Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 106 van 106 worden weergegeven.

Discussie: The Dark Knight

  1. #101

    Standaard

    -
    Laatst aangepast door Martin van Tuijl : 18-12-2008 om 08:43 Reden: oeps
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  2. #102

    Standaard

    Heb inmiddels ook de steelcase SE DVD en het viel me op dat deze minder extra's had dan de Batman Begins SE DVD.
    Had toch gehoopt op wat meer en zeker iets speciaals met Ledger.
    Ook 'n beetje jammer vond ik het menu. Niet dat het afgrijselijk is, maar hoopte dat ze de menustijl ("comic book - achtig") van Batman Begins doortrokken. Helaas.
    Ondanks deze kleine minpuntjes blijft het natuurlijk een topdvd.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  3. #103

    Standaard

    Een vergelijking tussen de IMAX-versie met een beeldformaat van 1:44:1, de IMAX-versie met een beeldformaat van 1.78:1 en de bioscooperversie met een beeldformaat van 2.35:1:

    http://www.zonadvd.com/modules.php?n...icle&artid=944

  4. #104

    Standaard

    Als ik het zo zie hadden ze beter voor het 1:78:1 formaat kunnen kiezen. Er is meer zichtbaar en dat is vooral goed te zien in de 1ste 2 voorbeelden en het 3de voorbeeld. Het is ook een stuk lichter dan de andere 2,maar dat kan aan de screenshots liggen. Vooral de 4de het voorbeeld van 2:35:1 is erg donker.
    Laatst aangepast door pietdvd : 24-12-2008 om 22:34

  5. #105

    Standaard

    Dit gaat puur over de IMAX scenes, 35mm scenes zijn in Panavision geschoten, dus die zijn al 2:40:1 van origine.

  6. #106

    Standaard

    Ze hebben toch ook voor het 1.78:1 formaat gekozen?
    Wel blij daarvoor. 1.44:1 had een averechts effect op een breedbeeldtelevisie gehad.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •