De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Advies gevraagd: Pioneer VSX516

    Hallo Allemaal,

    Ik hem me net aangemeld op dit forum, en wilde graag wat advies vragen over een receiver.

    Ik wil een nieuw home cinematset aanschaffen, en ga iniedergeval losse componenten gebruiken. Nu heb ik me een beetje zitten verdiepen op het internet en forums. Nu zag ik dat voor een versterker de Pioneer VSX516 goed aangeschreven stond. Wie heeft er ervaring met deze versterker en kan me er iets over vertellen.

    Ik wil maximaal 400 euro uitgeven voor een receiver, wat zijn goede alternatieven. Ik ga het setje dus vooral gebruiken om films te kijken, en wil dan ook proberen om het echte bioscoop geluid na te bootsen in mijn woonkamer. Dus bijvoorbeeld als er in een film geschoten wordt dat je de hulzen echt achter je hoort neer vallen, of als er een helicopter over vliegt dat je deze echt "over" je heen hoort vliegen.

    Alle suggesties zijn welkom, daar ik een leek ben in versterkers. Mischien dat er ook wat geroepen kan worden over goede speakers met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

    Hoop dat er mensen willen reageren!

    alvast bedankt
    Dennis

    Hier een foto van de versterker:



    en de achterkant:

  2. #2

    Standaard

    Niemand, die advies kan geven?

  3. #3

    Standaard

    Pioneer is goed maar je moet vooral gaan luisteren.

    Neem ook Yamaha en Onkyo mee in je vergelijking.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

    Standaard

    Pioneer is inderdaad goed, heb zelf ook al verscheidene pioneer receivers gehad en zou qua receiver op dit moment nog niet op een ander merk overstapppen, geen reden toe. Koop wel een receiver met de nieuwste geluidsformaten, tenminste als je ooit ook Blu-ray wilt gaan aanschaffen..

    Ik heb zelf deze pioneer receiver:

    http://www.besthomecinema.nl/vsx1018ahk-p-467.html

    Wel wat duurder dan je budget maar niet veel.
    Laatst aangepast door Wim S. : 14-01-2009 om 18:19

  5. #5

    Standaard

    Die heb ik ook en die is klinkt zo nice!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •