Pagina 7 van 73 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 1825 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Ik geef anders gewoon toe dat ik ga double-dippen hoor
    Ik zit nog in een semi-ontkenningsfase...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #152

    Standaard

    In 2012 is er bijna weer een opvolger van blu ray waarschijnlijk...
    Wat weer een gedoe met die films zeg. Die extra's zal toch iedereen een zorg zijn? Die hebben we allemaal al bij de EE's zitten. Dus gewoon de films uitbrengen! Dat het in totaal 5/6 jaar moet duren zeg. Dat is bijna net zo lang als het maken van de films zelf :S

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Ik geef anders gewoon toe dat ik ga double-dippen hoor
    Heb het altijd al aangegeven, de eerste uitgave komt hier direct in huis.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Wat weer een gedoe met die films zeg. Die extra's zal toch iedereen een zorg zijn? Die hebben we allemaal al bij de EE's zitten.
    Stilletjes hoop ik nog altijd op wat deleted scènes en bloopers. Want hoe uitgebreid de EE's ook waren, die zaten er niet bij.
    Laatst aangepast door Lex v/d Moolen : 19-03-2009 om 16:45
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Stilletjes hoop ik nog altijd op wat deleted scènes en bloopers. Want hoe uitgebreid de EE's ook waren, die zaten er niet bij.
    Dat terwijl er toch zeker wel genoeg materiaal beschikbaar zal zijn, alleen al vanwege alle grappen en grollen van Billy en Dominic...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Dat terwijl er toch zeker wel genoeg materiaal beschikbaar zal zijn, alleen al vanwege alle grappen en grollen van Billy en Dominic...
    Dat is gewoon fun inderdaad, maar deleted scenes zou ik nog meer waarderen. Daar ben ik erg benieuwd naar.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Dat is gewoon fun inderdaad, maar deleted scenes zou ik nog meer waarderen. Daar ben ik erg benieuwd naar.

    Nog meer beeldmateriaal, is 12 uur aan film niet genoeg? Jammer dat het segment met de cameo van Tom Bomadil nooit is gefilmd vanwege tijdgebrek. Dit is toch best een groot stuk in het boek. Qua "pacing" snap ik het echter weer wel, want in het boek houdt het ook erg op. Maar de cameo had ik wel leuk gevonden

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Nog meer beeldmateriaal, is 12 uur aan film niet genoeg?
    Kort antwoord: Nee

    Lang antwoord: De films zijn zo lang genoeg, maar dat wil niet zeggen dat ik niet graag buiten de film om in de vorm van extra's, zoveel mogelijk extra beelden zie.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #158

    Standaard

    Hmm ... ik heb haast het idee dat ik een van de weinigen ben die beide films dermate verschillend beleefd dat ik ze gewoon beide wil hebben. Zeker de combinatie van andere muziek bij sommige scenes maakt voor mij dat ik bijvoorbeeld bij de opening van deel 1 al in een heel andere stemming kom bij de TE dan bij de EE.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    Zeker de combinatie van andere muziek bij sommige scenes
    Kun je daar wat meer over zeggen? Is me eigenlijk nooit opgevallen
    Zelf heb ik de TC-versies nooit meer bekeken sinds ik de EE's heb.

    Een hieraan gerelateerde vraag is nog: Welke versie is eigenlijk de DC? Of is dat geen van beide? Ik dacht dat de EE feitelijk ook de DC is, maar weet dit niet zeker.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #160

    Standaard

    De EE zijn indd de DC. Peter Jackson stemde toe de films in te korten voor bioscoop vertoning, op voorwaarde dat New Line hem de films in hun volledige vorm op dvd zou laten uitbrengen.
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  11. #161

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Kun je daar wat meer over zeggen? Is me eigenlijk nooit opgevallen
    Zelf heb ik de TC-versies nooit meer bekeken sinds ik de EE's heb.

    Een hieraan gerelateerde vraag is nog: Welke versie is eigenlijk de DC? Of is dat geen van beide? Ik dacht dat de EE feitelijk ook de DC is, maar weet dit niet zeker.
    Peter Jackson heeft juist altijd gezegd dat hij de TC zijn versie vindt. De EE (anders had het wel een Director's Cut geheten?) zijn extra's voor de fans.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Peter Jackson heeft juist altijd gezegd dat hij de TC zijn versie vindt. De EE (anders had het wel een Director's Cut geheten?) zijn extra's voor de fans.
    Ik zie nu 2 tegengestelde reacties, kan iemand uitsluitsel geven?
    Mij staat er ook iets van bij dat Jackson de TC als DC ziet, omdat de pacing daar beter is dan in de EE's.
    Zelf prefereer ik dan weer de EE's, omdat bepaalde zaken daarin veel meer worden uitgediept. Bovendien doen de extra scènes kwaliteit niet onder voor de rest en passen ze naadloos in het geheel. Ik zou niet eens meer van alle scènes kunnen benoemen welke nu bij de EE horen en welke niet.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #164

    Standaard

    Inderdaad, tempo en ritme zijn vrij belangrijk voor Peter Jackson. Zie ook de uitgebreide versies voor Braindead, Heavenly Creatures en The Frighteners. Ook voor die films geldt dat de korte versie zijn voorkeur heeft.
    Natuurlijk is het niet zo dat hij de EE versies compleet waardeloos vindt, hij heeft er tenslotte veel tijd aan besteedt.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #165

    Standaard

    De T.C.'s zijn PJ's favoriet, inderdaad vanwege het tempo. Volgens mij geeft hij dat ook aan op een featurette op één van de E.E.'s.
    Zelf geef ik ook de voorkeur aan de uitgebreide versies. Ondanks de vele extra scenes vind ik het met het tempo wel meevallen en er zitten erg veel scenes tussen die gigantisch veel toevoegen aan het verhaal, het gehele plaatje gewoon nog completer maken. (Denk, om maar even wat te noemen, aan de flashback van Faramir, waarin je voor het eerst de verhoudingen tussen Denethor en zijn twee zoons ziet en de scene waarin duidelijk wordt wat er met Saruman gebeurd na de slag om Helm's Deep.)
    Maar van mij mag de film zelfs nog wel wat langer duren, waar blijft de E.E.E.??
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #166

    Standaard

    Het tempo en ritme belangrijk? Bij King Kong heeft hij dan voor mij toch wel de bal mooi misgeslagen. Het eerste uur bleef maar duren op dat schip xD
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #167

    Standaard

    Ze zaten nog geen twintig minuten op dat schip, als je dat al te lang vindt. Die drie uur vlogen voorbij wat mij betreft.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  18. #168

    Standaard

    Zo zie je dat het tempo voor mij daar enorm werd naar beneden gehaalt xD

    Nujja ik blijf erbij. De TC laat ik van deze keer liggen. Mss dat ik ze eens huur om toch ze te aanschouwen in HD, maar ik weiger na het zien van de D.C. nog veel geld uit te geven aan de TC.
    Laatst aangepast door Lorre : 21-03-2009 om 00:02
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #169
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    De T.C.'s zijn PJ's favoriet, inderdaad vanwege het tempo. Volgens mij geeft hij dat ook aan op een featurette op één van de E.E.'s.
    Zelf geef ik ook de voorkeur aan de uitgebreide versies.
    P.J. is ook maar een mens!!
    Ik geef de voorkeur aan mijn voorkeur

    Dus eigelijk wat jij zegt!


    Maar van mij mag de film zelfs nog wel wat langer duren, waar blijft de E.E.E.??

    Offe...., de

    Extra, Echt abnormale, Extended Editions!!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Offe...., de

    Extra, Echt abnormale, Extended Editions!!
    Je bedoelt de Extra, Echt Enerverende Extended Editions..! :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #171

    Standaard

    Nog meer scenes? Kan je dan niet beter het boek gaan lezen .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    De T.C.'s zijn PJ's favoriet, inderdaad vanwege het tempo. Volgens mij geeft hij dat ook aan op een featurette op één van de E.E.'s.
    Zelf geef ik ook de voorkeur aan de uitgebreide versies. Ondanks de vele extra scenes vind ik het met het tempo wel meevallen en er zitten erg veel scenes tussen die gigantisch veel toevoegen aan het verhaal, het gehele plaatje gewoon nog completer maken. (Denk, om maar even wat te noemen, aan de flashback van Faramir, waarin je voor het eerst de verhoudingen tussen Denethor en zijn twee zoons ziet en de scene waarin duidelijk wordt wat er met Saruman gebeurd na de slag om Helm's Deep.)
    Maar van mij mag de film zelfs nog wel wat langer duren, waar blijft de E.E.E.??
    Net zoals bij veel Extended cuts kan ik begrijpen waarom de scènes eruit zijn gehaald. Eigenlijk ben ik niet echt een fan van EE's over het algemeen, dan wel van DC's, die vaak volledig opnieuw gemonteerd zijn. In het geval van LOTR echter zijn de EE's de films zoals ze oorspronkelijk gemonteerd zijn voordat ze noodgedwongen ingekort moesten worden. Ik begrijp in veel gevallen waarom de scènes weggehaald zijn (ik denk vooral aan de Mouth of Sauron), maar het is leuk om ze te zien, vooral als ze zo adembenemend zijn als die in LOTR. In King Kong waren het vooral actiescènes en ik vond de TC al veel te lang, laat staan de EC.

    De slechtste "extended cut" ooit: Gladiator. Jezus, wat een ***uitgave is me dat. Dat zijn gewoon de deleted scenes van op de SE terug in de film gemonteerd.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    De slechtste "extended cut" ooit: Gladiator. Jezus, wat een ***uitgave is me dat. Dat zijn gewoon de deleted scenes van op de SE terug in de film gemonteerd.
    Buiten dat nog, we hebben het daar maar over een minuut of 5, verdeeld over een heleboel scènes, ik heb nauwelijks het verschil gemerkt...
    Het enige nieuwe aan die EE 3disk was de verpakking
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #174

    Standaard

    De EE van Gladiator had ook een hoop nieuwe extra's.

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De EE van Gladiator had ook een hoop nieuwe extra's.
    Die waren volgensmij verwaarloosbaar...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 7 van 73 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •