Pagina 119 van 136 EersteEerste ... 1969109115116117118119120121122123129 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.951 tot 2.975 van 3383 worden weergegeven.

Discussie: FilmValley

  1. #2951

    Standaard

    Waarschijnlijk bedoelt Patrick dat ook voor de vaste titel een alternatief uit de lijst kan worden gekozen.

    Overigens denk ik dat ik vanaf komend jaar lid zal worden ... een interessante lijst !

  2. #2952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Duijmski Bekijk bericht
    Waarschijnlijk bedoelt Patrick dat ook voor de vaste titel een alternatief uit de lijst kan worden gekozen.
    Precies, ze hebben toch een stuk of 8 titels per maand kunnen regelen, waarom kun je er dan niet gewoon 2 v/d 8 kiezen?

    Maar zoals ik al zei, ik ben een tevreden abonnee hoor met deze upgrade, maar ik moet natuurlijk wat te zeuren hebben,
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #2953

    Standaard

    Ben hier erg blij mee, heb ook nog maar een vaste titel.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  4. #2954

    Standaard

    Dat is wel heel tof. Zitten een hoop mooie titels bij. Ook een paar die ik al heb, maar ach daar kan ik wellicht weer iemand anders mee blij maken. Goed dat ze het hebben aangepast!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #2955

    Standaard

    Iemand al geinteresseerd in een gesealde Crank en American Gangster...?? PM graag ruilvoorstel....haha....

  6. #2956

    Standaard

    Ik denk dat het ruil/verkooptopic inderdaad volgend jaar meer gebruik gaat worden
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  7. #2957

    Standaard

    Nou, hele mooie actie van FV.

    Alleen zullen de boxen (seizoenen van series) wel verdwijnen als verlengingsgeschenk (omdat ze ook schrijven dat ze niet meer 2 maar nog maar 1 film als verlenging aanbieden).

    Maar 22 titels tegen dezelfde prijs is een goede actie. Ook lijken de titels wat actueler te worden van de keuzetitels.

    Het mooiste zou natuurlijk zijn als je als abonnee een keuze kon maken tussen OF 2 films op dvd (vaste en keuze) OF 1 Blu-Ray, maar wie weet komt dat ook nog eens.
    Send a maniac to catch a maniac...

  8. #2958

    Standaard

    tof lijstje inderdaad, misschien toch maar weer lid worden (wat dat betreft slaagt de actie wel van ze...)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #2959

    Standaard

    Een maand heb ik wel een probleem wat dan kan ik wel 2 a 3 titels kiezen en ik mag er maar 1
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  10. #2960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    tof lijstje inderdaad, misschien toch maar weer lid worden (wat dat betreft slaagt de actie wel van ze...)
    En nou nog hopen dat bij het afsluiten van een abonnement als welkomstcadeau een box van een serie mag worden uitgekozen en dan hebben ze per 2009 een nieuwe abonnee

  11. #2961

    Standaard

    Goede actie, maar kun je nu nog wel een seizoensbox kiezen van een tv-serie bij verlenging van je abonnement?

  12. #2962

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Leuke titels tussen!....Al mensen spijt dat ze hun abbo opgezegd hebben?....

    Nope, geen spijt, ga toch over op Blu Ray, wel leuk dat diegene met een abbo nu 2 dvd's per maand krijgen..

  13. #2963

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans Bekijk bericht
    Goede actie, maar kun je nu nog wel een seizoensbox kiezen van een tv-serie bij verlenging van je abonnement?
    lijkt mij van niet,aangezien ze nu maar een dvd aanbieden bij verlenging van je abo.dan zou toch iedereen voor een seizoensbox aan.

  14. #2964

    Standaard

    Dat ziet er wel heel goed uit eigenlijk.
    Uit de lijst heb ik zeker nog genoeg films nodig. Komen er extra kosten bij voor België?

    En als nieuwe abonnee, krijg je dan een keuze uit dvd boxen zoals BSG/the Wire/... zo'n dingen? Of hoe zit dat dan.

    En dat dus voor 99,95€?! Hopelijk zit ik er niet te hard naast, dan word ik zeker abonnee

  15. #2965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Saruman Bekijk bericht
    Dat ziet er wel heel goed uit eigenlijk.
    Uit de lijst heb ik zeker nog genoeg films nodig. Komen er extra kosten bij voor België?

    En als nieuwe abonnee, krijg je dan een keuze uit dvd boxen zoals BSG/the Wire/... zo'n dingen? Of hoe zit dat dan.

    En dat dus voor 99,95€?! Hopelijk zit ik er niet te hard naast, dan word ik zeker abonnee
    Voor Belgische abonnees komer er dacht ik iets van een 20€ extra administratiekosten bij...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  16. #2966

    Standaard

    Vandaag binnen gekregen met the Last Emperor. Maar doordat de keuzetitels op het laatste moment zijn veranderd mag ik 2e dvd kiezen (Der Untergang, Volver, Shawshank Redemption of A.I 2 disc) .

    EDIT: Zie net dat de site weer online is, ziet er goed uit!
    Laatst aangepast door Bugssje : 17-11-2008 om 17:56
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  17. #2967

    Standaard

    In augustus mn abbo verlengd maar nog geen verlenginsgeschenk gekozen. Nu ingelogd via de nieuwe site en kan ik geen box meer kiezen....ook geen 2 dvd's maar 1. Dat deze regeling voor nieuwe abonnees geldt kan ik begrijpen....maar voor mensen die nog geen keuze hadden gemaakt is het een beetje lullig..... In het laatste nummer dat ik heb ontvangen, staan die keuzes er nog wel in. Maar weer een mail gestuurd.....

  18. #2968

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    In augustus mn abbo verlengd maar nog geen verlenginsgeschenk gekozen. Nu ingelogd via de nieuwe site en kan ik geen box meer kiezen....ook geen 2 dvd's maar 1. Dat deze regeling voor nieuwe abonnees geldt kan ik begrijpen....maar voor mensen die nog geen keuze hadden gemaakt is het een beetje lullig..... In het laatste nummer dat ik heb ontvangen, staan die keuzes er nog wel in. Maar weer een mail gestuurd.....
    Heb je dan niet twee "tegoedbonnen" opgestuurd gekregen toen je hem hebt verlengt?
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  19. #2969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Heb je dan niet twee "tegoedbonnen" opgestuurd gekregen toen je hem hebt verlengt?
    Die bonnen krijg je alleen als je als optie bij de verlening aangeeft dat je papieren bonnen wilt omdat er op dit moment niets tussen het aanbod zit.

    Ik denk dat Melzz wel een positieve reactie krijgt. Het is waarschijnlijk verandert omdat het technisch misschien lastig/onmogelijk is om hierin onderscheid te maken op de site.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #2970

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    In augustus mn abbo verlengd maar nog geen verlenginsgeschenk gekozen. Nu ingelogd via de nieuwe site en kan ik geen box meer kiezen....ook geen 2 dvd's maar 1. Dat deze regeling voor nieuwe abonnees geldt kan ik begrijpen....maar voor mensen die nog geen keuze hadden gemaakt is het een beetje lullig..... In het laatste nummer dat ik heb ontvangen, staan die keuzes er nog wel in. Maar weer een mail gestuurd.....
    Ik zit in hetzelfde schuitje. Ben eigenlijk aan het wachten op The Wire - seizoen 5.

    Ook maar eens mailtje sturen.

  21. #2971

    Standaard

    Ik heb ook een mailtje verstuurd, maar ik verwacht er eigenlijk niet veel van.
    Laatst aangepast door marsie030 : 18-11-2008 om 13:51
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  22. #2972

    Standaard

    Ook binnen en win alweer een DVD met het belabberde stuk over Max Payne... Alleen jammer dat het een film is die ik totaal niet WIL hebben maar je moet een gegeven paard niet in de bek schijten.

    Crank (Heb ik gelukkig nog niet!)
    En kies erbij: London To Brighton (Movie Affairs)

    The Libertine koop ik wel een keer in de winkel.

  23. #2973

    Standaard

    Voor mij London To Brighton of Castle in the Sky.

  24. #2974

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Vandaag binnen gekregen met the Last Emperor. Maar doordat de keuzetitels op het laatste moment zijn veranderd mag ik 2e dvd kiezen (Der Untergang, Volver, Shawshank Redemption of A.I 2 disc) .

    EDIT: Zie net dat de site weer online is, ziet er goed uit!
    Kan iedereen dat doen? Ik heb ook the Last Emperor 2 disc binnen gekregen, pas lag de site eruit toen ik wilde kiezen dus weer pech.

  25. #2975

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Kan iedereen dat doen? Ik heb ook the Last Emperor 2 disc binnen gekregen, pas lag de site eruit toen ik wilde kiezen dus weer pech.
    Bij mij zat er een briefje in het blad ik weet niet of dat bij jou ook zo was.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

Pagina 119 van 136 EersteEerste ... 1969109115116117118119120121122123129 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •