het zal jullie wel bekend zijn dat deel 2 en 3 uitgekomen zijn van deze "Top" film, maar deel 1 is nog nergens te spotten op regio 2... en daar gaat het mij eigenlijk om, jeugdsentiment he
Weet iemand hier iets meer over.
Tim.
het zal jullie wel bekend zijn dat deel 2 en 3 uitgekomen zijn van deze "Top" film, maar deel 1 is nog nergens te spotten op regio 2... en daar gaat het mij eigenlijk om, jeugdsentiment he
Weet iemand hier iets meer over.
Tim.
Ik zit er ook al heel lang op te wachten, maar ik denk en hoop dat aangezien alleen deel 2 en 3 uit gekomen zijn er een S.E. ofzo in de maak is van deel 1 en dat zou natuurlijk geweldig zijn.
Elwood.
lijkt mij ook wel ok eigenlijk, SE met een (plastic/rubber) schilpadschild als hoes
Dat zou echt super zijn! of een limted edition masker van shredder erbij...Oorspronkelijk gepost door Charleybaak
Elwood.
Of gewoon een box set?
With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman
Oorspronkelijk gepost door lieshout84
Dat zou idd eigenlijk wel het mooiste zijn, alle 3 de delen in een keer, deel 3 is wel het minst leuk van allemaal maar wel leuk om ook te hebben natuurlijk
Elwood.
ik wil die dvdtjes eigenlijk ook gewoon hebben ja,alleen hopen dat zon box niet meer als 55 euro of zo gaat kosten...
om die reden heb ik robocop nog steeds niet gekocht,vind t voor t geld niet waard.
groeten,niels
ik heb ze gelukkig alle 3 al op R1... super die films!!
rippen die zooi :P
Turtles rules, ik heb deel 1 op regio 1, en deel 2 op regio 2
Deel 3 vond ik het niet waard om te kopen.
Bij DVDZone2 kost de Robocop trilogy slechts 29,99 euro !!!!Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
en € 25 bij play. Heb je alleen geen nederlandse ondertitelsOorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
en als je geen creditcard hebt zoals ik dan kost ie gewoon een euro of 60...
maar back on topic,niemand weet dus of er een regio2 bestaan van turtles ?
groeten,niels
bij de frs liggen 2&3 voor €15,99, nl'se subs
jah maar die wil ik juist niet ik wil 1bij de frs liggen 2&3 voor €15,99, nl'se subs
ik zou zo'n 3 dvd set box ook wel zien zitten. maar wel alles op regio 2. met nl sub. maar ja, het zal er wel niet van komen......
Because i rock does not mean i'm made from stone !
Bij deze een tip,want een 3dvdbox zal er echt niet komen,bij play.com kun je de teenage mutant ninja turtles 2 dvdpack kopen,betreft deel 2 en 3 voor zo'n 23 euro.
En ze zijn voorzien van NL subs....
Ik heb 'm zojuist bestelt.
super tip. heeft deze zaak ook een winkel ? en zijn ze regio 2 ? via het internet bestellen doe ik alleen als je niet verplicht bent via een visa kaart te betalen. die heb ik niet, en zal ik nooit nemen ook.Oorspronkelijk gepost door Wim S.
Because i rock does not mean i'm made from stone !
Dan heb je pech denk ikOorspronkelijk gepost door music_maniac1965
HUP NAC
Oorspronkelijk gepost door music_maniac1965
Das dan jammer , aangezien play.com relatief goedkoop is, geen verzendkosten en altijd goede service
Nu maar hopen dat BoB morgen komt
Deze dvd's zijn inderdaad r2,Als je nooit een Visa kaart etc gaat nemen zul je ook nooit wat kunnen bestellen uit het buitenland.super tip. heeft deze zaak ook een winkel ? en zijn ze regio 2 ? via het internet bestellen doe ik alleen als je niet verplicht bent via een visa kaart te betalen. die heb ik niet, en zal ik nooit nemen ook.
Is er nu werkelijk niemand die de Turtles deel 1 heeft?
door heel deze thread wordt ik steeds ongeduldiger,ik wil dat ding gewoon hebben!
niemand een 'solid lead?'
groeten,niels
applesauce bitch!
Heren, ik weet dat het een beetje Off-topic is maar hebben jullie ook gehoord dat er een nieuwe turtles film aan gaat komen, geregiseerd door, jawel, John Woo!!!! lijkt me leuk!
"do i see sheets of plastic in your future?..."
Dexter Morgan.
kewl...Oorspronkelijk gepost door Menno Hagendoorn
ik was die schildpadden haast vergeten
terwijl ik tmht1 volgens mij nog in de bios heb gezien, when i was young