Pagina 34 van 161 EersteEerste ... 243031323334353637384484134 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 4015 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Als Utrecht fan was dat ook wel een heeeeeeeel pijnlijk moment, maar idd., om daar 7 jaar later nog over te beginnen.......

    Utrecht gisteren makkelijk gewonnen van de Graafschap, maar er werd niet echt goed gespeeld. 3 mooie goals maakten veel goed.
    Als Utrechtfan kan ik me nog enig wrok voorstellen, maar al die andere zeikerds die altijd beweren dat Ajax voordeel krijgt van de 'KNJB' kunnen toch wel met recentere voorbeelden komen? Ik hoor nu bij iedere beslissing die Ajax tegenkrijgt dat ze niet mogen zeiken en dat ze nu zélf een keer weten hoe het voelt.

    Ik vraag me echt af of er nog mensen zijn die gewoon beseffen dat er geen complotten zijn en het gewoon pure, willekeurige onkunde is van die kneuzen met fluit en vlag. Aan beide kanten van de medaille dus.

    Bah Niet aan iemand persoonlijk gericht overigens.

  2. #827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Als Utrechtfan kan ik me nog enig wrok voorstellen, maar al die andere zeikerds die altijd beweren dat Ajax voordeel krijgt van de 'KNJB' kunnen toch wel met recentere voorbeelden komen? Ik hoor nu bij iedere beslissing die Ajax tegenkrijgt dat ze niet mogen zeiken en dat ze nu zélf een keer weten hoe het voelt.

    Ik vraag me echt af of er nog mensen zijn die gewoon beseffen dat er geen complotten zijn en het gewoon pure, willekeurige onkunde is van die kneuzen met fluit en vlag. Aan beide kanten van de medaille dus.

    Bah Niet aan iemand persoonlijk gericht overigens.
    Echter hoe is dit te voorkomen? Menselijke fouten zullen altijd gemaakt worden. Het enige wat ik kan verzinnen is of nog meer scheids/grensrechters, zoals bv bij American football waar er geloof ik wel 7 rondlopen(met verschillende functies/bevoegdheden), of gebruik van elektronische hulpmiddelen. Alleen is de Fifa daar echt op tegen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  3. #828

    Standaard

    Fossielen horen in het museum. Dat vindt iedereen, behalve de fossielen zelf. Dat is het probleem.

  4. #829
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eikelenberg eh Uilenberg geeft aan dat ze op amateur/jeugd basis bezig zijn om twee extra officials achter het doel te zetten als test!

    Van Boekel en assistent 1 wedstrijd geschorst!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #830

  6. #831
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Achter het doel???
    LOL, ja het publiek moet ook een mikpunt hebben!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #832

    Standaard

    Dan kan je het nog niet goed zien. Ze zouden zo goed mogelijk in het verlengde van de doellijn moeten kijken.
    Meest ideale zou toch een camera in de doelpalen, die zijn tegenwoordig toch al hol.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Dan kan je het nog niet goed zien. Ze zouden zo goed mogelijk in het verlengde van de doellijn moeten kijken.
    Meest ideale zou toch een camera in de doelpalen, die zijn tegenwoordig toch al hol.
    Vaak heb je op toernooien toch achterin de goal een cameraatje hangen om de goals uit zoveel mogelijk standen te registreren? Laat ze daar eens mee beginnen om de bal op of over de lijn te spotten. Mannen achter het doel maken nogsteeds fouten, die apparaten registreren toch feilloos.

  9. #834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Vaak heb je op toernooien toch achterin de goal een cameraatje hangen om de goals uit zoveel mogelijk standen te registreren?
    Ja, die hangen meestal schuin achterin de hoek van het net. Daar kan je het ook al heel goed waarnemen. Sowieso moet je bij elk doel twee camera's hebben in het geval dat de keeper of speler de zichtlijn blokkeert.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #835

    Standaard

    Hoppa,




    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  11. #836

    Standaard

    Duidelijk geen goal

  12. #837

    Standaard

    bij tennis is hawk eye een geaccepteerd hulpmiddel, fans vinden het ook tof!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #838
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Vaak heb je op toernooien toch achterin de goal een cameraatje hangen om de goals uit zoveel mogelijk standen te registreren? Laat ze daar eens mee beginnen om de bal op of over de lijn te spotten. Mannen achter het doel maken nogsteeds fouten, die apparaten registreren toch feilloos.
    De techniek is ook niet het probleem, eerder de stugge dinosaurus houding van de Fifa
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #839

    Standaard

    Alleen Federer heeft er een enorme hekel aan
    Of zijn er nog meer ?
    Okay, uhm, verkeerde draad.

    Maar uhm, binnen 20 seconden zien of iets buitenspel was of zien of de goal geldig is...zou niet erger vertragen als al dat gerol op de grond om niks of dat gesjok bij een wissel.
    Gooi meteen de schwalbisten aan een leugendetector!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #840

    Standaard

    Bij ijshockey zie je het erg vaak dat men camerabeelden moet bekijken om te kijken of de puck wel over de lijn is, en of ie ook wel terecht over de lijn werd gespeeld. Zo'n situaties kom je wekelijks meermaals tegen. Nu is het bij ijshockey nog moeilijker te zien vaak, zeker in skirmishes in de crease en dergelijke, en vaak als de goalie er dan op ligt enz zie je natuurlijk helemaal niets meer. Dus het is echt een welkom hulpmiddel, bovendien accepteren de spelers de beslissing dan zonder problemen.

    Dat komt het spelletje allemaal ten goede vind ik, ipv die eindeloze discussies was het wel of niet buitenspel/goal en dan de schuld op de arbitrage schuiven en dergelijke. Zo'n mening van het hoort erbij vind ik ook maar nietszeggend. Gebruik van tv-beelden doet niets af aan de sport of de algemene sfeer errond. Gewoon ophouden met die middeleeuwse principes en gebruik maken van de technologie, daar dient het toch allemaal voor.

    Het is gewoon overduidelijk dat het meer te maken heeft met gezichtsverlies, veel beslissingen zouden verkeerd worden gemaakt en dus getoond worden door de beelden en dat is 'slecht voor het imago van de arbitrage' Een echte vent geeft zijn fouten gewoon toe.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  16. #841

    Standaard

    PSV haalt flink uit tegen ADO. Tussenstand na 65 minuten: 5-0.

    Edit: 6-0

  17. #842

    Standaard

    Het vertrek lijkt Stevens lijkt idd goed uit te pakken. Wat zal die balen zeg.

  18. #843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Het vertrek lijkt Stevens lijkt idd goed uit te pakken. Wat zal die balen zeg.
    Kan het me voorstellen. PSV speelt aanvallender zoals de spelers wilde en het levert resultaat op.

  19. #844

    Standaard

    'Investeerders tonen zich bereid Feyenoord te helpen'


    Feyenoord zit mogelijk op korte termijn financieel ruimer in z'n jasje. Investeerders zijn bereid de armlastige Rotterdamse club te helpen.

    Feyenoord zucht onder een forse schuldenlast en kan daardoor weinig uitrichten om de sportieve crisis het hoofd te bieden. Een aantal ondernemers wil de Rotterdamse club van de ontbrekende middelen voorzien.

    'Wij willen investeren, want Feyenoord hoort in de top van de eredivisie en moet meespelen op Europees niveau', zegt een van de potentiële investeerders Michel Perridon in NRC Handelsblad.

    Als tegenprestatie willen de geldschieters aandelen in de Rotterdamse club. 'Wanneer het weer goed gaat met de club, kan Feyenoord deze aandelen weer terugkopen', aldus Perridon.

    Feyenoord gaat binnenkort om de tafel. 'Het is altijd fijn als ondernemers financieel hun nek willen uitsteken voor Feyenoord', zegt Dick van Well, voorzitter van Raad van Commissarissen van Feyenoord. 'Wij zoeken mensen die substantieel in de club willen investeren.'
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  20. #845

    Standaard

    De van Basten van '88 raakt aardig zoek nu de van Basten van de vroege 21ste eeuw meer en meer negatieve aandacht krijgt, toch best zonde, ik geloof dat Cruijff nu helemaal nooit meer een stapje naar voren gaat zetten als er een vacature vrij komt in de toekomst.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    De van Basten van '88 raakt aardig zoek nu de van Basten van de vroege 21ste eeuw meer en meer negatieve aandacht krijgt, toch best zonde, ik geloof dat Cruijff nu helemaal nooit meer een stapje naar voren gaat zetten als er een vacature vrij komt in de toekomst.
    Mooi zo, zoals iemand anders al aangaf: "Fossielen horen in het museum" :razz:
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  22. #847

    Standaard

    En de "Pannekoek!" supporter is z'n seizoenskaart kwijt voor het uitspreken van de ontevredenheid van miljoenen Ajax supporters...
    Nou ja, en hij deed het in het verkeerde vak en duwde en sloeg zich een weg door de mensen om daar te komen...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  23. #848

    Standaard

    Is die seizoenskaart door Ajax afgenomen? Wat een belachelijke actie. Nazi-Duitsland praktijken op micro-niveau.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  24. #849

    Standaard

    Nou, best logisch als je mensen bedreigt, duwt, slaat en onderspuugt.


  25. #850

    Standaard

    Als ... Als ie echt zo agressief was geweest is het knap dat ie nog zover gekomen is.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

Pagina 34 van 161 EersteEerste ... 243031323334353637384484134 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •