When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic
Misschien al bekend bij een aantal, maar er is weer een nieuwe Monstersale bij Play.com. Paar leuke Blu-ray's voor 13,99, waaronder The Shawshank Redemption, The Golden Compass, The Departed, Starship Troopers en Dead Space: Downfall
aha. dat wist ik dus ook niet.. Maaruh, dan zijn ze zekers niet goedkoop, want IMHO 35 pond tegenover 48 euro noem ik toch een rare omrekening met de huidige koers (aangezien 35 pond iets van 37 euro is).. wel raar dat ze dat trouwens nergens op hun site zetten, ik begreep namelijk niet waarom hij steeds aangaf datie het product niet kon verzenden naar een adres buiten de UK.. (ofwel gebruikersvriendelijk is de site niet, maarja dat vindt ik sowieso al, bv een lijst van alle blurays ofzo moet je veel moeite doen om deze te vinden)
Sja, enkele procenten meer in de wisselkoers rekenen om de verzendkosten naar het buitenland te betalen neemt niemand ze kwalijk, maar met de huidige koers prijst Play zich volledig uit de (europese) markt.
Dat neem ik ze wel kwalijk, zolang ze aangeven dat de verzendkosten gratis zijn.
Inderdaad belachelijk de omrekenprijzen van Play.
Ik wacht ook alweer bijna 3 weken op een Blu-Ray. Terwijl 2 boeken van The Book Depository, die het weekend voor kerst verzonden waren respectievelijk binnen 4 en 7 dagen (met de Kerst ertussen!) binnen waren.
Dus we worden dubbel bedonderd, hoge toeslag voor verzendkosten en langzaamste verzendmethode via Selektvracht en dergelijke schildpadden.
Send a maniac to catch a maniac...
in de wetenschap dat de werkelijkheid weerbarstiger is dan de theorie staat er toch op de website van play.com (http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Help.html?page=del):Remember delivery is still FREE outside of the UK
Dus which is it?
Mij maakt het niet veel uit of ze de verzending erbij rekenen of niet, want dan blijft het nog steeds dik voordelig. Mamma Mia bv gekocht voor € 22.90 op play en in onze Mediamarkt staat hij € 29.90 dus ja, mij hoor je dan niet klagen hoor
BD (1243) What i Watch
bij The Hut is deze 17.92 pond inclusief (play 15.99 pond = €22.49); met huidige koers komt dit op €18.82; je hebt dus behoorlijk wat geld verloren
stom, zijn genoeg tips gegeven hier op dit forum voor alternatieven
nogmaals gebruik vergelijking sites zoals http://www.find-dvd.co.uk/8255610.htm
scheelt een hoop geld !!!
Bij Play is de 3=2 weer aangevuld
Alle James Bond (6 stuks) Eur 19,49, dus Eur 38,98 voor 3 stuks !!!! Is dus 12,99 p/st
PS: en dat van die koers weten we nu wel !!
Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)
2 Titels voor £18 (ofwel voor €23,49)
Geldig voor 87 titels
Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011
Weer veel nieuwe titels in de aanbieding voor 12,99 incl. porto.
Denk aan Mamma mia, Twilight, Batman begins Troy, Poltergeist, etc. etc. En de meeste titels zijn ook NL ondertiteld.
Laatst aangepast door scorpius : 29-05-2009 om 14:41
Band of Brothers voor €35,49 !
Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.
My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch
Alleen dit weekend in de aanbieding bij Play:
Apocalypto € 7,99
The Dark Knight € 12,99
Earth € 9,49
Eden Lake € 7,99
Dirty Dancing € 7,99
30 Days of Night € 9,49
Reservoir Dogs € 10,49
Saw 3 Extreme Ed. € 9,49
Volgens de opgave van Play heeft alleen de Dark Knight NL subs.
Soylent Green is people!!
Bij de Dark Knight moet je de code JOKER invoeren, dan is hij maar een tientje las ik laatst...
Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.
My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch