De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Dali Ikon's

  1. #1

    Standaard Dali Ikon's

    Wie heeft er hier ervaring met de Dali Ikon reeks?

    Heb vandaag de Ikon 6 beluisterd, op een Marantz PM7003. Vond het magnifiek.

    Een diepte en beleving die ik nog niet eerder had gehoord.

    Was van plan me een set B&W683 aan te kopen, maar ga toch maar voor de Dali's gaan. Geen verkeerd woord over de B&W's... Maar de Dali's doen me toch meer.

  2. #2

    Standaard

    Heb je nog meer speakers beluisterd ter vergelijking?
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  3. #3

    Standaard

    Oei... waar moet ik beginnen?

    B&W 683 en 684
    Focal 716 en 718, ook 728
    Monitor Audio BR en SR reeks
    KEF IQ reeks en C reeks
    Wharfedale 9.6 en Evo2 reeks
    En dan nog enkele andere merken bose, JBL, enz...

    B&W heeft me lange tijd kunnen overtuigen, vooral de 683 en bij Monitor vond ik de RS6 wel OK, vond 'm wel wat schril.

    Maar de Dali lijkt me de beste uit deze prijsklasse...

  4. #4

    Standaard

    Waarom zoek je in elk nieuw topic bevestiging?

    Wij hoeven er niet naar te luisteren, jij wil. Als je het goed vindt klinken moet je het doen. De spullen zijn allemaal kwalitatief goed.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #5

    Standaard

    Is niet zozeer bevestiging, zoek eerder mensen met soortgelijke ervaringen.
    Mensen die me kunnen zeggen of de marantz SR5003 voldoende vermogen geeft, of dat de SR6003 misschien een beter optie is.
    Men kan in de winkel vanalles vertellen, maar eens thuisgekomen kan er vanalles zijn waar je dan geen rekening mee hield.
    De speakers komen bij mij vrij dicht tegen de muur te staan. Op een ander forum heeft men me gewaarschuwd voor de B&w's omdat dat de bas sterk beinvloed bij deze...

    Daarvoor dient een forum toch, dacht ik zo?

  6. #6

    Standaard

    als je echt goed wil luisteren moet je in je eigen ruimte luisteren. Dan kun je alles testen, vermogen, klank, bas enz.

    Maar als je in je openingspost zet dat je die gaat kopen en dat het magnifiek klonk, wat doen de ervaringen van anderen er dan toe? Al vindt de hele wereld het ruk klinken, jij moet het mooi vinden. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •