!
    heb hem bij Bol besteld zonder te weten of het eigenlijk wel de 2-discs waren.
    hopelijk deze week nog in huis...

  7. #7

    Standaard

    Ik heb de boxset ook bij bol.com besteld, voor € 44,99. Blijft natuurlijk een hoop geld, zeker in vergelijking tot de gewone DVD-uitgave. Blu-Ray zal niet aanslaan bij de grote massa zolang er zo'n groot prijsverschil tussen de gewone DVD-uitgaven en de Blu-Ray-versies blijft bestaan. Pas wanneer deze even duur zijn, maakt Blu-Ray een kans om door te breken, maar ik verwacht dat echter niet binnen de komende twee, drie jaar.

  8. #8

    Standaard

    Ze zijn qua beeld misschien wel de beste Blu-ray's tot nu toe (animatiefilms niet meegeteld).....deel 2 en 3 vond ik niet super, maar het ziet er in ieder geval prachtig uit .

  9. #9

    Standaard

    is zeker waar, het beeld ziet er super uit! Die landschappe *love*

  10. #10

    Standaard

    gister besteld, vandaag al binnen! prima van bol
    alleen nog niet de kans gehad om ze te bekijken...

  11. #11
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb de boxset ook bij bol.com besteld, voor € 44,99. Blijft natuurlijk een hoop geld, zeker in vergelijking tot de gewone DVD-uitgave. Blu-Ray zal niet aanslaan bij de grote massa zolang er zo'n groot prijsverschil tussen de gewone DVD-uitgaven en de Blu-Ray-versies blijft bestaan. Pas wanneer deze even duur zijn, maakt Blu-Ray een kans om door te breken, maar ik verwacht dat echter niet binnen de komende twee, drie jaar.
    Als iedereen nou een jaartje stopt met blu-rays kopen boven de 20 euro gaat de prijs snel omlaag denk ik hoor Maar zolang er nog gekken zijn die er voor betalen blijft de prijs hoog..

  12. #12

    Standaard

    Ik heb de box ook gisteren binnen gekregen van Bol.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  13. #13

    Standaard

    Zojuist ook een bestelling geplaatst, dus zou deze morgen ook binnen moeten krijgen
    Maar ik moet nog even geduld hebben , want hij komt bij mij onder de boom, nog een maandje doorbijten.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dank voor de reacties. Ik weet even genoeg en ga de boxset bestellen. Maar vreemd blijft het wel dat de losse delen zoveel duurder zijn in vergelijking tot de boxset.
    Dat is toch altijd ongeveer zo met boxsets met meer films in? Of het nu dvd of bluray is, 't is toch normaal dat je voor een groter aantal dat je koopt meer korting krijgt. Het omgekeerde zou me verbazen want dan blijven ze allemaal met hun boxsets lekker aan hun been zitten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Jammer, heb de derde film al. Wil de andere twee ook nog wel, waar kan ik deze goedkoop kopen incl nl subs?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •