Pagina 24 van 35 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 872 worden weergegeven.

Discussie: www.dvdpacific.com

  1. #576

    Standaard

    Vandaag pakket 1 van de 2 binnengekomen. 26ste besteld, nu al binnen! En in perfecte staat.
    **** me gently with a chainsaw.

  2. #577

    Standaard

    kan iemand mij vertellen hoe ik gebruik kan maken van de 'shop-credit' die ik van hun gekregen heb? tx!

  3. #578

    Standaard

    Deze mail kreeg ik toen ik een tijdje geleden een dvd terug had gestuurd en dezelfde vraag had. Als je twijfelt, gewoon even een mailtje sturen.


    Hello David,

    How are you? When you log in. Click on "My Account". Afterwards, please click on "View My Invoices and Backordered Titles". You should be able to see a list of your current invoices. Choose any of the invoices on the list. As soon as you do this, you will be able to see the individual invoice. On the top left corner, below the Customer name, you will be able to see the Account Balance. This is where your credit shows up for the amount of $18.58 USD. The credit won't be applied as soon as you make a new order, the credit will be applied when the order goes into SHIPPING status. If you have any further questions, please let me know.

    thanks,

  4. #579

  5. #580

    Standaard

    Sinds een maand of twee moet ik redelijk lang wachten op mijn bestellingen. Ik kies altijd voor International Priority Airmail. Normaal kreeg ik altijd mijn bestellingen in ongeveer 13 dagen maar sinds 2 maanden moet ik telkens ongeveer 30 dagen en meer wachten op mijn bestellingen. Er is een bestelling die op 23 januari verstuurd werd en die ik nog niet ontvangen heb. Dat is nu al 31 dagen onderweg. Mijn vorige bestelling heb ik 28 dagen moeten wachten.
    Ik wou weten of anderen onder jullie ook lang moeten wachten? Ik vraag het in eerste plaats aan de Belgen maar ook aan de Nederlanders.:wink:

  6. #581

    Post

    Ja hier idem dito! Ik dacht al dat het aan de post in Nederland lag. Voorheen kreeg ik een bestelling met Priority binnen een week. Ik heb nu twee bestellingen gedaan, 1 is al zo'n 6 weken geleden verstuurd. Ik heb ze gemaild erover en ze konden het pakketje niet meer traceren en hebben een nieuw pakketje verstuurd. Het andere pakketje is 4 weken geleden verstuurd, ook nog steeds niet binnen

    Wel goede service dat ze gelijk een nieuw pakketje versturen. Ik had ook binnen 1 werkdag reactie op mijn mail

  7. #582

    Standaard

    In december moest ik ook best wel lang wachten op een pakketje dat met internation priority was verstuurd. Eind januari waren er 2 pakketjes verstuurd die ik met Swedish post had laten versturen, en die waren na 12 dagen allebei binnen (de 1 zelfs in 11 dagen). En ze waren nog beter verpakt ook. Ik denk dus dat het ook wel aan de verzendwijze kan liggen.


  8. #583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    In december moest ik ook best wel lang wachten op een pakketje dat met internation priority was verstuurd. Eind januari waren er 2 pakketjes verstuurd die ik met Swedish post had laten versturen, en die waren na 12 dagen allebei binnen (de 1 zelfs in 11 dagen). En ze waren nog beter verpakt ook. Ik denk dus dat het ook wel aan de verzendwijze kan liggen.
    Ik denk dat ik ook in het vervolg voor de Swedish Post ga kiezen.

    En is jou bestelling in één keer verstuurd of in verschillende keren? Indien het in verschillende keren verstuurd werd, heb je één maal die 4,...€ betaald of bij ieder verzending? En betaal je die 1,...€ per item of per schijfje? (die vragen gelden ook voor C0re)

  9. #584

    Standaard

    Dan ligt het dus niet aan mij
    Normaal had ik m`n bestellingen na 7-10 dagen binnen, nu is het altijd minimaal 2 weken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #585

    Standaard

    Ik kreeg laatst een mail waarin ik moest aangeven wanneer ik mijn orders ontving, volgens mij hebben ze zelf ook door dat het iets langer duurt tegenwoordig...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #586

    Standaard

    Dan ben ik toch niet alléén. Gaat het sneller met Swedish Post?

  12. #587

    Standaard

    Het zal niet veel schelen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik denk dat ik ook in het vervolg voor de Swedish Post ga kiezen.

    En is jou bestelling in één keer verstuurd of in verschillende keren? Indien het in verschillende keren verstuurd werd, heb je één maal die 4,...€ betaald of bij ieder verzending? En betaal je die 1,...€ per item of per schijfje? (die vragen gelden ook voor C0re)
    In december had ik iets in één keer besteld met Swedish post, maar dat werd opgesplitst en automatisch omgezet naar international priority. Maar heb toen wel 1 keer de verzendkosten betaald. Maar versturen wat beschikbaar is doe ik dus niet weer omdat ik gewoon wil dat het met Swedish post word verstuurd vanwege de verpakking.

    De 2 pakketjes van eind januari/begin februari waren 2 losse bestellingen (met oog op invoerkosten etc).


  14. #589

    Standaard

    Ik heb eindelijk mijn bestelling ontvangen. 32 dagen!!!!

    Dit is tot nu toe mijn record. Wat zou de oorzaak zijn van die lange leveringstermijnen?

  15. #590

    Standaard

    Na 44 dagen eindelijk mijn pakketje binnen! Ik heb gelijk de replacement laten cancellen (dat kon gelukkig nog) Het pakketje kwam tegelijkertijd met mijn tweede bestelling binnen (die was iets van 3 weken onderweg).

    De volgende keer kies ik Swedish post

    @BASIL gelukkig dat het bij jou ook goedgekomen is!

  16. #591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door C0re Bekijk bericht
    Na 44 dagen eindelijk mijn pakketje binnen! Ik heb gelijk de replacement laten cancellen (dat kon gelukkig nog) Het pakketje kwam tegelijkertijd met mijn tweede bestelling binnen (die was iets van 3 weken onderweg).

    De volgende keer kies ik Swedish post

    @BASIL gelukkig dat het bij jou ook goedgekomen is!
    Bij jou ook

    Ik weet niet of het sneller gaat met Swedish Post.

  17. #592

    Standaard

    heb 2 weken geleden een bestelling geplaatst waarvan alles al leverbaar was en 1 pre-order voor mei, ik heb gekozen voor hold till complete, word het dan ook echt pas in mei verstuurd? ik hoop het wel want dat was eigenlijk de bedoeling en ik heb liever 1 pakketje dan 2 of 3
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    heb 2 weken geleden een bestelling geplaatst waarvan alles al leverbaar was en 1 pre-order voor mei, ik heb gekozen voor hold till complete, word het dan ook echt pas in mei verstuurd? ik hoop het wel want dat was eigenlijk de bedoeling en ik heb liever 1 pakketje dan 2 of 3
    Dat verwacht ik eerlijk gezegd wel, maar ik heb daar zelf geen ervaring mee (tenminste niet met een pre-order erbij).

    Je zou ze voor de zekerheid over kunnen mailen. De klantenservice reageert altijd erg snel.

  19. #594

    Standaard

    Ja, word allemaal in 1 pakket gestopt en pas verstuurd als ook alles leverbaar is. Ik heb ook al een maand iets in pre-order staan samen met een leverbare DVD, en die word ook pas eind deze maand verstuurd. Terwijl er dus wel al 1 DVD is ingepakt.


  20. #595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ja, word allemaal in 1 pakket gestopt en pas verstuurd als ook alles leverbaar is. Ik heb ook al een maand iets in pre-order staan samen met een leverbare DVD, en die word ook pas eind deze maand verstuurd. Terwijl er dus wel al 1 DVD is ingepakt.


    ok thanks voor je duidelijke antwoord!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #596

    Standaard

    Vandaag een pakket ontvangen, via international priority airmail. Precies een week geleden verzonden. Een paar weken geleden duurde het altijd langer voordat de spullen arriveerden, dus er lijkt weer schot in de zaak te zitten
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #597

    Standaard

    Vandaag kwam een pakketje binnen van ruim een week geleden. Ik had het nu echter via Swedish Post (Premium) laten versturen.

  23. #598

    Standaard

    even een vraag -- is de Swedish post optie de beste manier om douanekosten te omzeilen? Ik begrijp dat er altijd het risico bestaat dat ze een pakketje eruit pikken, maar ik wilde graag weten of dit vaak is gebeurd bij jullie.

    Stomme inklaringskosten. Ik wil Seven Samurai bestellen en die is 24 euro (30 met verzendkosten), dus als die gepakt wordt zal ik moeten betalen.

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JP_Frost Bekijk bericht
    even een vraag -- is de Swedish post optie de beste manier om douanekosten te omzeilen? Ik begrijp dat er altijd het risico bestaat dat ze een pakketje eruit pikken, maar ik wilde graag weten of dit vaak is gebeurd bij jullie.

    Stomme inklaringskosten. Ik wil Seven Samurai bestellen en die is 24 euro (30 met verzendkosten), dus als die gepakt wordt zal ik moeten betalen.
    Je zou Seven Samurai [3 Discs Criterion Collection] - ik neem tenminste aan dat je die bedoelt - eventueel bij Axelmusic kunnen bestellen. Dan heb je geen bijkomende importkosten.

  25. #600

    Standaard

    bedankt voor die link, want dat scheelt enorm.

Pagina 24 van 35 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •