Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.

Discussie: RocknRolla

  1. #26

    Standaard

    Toch weer een pareltje qua dialogen en camerawerk.Heel herkenbaar en als je van dit soort films houdt wordt je zeker niet teleurgesteld.Guy heeft toch zijn eigen stijl die je bevalt of niet maar apart is het zeker.

    Ga ik zeker op dvd of bd kopen 8/10
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  2. #27

    Standaard

    Ik vond dit maar een tegenvaller. Alle frisheid van Lock, Stock... en Snatch is hier compleet verdwenen, en heeft plaatsgemaakt voor veel saai en geforceerd gedoe. En dat terwijl het ook nu weer puur draait om een hoop suffe gangsters die elkaar proberen te naaien om de poen. Been there, seen it.

    Waar in die eerste twee films van Ritchie nog echt grappige figuren rondliepen, vond ik er in RockNRolla niet 1. De personageverhoudingen bleven ook veel te lang onduidelijk. Dit omdat RockNRolla (zoals zoveel films tegenwoordig) op voorhand ontworpen is als eerste deel van een franchise...

    Ik kan er nog niet aan denken om hier geld aan uit te geven.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  3. #28

    Standaard

    vorige week gezien op DVD, niet zo goed als Snatch en Lock, Stock...........maar wel erg tof ik ga em zeker nog op Blu-Ray aanschaffen en Johnny Quid is cool 8)
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #29

    Standaard

    Zeer tof,merkte een style van Quentin Tarantino erin verwerkt, de characters zijn niet zo tof als de andere guy ritchie film,maar tis in het algemeen echt een goeie film 3-5 vooral het schilderij,hoe ziet dat ding er nu uit?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #30

    Standaard

    Ik vond het helemaal .....niks. Terwijl ik Lock, stock toch erg leuk vond
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •