De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Friday the 13th box

  1. #1

    Standaard Friday the 13th box

    Ik ben deze films eens allemaal aan het bekijken, voor zover ik ze kan huren, en weet iemand of er ooit nog een Friday the 13th box uit zal komen, met of zonder Ned. subs, op regio 2? Op Amazon.com zag ik m wel voor regio 1 staan, maar daar heb ik niet veel aan.
    Ik weet dat deel 1 nu bij WB is, maar misschien dat ze in Engeland nog een box uitgeven ofzow? Ook las ik een tijd geleden op deze site dat er van de films Special Editions zouden uitkomen, maar gaat dat nog door?
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  2. #2

    Standaard

    er is nu idd een box met de eerste acht delen, de rest zit bij een andere uitgeverij.

    Niet echt waarschijnlijk dat er nog een box met alle films komt. R2 denk ik ook niet dat er komt eigenlijk.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster
    R2 denk ik ook niet dat er komt eigenlijk.
    Waarom niet??
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  4. #4

    Standaard

    een gevoel?

    Maar ook op enkele sites/fora.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  5. #5

    Standaard

    de ultimate colection (R2) besteld bij Amazon.co.uk (en inmiddels ontvangen), had gelezen dat het 8 films op 4 discs waren, maar er zitten gewoon 4 slimcases met elk 2 losse films in een kartonnen sleeve, dus in totaal 8 discs

    ook leuk om te zien dat disc 1 van Warner Bros. is en de rest van Paramount, en dat in 1 box
    Laatst aangepast door Eric B. : 25-02-2009 om 23:19
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    had gelezen dat het 8 films op 4 discs waren, maar er zitten gewoon 4 slimcases met elk 2 losse films in een kartonnen sleeve, dus in totaal 8 discs
    Dit is anders dan de r1 uitgave. Daar zaten idd 4 discs in met 2 films per disc en de vijfde waren de extras. Veel kijkplezier
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  7. #7

    Standaard

    jammer dat 9 nooit normaal is uitgegeven hier.

  8. #8

    Standaard

    Misschien als de nieuwe versies uitkomen, worden alle delen hier ook uitgebracht?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •