Pagina 38 van 67 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 1654 worden weergegeven.
  1. #926
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    A galaxy far, far away...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    de Britse pond is lekker aan het dalen maar zien we niet terug in de koers die Play hanteert

    is dus aan te raden om de andere UK sites (Hut, blah) in de gaten te houden want ondanks dat deze verzendkosten rekenen zouden ze toch goedkoper kunnen zijn
    Dat viel me ook al op, iets wat 15 pond kost, is nu dus 16,50 euro. Play rekent vrolijk 21 euro

  2. #927

    Standaard

    play is een vage toko, met soms idioot lange levertijden en hoge prijzen, en soms super snel en spotgoedkoop...
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  3. #928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    play is een vage toko, met soms idioot lange levertijden en hoge prijzen, en soms super snel en spotgoedkoop...
    Maar ook met een hele goede service, en (voor mij althans) prima leveringtijden. Daarbij zijn ze erg makkelijk als ik bijvoorbeeld 1 goedkoop boek bestel, bij anderen moet ik er meerdere bestellen ivm verzendkosten. Ik heb echt geen klachten over Play, en bestel er al jaren. Geen vage toko, maar een top toko .

  4. #929

    Standaard

    We zullen zien. Maandag is het 2 weken van mn bestelling. Ben benieuwd.

    Hoe is eigenlijk de service van play.com als een pakketje niet is aangekomen na 3 weken? Gaan ze echt veel moeite doen om het uit te zoeken? of doen ze simpel een nieuw pakketje posten dat je zoals mensen hierboven ineens na 1,5 maand 11 pakketjes door je deur hebt?

  5. #930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar ook met een hele goede service, en (voor mij althans) prima leveringtijden. Daarbij zijn ze erg makkelijk als ik bijvoorbeeld 1 goedkoop boek bestel, bij anderen moet ik er meerdere bestellen ivm verzendkosten. Ik heb echt geen klachten over Play, en bestel er al jaren. Geen vage toko, maar een top toko .
    Boeken zijn doorgaans goedkoper bij www.bookdepository.co.uk Uitstekende service, snelle levering en geen verzendkosten.

  6. #931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    We zullen zien. Maandag is het 2 weken van mn bestelling. Ben benieuwd.

    Hoe is eigenlijk de service van play.com als een pakketje niet is aangekomen na 3 weken? Gaan ze echt veel moeite doen om het uit te zoeken? of doen ze simpel een nieuw pakketje posten dat je zoals mensen hierboven ineens na 1,5 maand 11 pakketjes door je deur hebt?
    Ze sturen gewoon direct een nieuw pakketje op.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  7. #932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Boeken zijn doorgaans goedkoper bij www.bookdepository.co.uk Uitstekende service, snelle levering en geen verzendkosten.
    Bedanktr voor de tip! Even een bookmark aangemaakt, en zal op m'n gemakje gaan snuffelen .

  8. #933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BeQuietAndDrive Bekijk bericht
    Dat viel me ook al op, iets wat 15 pond kost, is nu dus 16,50 euro. Play rekent vrolijk 21 euro

    1 Pond is nu 1,17 Euro dus 15 Pond is 17,57 Euro www.xe.com ....maar nog altijd een groot verschil natuurlijk, met wat Play rekend.
    Even was Play weer intressant, maar door dit koersverschil koop ik nu weer meer bij www.dvd.co.uk
    Bestellingen daarvan zijn wonderbaarlijk altijd binnen 2 a 3 werkdagen binnen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  9. #934

    Standaard

    De levertijd hangt inderdaad sterk af van wie het in NL bezorgt.

    Van dingen die op dezelfde dag verzonden waren, kwamen sommige reeds na 4 dagen met tnt post, anderen duurden 2.5 week en kwamen via selektvracht ofzo. Daarvan kreeg ik op 1 dag dingen die 2.5, 2 en 1.5 week geleden verzonden waren dus ze sparen het inderdaad een tijdje op.

  10. #935

    Standaard

    Net weer een cd opgegeven als vermist. Dat is nu al de zoveelste keer de laatste tijd. Ook twee andere items zijn alweer drie weken onderweg en zal ik deze week ook als vermist melden. Ik denk dat van de laatste tien bestellingen ongeveer drie bestellingen normaal binnengekomen zijn en zeven niet (ook niet nadat ze een nieuw exemplaar hebben opgestuurd!). Ik woon in Den Haag. Misschien dat het daaraan ligt. Hoe dan ook, Play wordt 'm voorlopig even niet meer voor mij. Overigens wel goed dat ze nooit moeilijk doen over een refund of replacement zending.

  11. #936

    Standaard

    Na twee maanden wachten lagen er dit weekend opeens zes pakjes van Play.com in de bus, van Selektvracht. Dus iedereen die nog op dingen wacht, het zal wel aan de Selektvracht liggen.
    Matige service....
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  12. #937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Net weer een cd opgegeven als vermist. Dat is nu al de zoveelste keer de laatste tijd. Ook twee andere items zijn alweer drie weken onderweg en zal ik deze week ook als vermist melden. Ik denk dat van de laatste tien bestellingen ongeveer drie bestellingen normaal binnengekomen zijn en zeven niet (ook niet nadat ze een nieuw exemplaar hebben opgestuurd!). Ik woon in Den Haag. Misschien dat het daaraan ligt. Hoe dan ook, Play wordt 'm voorlopig even niet meer voor mij. Overigens wel goed dat ze nooit moeilijk doen over een refund of replacement zending.
    Vage boel. Lex woont ook in Den Haag en die heeft er ook last van. De meeste Belgen blijkbaar niet (net zoals ik). Het is trouwens de allereerste keer dat ik langer heb moeten wachten dan 5 werkdagen voor het binnenkomen van een Play-pakje. Het is op vijf november gepost en heb het nog niet aangekregen. Teh panic
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  13. #938

    Standaard

    Vind het vreemd dat er zoveel mensen problemen hebben, en denk niet dat het aan Play ligt want vandaag is Chronicles of Narnia: Prince Caspian verschenen op blu-ray, en play heeft die vorige donderdag verzonden en stak vandaag op de releasedatum netjes in m'n brievenbus, dus dat is toch wel erg snelle service en dan nog met een weekend tussen.
    BD (1243) What i Watch

  14. #939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Vage boel. Lex woont ook in Den Haag en die heeft er ook last van. De meeste Belgen blijkbaar niet (net zoals ik). Het is trouwens de allereerste keer dat ik langer heb moeten wachten dan 5 werkdagen voor het binnenkomen van een Play-pakje. Het is op vijf november gepost en heb het nog niet aangekregen. Teh panic
    Ik woon ook in Den Haag - en heb precies hetzelfde. Soms duurt het 6 weken, en dan krijg ik in 1 keer alle bestellingen tegelijk.

    Als test heb ik een pakje op laten sturen naar een adres in Leiden, deze kwam in een paar dagen aan - terwijl Den Haag meer dan 4 weken duurde ... Dit lijkt dus echt een probleem met Selektvracht Den Haag...

  15. #940

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar ook met een hele goede service, en (voor mij althans) prima leveringtijden. Daarbij zijn ze erg makkelijk als ik bijvoorbeeld 1 goedkoop boek bestel, bij anderen moet ik er meerdere bestellen ivm verzendkosten. Ik heb echt geen klachten over Play, en bestel er al jaren. Geen vage toko, maar een top toko .

    nou gefeliciteerd dan maar want ik vind het een ballen tent, duurt eeuwen voordat je het hebt of je krijgt het helemaal niet. Gelukkig doen ze niet lastig met refund of 2e zending maar een klantenservice hebben ze nauwlijks en ik kan ze geeneens bellen met de vaste lijn en moet dus mobiel bellen.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  16. #941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik Bekijk bericht
    Ik woon ook in Den Haag - en heb precies hetzelfde. Soms duurt het 6 weken, en dan krijg ik in 1 keer alle bestellingen tegelijk.

    Als test heb ik een pakje op laten sturen naar een adres in Leiden, deze kwam in een paar dagen aan - terwijl Den Haag meer dan 4 weken duurde ... Dit lijkt dus echt een probleem met Selektvracht Den Haag...
    Ah Selektvracht, dat zou een hoop verklaren... Als er één ballenbedrijf in Nederland is, dan is dat het wel...

  17. #942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik Bekijk bericht
    Ik woon ook in Den Haag - en heb precies hetzelfde. Soms duurt het 6 weken, en dan krijg ik in 1 keer alle bestellingen tegelijk.

    Als test heb ik een pakje op laten sturen naar een adres in Leiden, deze kwam in een paar dagen aan - terwijl Den Haag meer dan 4 weken duurde ... Dit lijkt dus echt een probleem met Selektvracht Den Haag...
    Yep, zeer herkenbaar. En ik woon in een appartement, heb dus een mailbox beneden in de hal, laatste keer zat ie stampvol en kon je de bovenste er van de buitenkant zo uit jatten. We kunnen een klacht deponeren, maar ik denk dat het weinig zal uithalen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #943

    Standaard

    Na ruim 4 weken eindelijk een cd binnen (geen idee wie 'm bezorgd heeft) ; dvd's komen met circa 10 dagen; boxen binnen 1 week

  19. #944

    Standaard

    Ik zie de logica er nog niet van in, de ene keer binnen een paar dagen binnen de andere keer duurt het een paar weken. Maakt verder weinig uit of het een cd, dvd, of een box is. Lijkt me niet dat de ene losse dvd van play met selectvracht komt en de ander met tnt post.

  20. #945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Yep, zeer herkenbaar. En ik woon in een appartement, heb dus een mailbox beneden in de hal, laatste keer zat ie stampvol en kon je de bovenste er van de buitenkant zo uit jatten. We kunnen een klacht deponeren, maar ik denk dat het weinig zal uithalen.
    Sja als ik niet zou gaan verhuizen zou ik er zeker wel een mail aan hebben gewaagd, maar gezien ik nog maar een paar weken in Den Haag (en uberhaupt in NL) woon hoop ik op mijn nieuwe adres wel een betrouwbare postboer te hebben
    Maar mocht iemand gaan klagen bij Selektvracht/Royal Mail/Play.com kan ik uiteraard gegevens leveren indien nodig. Stuur dan maar een PM.

  21. #946

    Standaard

    Wacht inmiddels al weer 16 dagen op een replacement van Entourage.
    De eerste zending is dus na ruim 5 weken ook nog niet binnen.
    Ik denk dat Gouda ook onder Selktvracht Den Haag valt. Jammer want ik had echt nooit problemen.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  22. #947

    Standaard

    vandaag na 5 dagen een bestelde cd binnen, voor het eerst weer eens binnen 5 dagen (inclusief weekend) een dvd die een dag eerder verstuurd is heb ik nog niet, ben benieuwd wanneer die in de bus ligt
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  23. #948

    Standaard

    8 november: The Incredible Hulk verstuurd
    18 november: Band of Brothers verstuurd

    21 november: Band of Brothers binnen.

    Beetje jammer dat kleinere pakjes er zo lang over moeten doen. Sleeping Beauty Blu-ray deed er ook al 2,5 week over om aan te komen


  24. #949

    Standaard

    Ik denk dat het verschil uitmaakt of het pakketje door de brievenbus past of niet. Als die niet in de brievenbus gaat heb je het pakketje sneller in huis. En dat geldt niet alleen voor Play.com. Afgelopen week via Amazon.co.uk Indiana Jones: The Soundtracks Collection ontvangen binnen twee dagen nadat deze verzonden was. Eerder dit jaar een DVD besteld die wel door de brievenbus kon en dat duurde zo'n twee weken. Eerder dit jaar bij Play.com een afstandbediening voor de PS3 besteld en binnen een paar dagen binnen. Ook regelmatig DVD's besteld, maar de levering daarvan duurt minimaal twee weken.

  25. #950

    Standaard

    Ja, dat idee had ik ook al, en heel veel als ik dit topic zo heb gevolgd. BoB is in elk geval met TNT gekomen, en Sleeping Beauty was in elk geval NIET door TNT gekomen. Deze werd een paar weken terug om 17.00 uur 's avonds door de bug gegooid, zonder enige spoor van TNT.


Pagina 38 van 67 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •