De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Subwoofer 45 hz

  1. #1

    Standaard Subwoofer 45 hz

    Ik krijg morgen mijn nieuwe subwoofer binnen, het gaat om een Jamo S40SUB
    Ik heb op aanraden van vrienden deze sub besteld en het hielp ook behoorlijk dat ik tot nu toe goeie ervaringen heb met Jamo.

    Nu kon ik de frequentie bereik van de woofer tot nu toe niet vinden, sinds gisteren
    er staan dus op 2 sites dat deze sub tot 45 hz gaat, wat dus niet echt laag is volgens vele mensen.

    nou is mijn vraag : heb ik nu een grote fout gemaakt door deze "sub" te bestellen ?
    of moet ik deze site-specs niet zo serieus nemen ?

    ik gebruik mijn HT set merendeels voor muziek en af en toe een filmpje.

  2. #2

    Standaard

    Zelf ken ik de sub niet van Jamo en ken ook de prijsklasse niet. In het LFE kanaal van een film zitten geluiden verwerkt tussen de 20 en 200 hz. Doordat deze sub niet lager gaat dan 45 hz zal je iderdaad een gedeelte missen.

    Of het erg is om dit stukje te missen ligt aan de mate hoe snel jij tevreden bent over het geuid.
    Yamaha RX-V1800, Yamaha BD-S1900
    Denon PMA 1500 AE, Denon DCD 1500AE
    Fronts Klipsch RF 35 zuil
    Rears Klipsch RS 35 surrounds
    Center Klipsch RC-35
    Sub Klipsch RW-12

  3. #3

    Standaard

    Mijn vloerstaanders die halen de 45Hz al dus het is idd wel erg 'hoog' voor een sub. Mijn goedkope frut subwoofer die ik nog van mijn logitech setje gebruik gaat zelfs nog tot 33Hz wat aanzienlijk lager is. Mijn mening is dan ook dat die Jamo sub zich eigenlijk geen sub mag noemen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

    Standaard

    mja, het bleek geen slechte koop te zijn.. ik vind de sub zelfs iets te krachtig maar dat is altijd wel goed :P mooie zuiver bass lekker strak.

    verder, ik denk dat die specs niet klopte want hij kan zo laag dat ik hem soms even niet hoor.

  5. #5

    Standaard

    In ieder geval fijn dat jij er tevreden mee bent. Daar gaat het tenslotte om, niet dan? Veel plezier met je nieuwe aankoop
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •