Pagina 174 van 201 EersteEerste ... 74124164170171172173174175176177178184 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.326 tot 4.350 van 5002 worden weergegeven.
  1. #4326
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Vanochtend bij de MM in Deventer de volgende BD’ s gekocht.

    Mummy 3 – Tomb of the Emperor
    Horton
    Cloverfield
    Wyatt Earp

    En omdat de Wyatt Earp in de Warner actie take 3 zit heb ik op de betreffende site,

    http://www.take-3.nl/nl/pages/detail/1/home.html

    de BD van Casablanca bestelt.

    Tot mijn verbazing had deze MM ook de BD van Quo Vadis staan, maarja deze had ik al besteld bij Warner voor de take 3 actie. Heb tevens even op de achterkant van deze BD gekeken omdat ik zeer benieuwd was naar de Audio track. Geen TrueHD of DTS-HD of een PCM 5.1 Surround maar een Engelse Dolby Digital 2.0 track. Tevens stond er vermeld dat de audio tracks konden verschillen. Wat dat precies inhoud werd verder niet duidelijk.

    Eigenlijk ook niet zo verwonderlijk voor een film die toch al weer 57 jaar oud is.

    Cheers

  2. #4327
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Was vergeten een foto toe te voegen, hierbij als nog.

    Cheers
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  3. #4328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Tevens stond er vermeld dat de audio tracks konden verschillen. Wat dat precies inhoud werd verder niet duidelijk.
    Ik denk de audio tracks van de extra's !!

  4. #4329

    Standaard

    Vandaag gescoord:

    The incredible Hulk
    Hancock

  5. #4330

    Standaard

    Mediamarkt Groningen loopt weer zwaar achter met de promoties. Ze hebben alleen de Fox titels in de aanbieding voor 2 voor 30 euro. Verder Disney 3=2, maar die zijn 30 euro per stuk. Toen ik vroeg of Warner titels ook meedoen aan de actie zoals bij veel andere vestigingen, keken ze me aan alsof ik Chinees sprak

    Aan mij hebben ze nu in ieder geval niet verdient. Ik bestel 2 matrix films en The Dark Knight nu maar bij Azur.be + via take3get4 actie nog de 3e Matrix film.

    29 + 23,25 = 52,25 / 4 = 13 euro p/s.

    Zonder TDK zou het zelfs maar 11 euro p/s zijn.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #4331

    Standaard

    Aangekocht met een 2+1 actie:







    Allemaal NL uitgaves
    Laatst aangepast door nmbs : 28-11-2008 om 15:33
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  7. #4332

    Standaard

    Vandaag een ritje naar Brussel gemaakt en het volgende meegebracht :X files:fight the future, Wanted, The day the earth stood still(origineel), Immortal
    en ja hoor de US versie van Batman: the dark knight(net gearriveerd op blu-ray)
    Gisteren nog de nieuwe Mummy film gekocht(niet echt een geweldige film maar de
    special effects waren wel goed) en ook nog The X files: I want to believe (viel mij beter mee dan verwacht)
    Onderweg: Children of Dune. Kan weer even verder.

  8. #4333

    Standaard

    Wall-E UK,... bevat NL subs en Nederlands en Vlaams gesproken taal.

    American Gangster....voor 13,90 Euro via Axelmusic (excl verz.), is de Canadeese uitgave, maar die is gelijk aan de US uitgave.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  9. #4334

    Standaard

    Shrek The Third (HD-DVD)
    Hancock (Blu-Ray)
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  10. #4335

  11. #4336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Vandaag een ritje naar Brussel gemaakt en het volgende meegebracht :X files:fight the future, Wanted, The day the earth stood still(origineel), Immortal
    en ja hoor de US versie van Batman: the dark knight(net gearriveerd op blu-ray)
    Gisteren nog de nieuwe Mummy film gekocht(niet echt een geweldige film maar de
    special effects waren wel goed) en ook nog The X files: I want to believe (viel mij beter mee dan verwacht)
    Onderweg: Children of Dune. Kan weer even verder.
    Die allebei op BD/HD??? of bedoel je op normale dvd.....

  12. #4337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Mediamarkt Groningen loopt weer zwaar achter met de promoties. Ze hebben alleen de Fox titels in de aanbieding voor 2 voor 30 euro. Verder Disney 3=2, maar die zijn 30 euro per stuk. Toen ik vroeg of Warner titels ook meedoen aan de actie zoals bij veel andere vestigingen, keken ze me aan alsof ik Chinees sprak

    Aan mij hebben ze nu in ieder geval niet verdient. Ik bestel 2 matrix films en The Dark Knight nu maar bij Azur.be + via take3get4 actie nog de 3e Matrix film.

    29 + 23,25 = 52,25 / 4 = 13 euro p/s.

    Zonder TDK zou het zelfs maar 11 euro p/s zijn.
    is die Warner actie niet alleen online ? in winkels lopen ze volgens mij inderdaad een jaar achter

    on topic:

    Kill Bill volume 2 binnen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #4338

    Standaard

    Vandaag binnen:

    Horton
    Laatst aangepast door denv82 : 28-11-2008 om 17:17

  14. #4339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Die allebei op BD/HD??? of bedoel je op normale dvd.....
    Op HD zal je niet veel nieuwe films meer vinden, de twee X Files films heb ik op dus op blu-ray gekocht.

  15. #4340

    Standaard

    Net binnen en gelijk opgezet:



    Prachtig, maar wat een zonde dat ze haar leven zo verknoeit!

    Erminio
    I knew it! I knew it!
    Well, not in the sense of having the slightest idea,
    but I knew there was something I didn't know.

  16. #4341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Wall-E is binnen
    The Pixar Story op disc 2 is erg gaaf..
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  17. #4342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    is die Warner actie niet alleen online ? in winkels lopen ze volgens mij inderdaad een jaar achter
    Ik meen hier gelezen te hebben dat sommige Mediamarkten alle blu's in de aanbieding hebben, maar ik kan me vergissen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #4343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Aangekocht met een 2+1 actie:



    foto's even weggelaten....


    Allemaal NL uitgaves


    bij welke shop is die actie ?
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  19. #4344

    Standaard

    Bij proxis gekocht:

    www.proxis.be
    www.proxis.nl
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  20. #4345

    Standaard

    Net Casablanca gekocht Dalijk meteen opzetten... kon niet wachten tot de review.. plus het is een van mijn favorieten dus hij moet er sowieso tussen komen.

    Laatst aangepast door Fonzie : 28-11-2008 om 20:13

  21. #4346
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    is die Warner actie niet alleen online ? in winkels lopen ze volgens mij inderdaad een jaar achter
    De Warner BD films zijn in de winkel van een actie sticker voorzien.
    Het is per definitie niet zo dat de actie BD films nu perse goedkoper zijn, de gemiddelde prijs ligt rond de € 24,99,- per BD.

    Om de gratis 4de BD film te bemachtigen moet je naar de desbetreffende site, je registreren en de naam van de film opgeven en de film code opgeven.
    Deze film code zit verscholen door het grijze vlak op de leaflets weg te krassen. Ps. kras niet te hard want de kans is dan groot dat je de code niet meer kunt lezen.

    Deze actie van Warner duurt tot 30 april 2009.

    Cheers

  22. #4347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    De Warner BD films zijn in de winkel van een actie sticker voorzien.
    Het is per definitie niet zo dat de actie BD films nu perse goedkoper zijn, de gemiddelde prijs ligt rond de € 24,99,- per BD.

    Om de gratis 4de BD film te bemachtigen moet je naar de desbetreffende site, je registreren en de naam van de film opgeven en de film code opgeven.
    Deze film code zit verscholen door het grijze vlak op de leaflets weg te krassen. Ps. kras niet te hard want de kans is dan groot dat je de code niet meer kunt lezen.

    Deze actie van Warner duurt tot 30 april 2009.

    Cheers
    Gelukkig doen ze bij warner niet moeilijk en krijg je gewoon de codes als je een mailtje stuurt. Heb al meerdere malen gehad dat ik een film uit de actie kocht zonder code, en per mail alsnog de code kreeg.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  23. #4348

    Standaard

    Wanted Steelbook
    Hellboy 2
    Constantine
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #4349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    De Warner BD films zijn in de winkel van een actie sticker voorzien.
    Het is per definitie niet zo dat de actie BD films nu perse goedkoper zijn, de gemiddelde prijs ligt rond de € 24,99,- per BD.

    Om de gratis 4de BD film te bemachtigen moet je naar de desbetreffende site, je registreren en de naam van de film opgeven en de film code opgeven.
    Deze film code zit verscholen door het grijze vlak op de leaflets weg te krassen. Ps. kras niet te hard want de kans is dan groot dat je de code niet meer kunt lezen.

    Deze actie van Warner duurt tot 30 april 2009.

    Cheers
    doelde eigenlijk op 3=2 actie zoals bij azur.be op aantal WB titels; heb hier besteld:

    Poltergeist
    Gigi
    The Omega Man
    Polar Express
    L.A. Confidential
    Constantine

    wordt mooie actie op deze manier (4 gratis BR's), jammer dat Dark Knight er niet tussen staat (online)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #4350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    jammer dat Dark Knight er niet tussen staat (online)
    Jawel hoor, ik heb TDK gisteren nog besteld samen met 2 andere Warners en kreeg gewoon de goedkoopste gratis.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 174 van 201 EersteEerste ... 74124164170171172173174175176177178184 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •