Pagina 146 van 167 EersteEerste ... 4696136142143144145146147148149150156 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.626 tot 3.650 van 4160 worden weergegeven.
  1. #3626

    Standaard



    De Bud Boetticher box wordt zeer lovend gerecenseerd in de Groene Amsterdammer ("Met afstand de beste dvd van het jaar").

  2. #3627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deschupleuner Bekijk bericht
    Niet zeker of deze hier al gepost is:
    Voor 17€ heb je toch een pak westerns met Clint Eastwood, al komen de meeste me niet bekend voor, enkel High Plains Drifter zag ik al en die vond ik erg vermakelijk.
    http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=171401
    Voor de goede orde The Eiger Sanction en Play Misty For Me zijn geen westerns.
    Het zijn overigens wel prima films. Aantrekkelijke prijs voor deze Eastwood verzamelbox.

  3. #3628

    Standaard

    El Topo (1970)

    Niet mijn straatje...

    Wat vonden de andere westernliefhebbers ervan? :razz:

  4. #3629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    El Topo (1970)

    Niet mijn straatje...

    Wat vonden de andere westernliefhebbers ervan? :razz:
    Da's Jodorowsky. Niet vreselijk dol op hem, maar uniek als filmmaker. Ik vind hem als persoonlijkheid eigenlijk interessanter dan zijn films. Hij hoort een eigen topic te hebben, heeft niet zo veel zin denk ik om het in een Western-context te plaatsen. Ik zou je eerst eens verdiepen in de man zelf (hij maakt/ maakte bijvooorbeeld ook comics), voor er een zinloze discussie ontstaat of het al dan niet een Western is.

  5. #3630

    Standaard

    Er zitten toch de nodige ingrendienten in om El Topo een western te noemen maar ik begrijp ook heel goed dat het niet veel zin heeft om deze film in dat hokje te stoppen.

    Zal nog een de Schokkend Nieuws open slaan. Er stonden nogal wat interesante dingen in hem een paar nummers terug. Vandaar ook de film maar eens opgezet.

  6. #3631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Er zitten toch de nodige ingrendienten in om El Topo een western te noemen maar ik begrijp ook heel goed dat het niet veel zin heeft om deze film in dat hokje te stoppen.

    Zal nog een de Schokkend Nieuws open slaan. Er stonden nogal wat interesante dingen in hem een paar nummers terug. Vandaar ook de film maar eens opgezet.
    Sorry, zie dat mijn reactie wat knorriger over komt dan ik bedoelde. Prima idee natuurlijk om eens iets van Jodorowsky te bekijken, maar dat je het niet zo geweldig vind is niet gek. Beetje alles of niets met zijn films. Sommigen vinden het geweldig, maar de meesten kunnen er niets mee, sta je niet alleen in. Ik heb zelf meer plezier beleefd aan The Holy Mountain (1973), maar dat is samen met El Topo het enige wat ik van hem gezien heb. Zeker de moeite waard als je eens wat anders wilt.Santa Sangre wil ik ook nog wel eens zien.

    Van Takashi Miike's Sukiyaki Western Django (2007) zou ik eigenlijk ook niet weten hoe het te plaatsen. Maar dat is natuurlijk als je het in een hokje wilt plaatsen, heb soms een beetje last van dwangmatig hokjesdenken.

  7. #3632

    Standaard

    Ik las trouwens hier dat je de films beter niet nuchter moet kijken.

    Voor de rest ga ik zeer zeker meer kijken van Jodorowsky.

  8. #3633

    Standaard



    John Wayne: Complete Paramount Westerns Collection: 9dvd: Hmv Exclusive £16.99

    Contains The Following Films:

    • Hondo
    • McLintock!
    • El Dorado
    • True Grit
    • Sons of Katie Elder
    • The Man Who Shot Liberty Valance
    • The Shootist
    • Big Jake
    • Rio Lobo

  9. #3634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht


    John Wayne: Complete Paramount Westerns Collection: 9dvd: Hmv Exclusive £16.99

    Contains The Following Films:

    • Hondo
    • McLintock!
    • El Dorado
    • True Grit
    • Sons of Katie Elder
    • The Man Who Shot Liberty Valance
    • The Shootist
    • Big Jake
    • Rio Lobo
    Leuk set, maar ik heb alle films (al lang) in de kast staan.

  10. #3635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Leuk set, maar ik heb alle films (al lang) in de kast staan.
    Ik ook.

  11. #3636

    Standaard


    "Jimmy Hayward, who directed the animated "Horton Hears a Who!" will make his live-action debut with "Jonah Hex," the Warner Bros. western based on the DC Comics character. The character of Hex, known for having the right side of his face disfigured and wearing a Confederate army uniform, was a rough-and-tumble gunslinger and part-time bounty hunter whose adventures always ended in blood. One incarnation of his comic book series saw the Western genre combined with supernatural elements, and it's this aspect that was featured in Neveldine and Taylor's script. Josh Brolin is attached to star in the film."

    Zou in 2010 verschijnen.

    Het volgende staat mij dan weer minder aan. "The movie is going to be some kind of sci-fi western with CG up the wazoo."
    Laatst aangepast door Man with no name : 07-01-2009 om 10:11

  12. #3637

  13. #3638

    Standaard

    Nog wat info betreffende R1 release van Appaloosa

    Extras will include commentary by director Ed Harris and Screenwriter Robert Knott, additional scenes with optional commentary, and 4 featurettes (Bringing the Characters of Appaloosa to Life, Historic Accuracy of Appaloosa, The Town of Appaloosa, Dean Semler's Return to the Western).

  14. #3639

  15. #3640

    Standaard



    14DVD Boxed Set - Contains The Following Films:

    • Hondo
    • McLintock!
    • True Grit
    • Rio Lobo
    • El Dorado
    • Big Jake
    • The Shootist
    • The Sons Of Katie Elder
    • The Man Who Shot Liberty Valance
    • Hatari!
    • In Harm's Way
    • The High And The Mighty
    • Island In The Sky
    • Donovan's Reef
    £17.99 bij HMV.co.uk

  16. #3641

    Standaard

    Momenteel te koop voor een erg aantrekkelijke prijs bij Amazon:

    FOX WESTERN CLASSICS
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  17. #3642

    Standaard Darn Good Westerns Vol 1

    Verwacht per 31 maart a.s.:

    Darn Good Westerns Vol 1 (R-1): Hellgate, Fangs of the Wild, Train to Tombstone, Panhandle, Operation Haylift, Wildfire: The Story of a Horse



    'Darn good Westerns', hmmm.... waarom er voor deze B-Westerns, waarvan enige zelfs nog geen IMDB-score hebben, is gekozen begrijp ik niet. Volgens mij zijn er veel betere Westerns, die op een DVD release wachten. Operation Haylift is volgens mij helemaal geen Westerns, gezien de voedseldroppings in de bergen met vliegtuigen.
    Laatst aangepast door kit carson : 24-01-2009 om 05:29

  18. #3643

    Standaard




    Diamante Lobo (1976)
    Aardige Western met een aantal leuke camera shots/bewegingen en natuurlijk Lee van Cleef in een dubbelrol. Een aantal dingen zijn ongeloofwaardig, maar als (spaghetti-)Western fan moet je daar maar omheen kijken. Mooie muziek.
    7/10
    Laatst aangepast door Roi : 05-02-2009 om 18:18

  19. #3644

    Standaard

    Western-liefhebber? Daar moet je vroeg mee beginnen: Link(letterlijk)!

  20. #3645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht


    De Bud Boetticher box wordt zeer lovend gerecenseerd in de Groene Amsterdammer ("Met afstand de beste dvd van het jaar").
    Inmiddels al The Tall T en Decision at Sundown gezien.
    Aanrader voor iedere western liefhebber! Zeer goede transfers, en Randolph Scott op zijn best. Voor sommigen is hij een van de beste western acteurs, zonder het ego van Wayne en de coolheid van Eastwood, maar wel gewoon een man die niet onder zijn werk uit wilt komen.

  21. #3646

    Standaard

    Ik hoop dat de prijs van de Boetticher box binnenkort zakt, dan kan ik 'm eindelijk ook eens aanschaffen.

    Dit trio Randolph Scott westerns lijkt me ook wel wat ($10 bij Pacific):


  22. #3647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Inmiddels al The Tall T en Decision at Sundown gezien.
    Aanrader voor iedere western liefhebber! Zeer goede transfers, en Randolph Scott op zijn best. Voor sommigen is hij een van de beste western acteurs, zonder het ego van Wayne en de coolheid van Eastwood, maar wel gewoon een man die niet onder zijn werk uit wilt komen.
    Zelf ook aan begonnen! Mooie box, zelf Ride Lonesome gezien!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #3648

    Standaard

    Misschien is het een plan om met elkaar een top 250 samen te stellen van de beste westerns? De top 50 van IMDB laat namelijk nogal te wensen over.
    Zo heeft iedereen een mooi overzicht als je een titel tegen komt, weet je een beetje in welke kwaliteitsregio je hem kunt plaatsen...
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  24. #3649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Inmiddels al The Tall T en Decision at Sundown gezien.
    Aanrader voor iedere western liefhebber! Zeer goede transfers, en Randolph Scott op zijn best. Voor sommigen is hij een van de beste western acteurs, zonder het ego van Wayne en de coolheid van Eastwood, maar wel gewoon een man die niet onder zijn werk uit wilt komen.
    The Tall T ook gezien. Erg goed. Knap hoe met een klein budget en een korte speelduur een fatsoenlijke film gemaakt wordt!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #3650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan1988 Bekijk bericht
    Misschien is het een plan om met elkaar een top 250 samen te stellen van de beste westerns? De top 50 van IMDB laat namelijk nogal te wensen over.
    Zo heeft iedereen een mooi overzicht als je een titel tegen komt, weet je een beetje in welke kwaliteitsregio je hem kunt plaatsen...
    Ik zal vast een voorzet doen met een top 30...
    Vul maar aan tot 250 Hoe dan te stemmen later zien we dan wel.

    1. the good the bad and the ugly
    2. for a few dollars more
    3. once upon a time in the west
    4. the great silence
    5. a fistful of dollars
    6. butch cassidy and the sundance kid
    7. death rides a horse
    8. the wild bunch
    9. the big gundown
    10. the magnificent seven
    11. day of anger
    12. rio bravo
    13. face to face
    14. django
    15. my name is nobody
    16. the searchers
    17. companeros
    18. sabata
    19. if you meet sartana pray for your death
    20. high noon
    21. run man run
    22. the mercenary
    23. light the fuse sartana is coming
    24. gunfight at the ok corall
    25. ride the high country
    26. how the west was won
    27. hang 'm high
    28. the big country
    29. duel at diablo
    30. a bullet for the general

Pagina 146 van 167 EersteEerste ... 4696136142143144145146147148149150156 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •