Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
De resultaten 301 tot 313 van 313 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Heb hem zojuist in de bios gezien. Mijn verwachtingen waren heel laag, en ik moet zeggen, hij is me heel dik mee gevallen. Ik vond hem eerlijk gezegd behoorlijk leuk

    Tja, het verhaal is aangepast zodat het meer van deze tijd is. En dat Oozaru het hulpje van Piccolo is, is gewoon een dikke min Maar zoals de Evil Containment Wave (Mafuba) vond ik wel weer tof terug te zien Ja, overall vond ik dit best een toffe film Maar true to the story is het niet. Maar daar moet je je van te voren al gewoon vanaf zetten, anders ga je je gegarandeerd ergeren


  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Heb hem zojuist in de bios gezien. Mijn verwachtingen waren heel laag, en ik moet zeggen, hij is me heel dik mee gevallen. Ik vond hem eerlijk gezegd behoorlijk leuk

    Tja, het verhaal is aangepast zodat het meer van deze tijd is. En dat Oozaru het hulpje van Piccolo is, is gewoon een dikke min Maar zoals de Evil Containment Wave (Mafuba) vond ik wel weer tof terug te zien Ja, overall vond ik dit best een toffe film Maar true to the story is het niet. Maar daar moet je je van te voren al gewoon vanaf zetten, anders ga je je gegarandeerd ergeren
    zelfs als je de film als standaard film gaat kijken is die al slecht, hij krijgt op imdb niet voor niets een 3.1, in het eerste weekend haalde hij in amerika maar 4,65 miljoen binnen

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    zelfs als je de film als standaard film gaat kijken is die al slecht, hij krijgt op imdb niet voor niets een 3.1, in het eerste weekend haalde hij in amerika maar 4,65 miljoen binnen
    Dus omdat hij op IMDb een 3.1 krijgt, moet ik hem ook slecht vinden. Sorry, maar ik vond het best een leuke film. Ik denk ook dat de film slecht word gevonden omdat het niet klopt met de DB manga/anime. Maar als je je daar vanaf zet is het toch echt een leuke film, naar mijn mening. En ja, de acteerprestaties waren nou ook niet oscarwaardig, maar ik hem me goed vermaakt. Een film die ik nog wel een keer wil zien


  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Dus omdat hij op IMDb een 3.1 krijgt, moet ik hem ook slecht vinden. Sorry, maar ik vond het best een leuke film. Ik denk ook dat de film slecht word gevonden omdat het niet klopt met de DB manga/anime. Maar als je je daar vanaf zet is het toch echt een leuke film, naar mijn mening. En ja, de acteerprestaties waren nou ook niet oscarwaardig, maar ik hem me goed vermaakt. Een film die ik nog wel een keer wil zien
    Als jij je hebt vermaakt met deze film, oke das jou mening maar ik heb nergens gezegd dat omdat de de rating op imdb niet goed was dat iedereen de film slecht moet vinden, en idd als je de manga/anime kent ga je al gauw vergelijken, maar mijn mening is dat de film gewoon slecht is en er zijn genoeg mensen die de film hebben gezien zonder te vergelijken met de serie/manga die de film ook slecht vonden

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Als jij je hebt vermaakt met deze film, oke das jou mening maar ik heb nergens gezegd dat omdat de de rating op imdb niet goed was dat iedereen de film slecht moet vinden, en idd als je de manga/anime kent ga je al gauw vergelijken, maar mijn mening is dat de film gewoon slecht is en er zijn genoeg mensen die de film hebben gezien zonder te vergelijken met de serie/manga die de film ook slecht vonden
    Ik vind de film ook best vermakelijk, maar dan ga je andermans meningen ook niet afkraken natuurlijk. Waarom hou je geen petitie voor een remake ?

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    Ik vind de film ook best vermakelijk, maar dan ga je andermans meningen ook niet afkraken natuurlijk. Waarom hou je geen petitie voor een remake ?
    ik ga andermans meningen niet afkraken. jij vond de film goed genoeg, vind ik best er zijn er nog meer die die film goed vonden, zelfs een collega van me die die de serie ook leuk vond, maar aan de cijfer te zien op imdb en mm zijn er meer mensen die daar anders over denken. Dat heb je met elke film: de een heeft meer voor dan tegen hangers en de ander andersom.

    en tja een petitie, ik denk niet dat fox zal luisteren, maar idd misschien niet een verkeerd idee

  7. #307

    Standaard

    Fox luisterd idd naar niemand. Vind dat Fox enorm slecht bezig is tegenwoordig. Dat ze dit zelf niet inzien snap ik niet.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #308

    Standaard

    ik ben vandaag ook nar de bios geweest, eerst ergerde ik me wel een beetje aan het niet trouw zijn aan de manga en anime, maar daarna zette ik dat gewoon van me af en was ik verbaasd, et was een hele vermakelijke film met ook nog wat humor, het had beter gekund maar dit was niet het slechtste wat ik ooit heb gezien, bij lange na niet.

    Sven heeft gesproken XD

  9. #309

    Standaard

    Waarom spelen witte acteurs aziatische figuren? Weer zoiets waar ik me aan erger. Zit vast ook weer een token afro tussen zeker? Of hiphop muziek of drumnbass?

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Schenkstroop Bekijk bericht
    Waarom spelen witte acteurs aziatische figuren? Weer zoiets waar ik me aan erger. Zit vast ook weer een token afro tussen zeker? Of hiphop muziek of drumnbass?
    Wie zegt dat het Aziathische figuren zijn ?:razz:
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  11. #311

    Standaard

    Goku is ook blank in de anime series

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #312

    Standaard

    Goku en al die andere Sayians lijken op turken.

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Schenkstroop Bekijk bericht
    Waarom spelen witte acteurs aziatische figuren? Weer zoiets waar ik me aan erger. Zit vast ook weer een token afro tussen zeker? Of hiphop muziek of drumnbass?
    Mja, Dragon Ball speelt zich gewoon niet af op een Aarde zoals wij dat kennen. Ik bedoel, alsje het zo bekijkt, Dragon Balls worden over de hele wereld verspreid, maar je ziet ze nooit buiten Japan zoeken. Midden-Aarde in LotR is ook een fantasiewereld, Aarde in DB ook Dus verschil in rassen kunnen dan ook anders zijn


Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •